אני בירידה חזקה בורא עולם איכזב אותי
אני חוזרת בתשובה 7 שנים האמונה הייתה חזקה ואף אחד לא יכל להזיז אותי קיבלתי על עצמי הרבה דברים באהבה וללא צורך בהסברים והבנה. בפורים האחרון קיבלתי על עצמי כיסוי ראש שזה היה הדבר הכי קשה כי יש לי שיער מדהים חלק שחור ללא פאנים ממש מתנה. הייתי בהריון ומהתחלה היו בעיות אך לא התיאשתי כי האמתי בבורא עולם שלא ינטוש אותי התפללתי בלי סוף, תהילים הרבה דמעות עשיתי הפרשת חלה שלקחה לי 20 דקות לא האמנתי לרופאים מבחינתי בורא עולם יכול הכל אך לצערי ביום חמישי האחרון עברתי הפלה כמובן באישור רב התאכזבתי קשות אני לא יכולה להחזיק סידור ביד אני יודעת לא צריך לשאול למה? אבל אני כן שואלת כי אני עוזרת לכל אחד שמבקש אפילו בצדקה במעשים נסתרים וגלויים מדברת הרבה עם בורא עולם ורבי נחמן בעלי כל שנה באומן מקבלת דברים לטוב ולרע אך את ההפלה אני לא מקבלת אני מרגישה שבגדו בי בעלי אומר לי שזה ניסיון אך אני לא מבינה הרי בורא עולם יודע מחשבות ורגשות של אדם הוא לא צריך לנסות אותי בכדי לבדוק מי אני אז למה לכל הרוחות למה לקחת ממני את היקר לי אני עייפה מהחיים האלה
אני חוזרת בתשובה 7 שנים האמונה הייתה חזקה ואף אחד לא יכל להזיז אותי קיבלתי על עצמי הרבה דברים באהבה וללא צורך בהסברים והבנה. בפורים האחרון קיבלתי על עצמי כיסוי ראש שזה היה הדבר הכי קשה כי יש לי שיער מדהים חלק שחור ללא פאנים ממש מתנה. הייתי בהריון ומהתחלה היו בעיות אך לא התיאשתי כי האמתי בבורא עולם שלא ינטוש אותי התפללתי בלי סוף, תהילים הרבה דמעות עשיתי הפרשת חלה שלקחה לי 20 דקות לא האמנתי לרופאים מבחינתי בורא עולם יכול הכל אך לצערי ביום חמישי האחרון עברתי הפלה כמובן באישור רב התאכזבתי קשות אני לא יכולה להחזיק סידור ביד אני יודעת לא צריך לשאול למה? אבל אני כן שואלת כי אני עוזרת לכל אחד שמבקש אפילו בצדקה במעשים נסתרים וגלויים מדברת הרבה עם בורא עולם ורבי נחמן בעלי כל שנה באומן מקבלת דברים לטוב ולרע אך את ההפלה אני לא מקבלת אני מרגישה שבגדו בי בעלי אומר לי שזה ניסיון אך אני לא מבינה הרי בורא עולם יודע מחשבות ורגשות של אדם הוא לא צריך לנסות אותי בכדי לבדוק מי אני אז למה לכל הרוחות למה לקחת ממני את היקר לי אני עייפה מהחיים האלה