אני במושב ליד אשקלון

הודיה 6 1

New member
אני במושב ליד אשקלון

והיו כאן שתי אזעקות (האזעקות היו מאשקלון, לדעתי.(. בראשונה נשארתי בחוץ (הייתי עם גורת כלבים), ובפעם השניה הייתי בתוך בית.
 

נירה63

New member
הודיה יקרה בתור מי שחוותה ירידות למקלטים

אני בהחלט מבינה וחשה את הלחץ ותחושת חוסר האונים. בבקשה בבקשה כשיש אזעקה אנא כנסי למרחב מוגן, לא כדאי להסתובב בחוץ. שתהיה שבת של שלום.
 
ואפשר../images/Emo182.gif

האלימות בעזה יכולה להירגע מיידית ע"י קבוצה גדולה ליצירת שלום שתוקם בישראל "זהו אינו חלום הזוי – זוהי עובדה מדעית" ד"ר אלכס קוטאי, יו"ר האגודה הבינלאומית למדיטציה בישראל אמר היום, כי האלימות ושפיכות הדמים ברצועת עזה , המאיימים להתפשט ולהתלקח לאזורים נוספים, "ניתנים לרגיעה בן-לילה באופן ממשי" ע"י הקמת קבוצה אסטרטגית ליצירת שלום המונה 500 מומחים במדיטציה טרנסנדנטלית מתקדמת. ד"ר קוטאי אמר כי הפתרון שלו מבוסס על מדע, לא על תקוות שווא. הוא מזמין את הנדבנים ושוחרי השלום במדינה לחבור יחד לארגונו שאינו למטרות רווח, על מנת להקים קבוצה על בסיס קבוע. "העלות להכשרת 500 מומחים יגיע לכ-1 מיליון דולר. ואילו העלות לקיים את הקבוצה על בסיס קבוע יעלה כ-1 מיליון דולר בשנה. זהו חלק מזערי ממה שמוצא בכל יום על הביטחון" הצהיר קוטאי. ד"ר קוטאי הדגיש כי הקבוצה ליצירת שלום תגן על גבולות המדינה ותהפוך את ישראל לבלתי-מנוצחת ע"י יצירת "לכידות בתודעה הלאומית", ותנטרל את אותם מתחים ולחצים חמורים שמתחת לפני השטח המלבים את האלימות והטרור. "שום דבר אחר לא יעבוד היום. זוהי הגישה הטובה ביותר לשלום", דברי ד"ר קוטאי. תוכנית המדיטציה הטרנסנדנטלית של מהרישי מהש יוגי היא טכניקה טבעית שאיננה דת, שיטה המוכחת מבחינה רפואית, מפחיתה באופן דרמטי מתחים ואי-סדרים הנובעים ממתח, מפתחת את המוח בשלמותו ואת היכולת היצירתית של האדם. "כאשר אנשים מתרגלים יחד בקבוצה את המדיטציה הטרנסנדנטלית לצד הטכניקה המתקדמת של תעופה יוגית, ההשפעה המרגיעה מתפשטת לסביבה, ומפחיתה באופן דרמטי את המתחים החברתיים, הפשיעה , האלימות והמלחמה" אמר ד"ר קוטאי. מחקר מקיף פורסם בעולם בכתבי-עת מדעיים כולל "כתב העת לפתרון סכסוכים" של אוניברסיטת ייל, שהוכיח את ההשפעה לקידום שלום של קבוצת המדיטציה www.InvincibleDefense.org ד"ר קוטאי אמר כי קבוצה ליצירת שלום בישראל היא גישה מעשית ומוכחת שיכולה לפתור מיידית את המשבר. זהו אינו חלום הזוי – זוהי עובדה מדעית". למידע נוסף או לתיאום ראיון עם ד"ר אלכס קוטאי יש להתקשר אל 050-2780785
 

הודיה 6 1

New member
כי זה בבית של דודים,

והם לא יתנו לי להכנס איתה (היא לא שלהם. אין לה בעלים.)
 

הודיה 6 1

New member
אגב-כשאני בבית. בנתיבות-אני נכנסת ל

מרחב מוגן. פה העדפתי לשמור על הנסיכה שלי, ואין מצב שהיו מאפשרים לי להכניס אותה.
 
הייתי נוהגת בדיוק כמוך.

אם תקחי אותה איתך כשתחזרו הבייתה אני אעזור לך למצוא לה בית. אני עושה את זה הרבה.
 

הודיה 6 1

New member
לא חזרתי הביתה.

כי שם לא יהיה לי בכלל איפה להחזיק אותה (ככה היא הגיעה אלי:מצאנו אותה יום שישי בצהריים, וביום שבת בבוקר כמה ילדים קטנים החליטו שהיא שלהם, כי אבא שלהם מצא אותה בשישי בלילה (לא רציתי להשאיר להם אותה, כי הם לא מטפלים בה טוב, הם החזיקו אותה עם הראש פונה מטה, והרגליים למעלה, ומלבד זאת-אני לא סומכת עליהם. פעם היה להם במשפחה כלב האסקי סיבירי יפהפה והילדים היו מתעללים בו. והם גם לא טפלו בו, כי הם רצו לזרוק אותו.) ואז הם נזכרו שהכלבה של הדוד שלהם, אז הלכתי איתם לשאול, והדוד אמר שאבד לו זכר מסוג אחר בכלל, אז הם בכו והרביצו לי, ואז הסבתא שלהם יצאה יצאה לצעוק עלי שבגללי הם בוכים וש``תתני להם לשחק בו קצת`` ניסיתי להסביר לה שכלב זה לא משחק, ולא משחקים בו, אז היא רק נזפה בי על איך שאני מדברת. אח``כ פגשתי שתי נערות (זרות) עם קבוצת בחורים (שאני מכירה אחד מהם) והם אמרו שהיא שלהם, והם רצו לזרוק אותה, אז אני יכולה לקחת אותה. אני מכירה את הנער שהיה שם, ואני סומכת עליו שלא ישקר לי. ואם הם רוצים לזרוק אותה אז הם בטח לא היו לוקחים אותה ממני, ובכלל-עדיף שאני אחפש לה בית-מאשר שאחזיר להם אותה. והם יזרקו אותה. אגב-ניסינו לתת לה עור של עוף(מבושל) והיא לא הצליחה לאכול את. אני לא יכולה לצאת לחנות חיות כי אני במושב ליד אשקלון, וזה מסוכן-מה אפשר לתת לה לאכול?
 
תשרי לה את העוף במשהו נוזלי

תכתבי בפורום כלבים (מס' 708), אולי שם יש מישהו שיוכל לשמור עליה עד למציאת בית. יש שם אנשים מהאזור הזה שעושים הרבה למען כלבים נטושים. כל הכבוד לך!
 

הודיה 6 1

New member
שלחתי שם גם הודעה

ואין, העוף בטח נאכל ע``י חתולים, אני לא בבית, כך שאני לא יכולה לחטט במקררים..
 

הודיה 6 1

New member
ולחפש לה בית קבע...

היא ממש מתוקה... סרגתי לה אפודה.. (אני צריכה גם למצוא מי שיוכל להעביר לי אותה... אבל זה כנראה יסתדר..)
 
למעלה