SweetPea25
New member
אני במכבי... אין לו פקידה שם...
היי, תודה על התשובה, אני במכבי, והלכתי למרפאה שלו בגבעת שמואל... (שזה מתחת לבית שלו...) התורים נקבעים על ידי מישהי שיושבת במקום אחר בכלל... אולי אני פשוט אתקשר שוב ושוב עד שיימאס לה ממני
מקסימום אצטרך לחכות, אני מרגישה שאני מאמנת את הסבלנות שלי בתקופה האחרונה (בעל כורחי כמובן)
היי, תודה על התשובה, אני במכבי, והלכתי למרפאה שלו בגבעת שמואל... (שזה מתחת לבית שלו...) התורים נקבעים על ידי מישהי שיושבת במקום אחר בכלל... אולי אני פשוט אתקשר שוב ושוב עד שיימאס לה ממני