אני בלחץ....

Nינה

New member
שאלה...וגם השווצה קטנה

הבנתי שהערכים יורדים ככל שמתקרבים ללידה. אני בשבוע 32 והערכים שלי די נמוכים כבר עכשיו (60-70 בצום, 80-100 שעה אחרי ארוחות) מה זה אומר לגבי ההמשך? שירשו לי עוגות שוקולד עם קצפת? (בסדר, בסדר...) בכל מקרה (וזאת ההשווצה) הורידו לי את כמות המדידות לשתיים ביום, וקרייזר המאמם אמר לי ש "יש לך פטור מהסוכרת בליל הסדר" לא מלך???
ועוד קטנה. כשגיליתי את הסוכרת כולן ניחמו אותי בזה שלפחות אני אגמור את ההריון כוסית-על. אז איך זה שבשבועיים האחרונים, למרות שמירה קפדנית על הדיאטה עליתי 2 קילו?????
לאלוהי הסוכרת הפתרונים.....
 
סחטיין על הערכים../images/Emo45.gif את בטוחה שאת

סוכרתית
מתישהו בכל זאת עולים במשקל ... זה לא אומר שהשמנת - יש שם עובר, שליה , מי שפיר ...
גם אצלי רוב העליה במשקל היתה בבת אחת (בחודש 9), ובכל זאת חזרתי לעצמי מהר מאוד (כשבועיים-שלושה אחרי הלידה) - גם בזכות הדיאטה של הסוכרת וכנראה גם בזכות ההנקה.
 

רונאסטל

New member
אני בלחץ....../images/Emo35.gif

התקופה האחרונה ממש לא רגועה אצלי. וערכי הסוכר, יורדיםםםםםםםם. אם עד עכשיו בצום היה לי בין 80-90 עכשיו אני ירדתי ל-70. אחרי ארוחות (ולא ממש שיניתי את הרכבן) אני בין 90-100 לפני כן היה לי 100-120. מה קורה לי? אני מאד מקווה שאני לא מפתחת לידה (שבוע 34 מלא מחר). האם זה יכול להעיד על הזדקנות שיליה?
 
צפירת הרגעה ../images/Emo124.gif

גם אצלי סביב שבוע 34 התחילו הערכים לרדת משמעותית. בצום היו לי ערכים של 98-109 ופתאום ירדו לפחות מ- 90. והיום, אני בשבוע 37 ועדיין לא ילדתי. אני חושבת שהגוף אכן מתחיל להתכונן אבל זה לא עניין של יום או יומיים ללידה. אם את ממש ממש מוטרדת את יכולה לגשת לרופא הנשים שלך ולבדוק פתיחה ואם צוואר הרחם עדיין סגור (למרות שעדיף לא להתעסק עם העניינים שם שלא לצורך). בכל אופן, את מרגישה משהו שונה? צירים, לחץ או משהו אחר? אם את מוטרדת תפני לרופא. תשתי הרבה, תנוחי ותנסי לעבור את שבוע 37. בהצלחה והכי חשוב להיות רגועה. שבוע טוב.
 

רונאסטל

New member
תודה לשתיכן!

הצוואר שלי סגור ומסוגר (נבדק לפני כשבוע), דווקא צירים היו ואינם... (בגדר הנורמלי- 4 ביום). אני יותר חוששת מהזדקנות השיליה. יללא, עוד 4 שבועות אני אהיה הרבה הרבה יותר רגועה. ובהצלחה לשתיכן אתן ממש קרובות!
 
אני לא חושבת שיש קשר

אמנם אומרים שברגע שההורמונים יורדים לקראת סוף ההריון גם הרמות יורדות אבל אני לא חושבת שזה קשור להזדקנות שיליה אלא ללידה. אם את חוששת ניתן לבצע בדיקת אולטרסאונד שמודדת את מצב השליה - בקשי מהרופא שלך הפניה.
 

Mלתמיד

New member
מוסיפה ../images/Emo124.gif צפירת הרגעה משלי

גם אני (שבוע 37) כבר שבוע עם ערכים נמוכים יותר... במיוחד בבוקר (ממוצע של שבוע שעבר 76!!!!!!!!)
 
גם אצלי הערכים השבוע צנחו עוד יותר

אתמול אכלתי ארוחת ערב בשעה 20:30 ועד הבוקר בשעה 07:30 לא אכלתי כלום. כשמדדתי הערך היה 70!!!!! וואו, ממש נמוך יחסית למה שהכרתי עד לא מזמן. וגם לא אכלתי כלום בלילה. לפני שלושה שבועות אם לא הייתי אוכלת כלום בלילה הייתי קמה עם 110 לפחות. כנראה שיש סיבה להתחיל לחשוד שהלידה קרבה, לא?! מחר יש לי שוב תור למוניטור ובדיקה אצל הרופא. מצד אחד כל יום אני חושבת שהנה היום זה היום כי אני כבר מרגישה מין לחץ מוזר למטה, כאילו הראש כבר ממש ממש יוצא. ומצד שני, אני רוצה לעבור את ליל הסדר בשקט כדי שהבן שלי יהנה מעוד חג אחד שהוא ילד יחיד ומיוחד עבורנו בלי מתחרים. הכי מפחיד אותי שבדיוק בליל הסדר יקרה משהו. אנחנו נהיה די רחוקים מהבית, ובדרך עם כל הפקקים שיש לחזור חזרה זה די לא נעים. אבל כמו שבעלי אומר שאי אפשר לתכנן ומה שיהיה יהיה. אז חג שמח לכולנו, והמשך יום נעים.
 

אוסיש

New member
שאלה לגבי צואר הרחם

האם בודקים אותכן במרפאה בסיכון? הביקורת האחרונה שהיתה לי היתה בשבוע שעבר (6/4) והוא לא בדק כלום. הביקורת הבאה יוצאת לי בשבוע 38+2 - לדרוש בדיקה? מוניטור עשו ואין פעילויות כלל. אולי זה קשור למה שמראה המוניטור?
 
למעלה