אני בלחץ, התוכלו לעזור לי?

טליושה

New member
אני בלחץ, התוכלו לעזור לי?

מחכה למחזור שלא מגיע ולא בגלל סיכוי להריון, (לצערי). הייתי אמורה לקבל מחזור לפני יומיים -ביום ראשון- ועדיין לא קיבלתי. אני מחכה לו כי רוצה להתחיל מחזור טיפול חדש. בדרך כלל המחזור שלי מגיע בזמן. עשיתי ivf שלישי לפני כחודשיים, לאחריו קבלתי מחזור רגיל (לאחר בטא שלילי). בחודש שעבר עשיתי בדיקת "פיפל" ולאחריה קבלתי מחזור שהגיע במועד אלא שהיה ארוך מעט מהרגיל. בדרך כלל יש לי כשלושה ימי דימום והוא היה כחמישה ימים. בזמן של הביוץ החודש לא הרגשתי וראיתי את ההפרשה האופיינית לביוץ אבל הרגשתי דקירות בבטן כפי שאני מרגישה בדרך כלל בזמן הביוץ. בגלל שאני כל הזמן "בודקת ומודעת" לגוף שלי בגלל הטיפולים, אני כבר לא יודעת מתי אני מדמיינת שהרגשתי משהו או שזה באמת. לכן כבר לא זוכרת אם תמיד מרגישים את ההפרשה או שלא. הסיבה המרכזית אולי לדאגתי היא שיצא לי כפעמיים במהלך השנתיים האחרונות "שדילג לי מחזור" כלומר לא בייצתי ולכן גם הדימום לא הגיע. האם זה נורמאלי? למרות שבדרך כלל המחזור מדוייק. יש לציין ש"הבעיה" שלי בענייני פוריות בגללה אני בטיפול היא הגיל שלי. כלומר הכל תקין פרט לעובדה שאני בת 43 וצריך למהר. אודה מאוד לתשובותיכן למי שיודעת ומבינה בכל זה. ואולי אצליח קצת להרגע ממתח הציפיה.
 
אני בלחץ

שלום, הדרך הטובה ביותר לצאת מהלחץ היא להיוועץ ברופא. יש מקום לבדוק את התופעות שאת מתארת. פרופיל הורמנלי לחודש אחד יתן כמה מהתשובות שאת מחפשת . למעשה את בעצם שואלת האם אני עוד פוריה ? אני מקווה שכן ויכולה להמשיך עם IVF אבל גשי לרופאך ספרי לו את מהלך הענינים ושתפי אותו בלחץ שלך. הוא יתן לך הנחייה מאוד ברורה. אנו בעמותת חן ממליצים לנסות לבנות עם הרופא "תכנית עבודה" כלומר מה התכנון לחצי השנה הקרובה, כמה מחזורי טיפול, איזה תרופות ומתי יהיה סיבה לעבור לטכנולוגיה אחרת. עשי זאת ידיעה מקטיה לחץ. בהצלחה, עפרה בלבן יו"ר עמותת חן לפריון וחיים
 

טליושה

New member
עפרה שלום.

אני מודה לך על תשובתך. כן עשיתי פרופיל הורמונלי, לפיו אני יודעת שאני פוריה. הרי בלעדי פרופיל כזה בכלל לא מתחילים בטיפולים. ויש לי כמובן תוכנית טיפול ברורה מהרופא המטפל בי, אבל בשביל להתחיל אותה אני צרכה לקבל מחזור. את כותבת: "הדרך הטובה ביותר לצאת מהלחץ היא להוועץ ברופא" אז אגלה לך סוד: הדרך הטובה ביותר להכנס ללחץ עבורי היא דווקא להוועץ ברופא. איך שהוא הם מצליחים להלחיץ אותי עם כל הסטטיסטיקות שלהם וכדומה. אני פשוט רוצה שיתנו לי לעבור בשקט את הטיפולים האלה (שכידוע גם הם כשלעצמם קשים), בלי המתח המיותר, אלא עם הרבה תמיכה, אמונה והבנה. אני לא חושבת שהם רעים להפך אבל הם רופאים.....
 

נועם@בת

New member
ברוכה הבאה לסירה שלנו../images/Emo45.gif

הדלת השניה משמאל מובילה לפורום הריון, אל תהססי להשתמש בה
. לא תמיד מרגישים את הדקירות בזמן הביוץ, כך יכול שבייצת מאוחר מהרגיל. אם בטיפול הIVF קיבלת דיכוי זה יכול לגרום לשיבושים בביוץ בחודשים אחרי כן. נדמה לי (לא חותמת על זה) שאצלי בחודש אחרי פיפל היה עיכוב בביוץ. בכל מקרה, אם הוסת תתאחר תעשי בדיקת הריון. נועם
 

טליושה

New member
נועם תודה על קבלת הפנים החמה.

הרגעת אותי במידה רבה, וגם קראתי כאן עוד שירשורים של בנות שהמחזור או הביוץ איחר להן ואני מבינה שזה אולי בגלל הדיכוי. אבל... הרי בלי קצת לחץ אי אפשר, את הדקירות הרגשתי אולם את ההפרשה (סליחה) האופיינית לביוץ לא הרגשתי. מה אתן אומרות? יכול להיות ביוץ בלי שנרגיש את ההפרשה? מודה.
 
למעלה