אני בלחץ, התוכלו לעזור לי?
מחכה למחזור שלא מגיע ולא בגלל סיכוי להריון, (לצערי). הייתי אמורה לקבל מחזור לפני יומיים -ביום ראשון- ועדיין לא קיבלתי. אני מחכה לו כי רוצה להתחיל מחזור טיפול חדש. בדרך כלל המחזור שלי מגיע בזמן. עשיתי ivf שלישי לפני כחודשיים, לאחריו קבלתי מחזור רגיל (לאחר בטא שלילי). בחודש שעבר עשיתי בדיקת "פיפל" ולאחריה קבלתי מחזור שהגיע במועד אלא שהיה ארוך מעט מהרגיל. בדרך כלל יש לי כשלושה ימי דימום והוא היה כחמישה ימים. בזמן של הביוץ החודש לא הרגשתי וראיתי את ההפרשה האופיינית לביוץ אבל הרגשתי דקירות בבטן כפי שאני מרגישה בדרך כלל בזמן הביוץ. בגלל שאני כל הזמן "בודקת ומודעת" לגוף שלי בגלל הטיפולים, אני כבר לא יודעת מתי אני מדמיינת שהרגשתי משהו או שזה באמת. לכן כבר לא זוכרת אם תמיד מרגישים את ההפרשה או שלא. הסיבה המרכזית אולי לדאגתי היא שיצא לי כפעמיים במהלך השנתיים האחרונות "שדילג לי מחזור" כלומר לא בייצתי ולכן גם הדימום לא הגיע. האם זה נורמאלי? למרות שבדרך כלל המחזור מדוייק. יש לציין ש"הבעיה" שלי בענייני פוריות בגללה אני בטיפול היא הגיל שלי. כלומר הכל תקין פרט לעובדה שאני בת 43 וצריך למהר. אודה מאוד לתשובותיכן למי שיודעת ומבינה בכל זה. ואולי אצליח קצת להרגע ממתח הציפיה.
מחכה למחזור שלא מגיע ולא בגלל סיכוי להריון, (לצערי). הייתי אמורה לקבל מחזור לפני יומיים -ביום ראשון- ועדיין לא קיבלתי. אני מחכה לו כי רוצה להתחיל מחזור טיפול חדש. בדרך כלל המחזור שלי מגיע בזמן. עשיתי ivf שלישי לפני כחודשיים, לאחריו קבלתי מחזור רגיל (לאחר בטא שלילי). בחודש שעבר עשיתי בדיקת "פיפל" ולאחריה קבלתי מחזור שהגיע במועד אלא שהיה ארוך מעט מהרגיל. בדרך כלל יש לי כשלושה ימי דימום והוא היה כחמישה ימים. בזמן של הביוץ החודש לא הרגשתי וראיתי את ההפרשה האופיינית לביוץ אבל הרגשתי דקירות בבטן כפי שאני מרגישה בדרך כלל בזמן הביוץ. בגלל שאני כל הזמן "בודקת ומודעת" לגוף שלי בגלל הטיפולים, אני כבר לא יודעת מתי אני מדמיינת שהרגשתי משהו או שזה באמת. לכן כבר לא זוכרת אם תמיד מרגישים את ההפרשה או שלא. הסיבה המרכזית אולי לדאגתי היא שיצא לי כפעמיים במהלך השנתיים האחרונות "שדילג לי מחזור" כלומר לא בייצתי ולכן גם הדימום לא הגיע. האם זה נורמאלי? למרות שבדרך כלל המחזור מדוייק. יש לציין ש"הבעיה" שלי בענייני פוריות בגללה אני בטיפול היא הגיל שלי. כלומר הכל תקין פרט לעובדה שאני בת 43 וצריך למהר. אודה מאוד לתשובותיכן למי שיודעת ומבינה בכל זה. ואולי אצליח קצת להרגע ממתח הציפיה.