אני בטח נשמעת כמו טיפשה

בלגן2

New member
אני בטח נשמעת כמו טיפשה

גם לא ידעתי כלום על הקשר בין הדקא לצפיפות עצם (וראינו את התוצאה השבוע לצערי) וגם הייתי עכשיו אצל רופא נשים שערער אותי לגמרי. אז מי יכולה להסביר לי פה מה זה בדיקת פאפ ולמה הוא היה בשוק שלא עשו לי אותה עד עכשיו????
 
PAP

משטח צוואר הרחם - PAP דגימה של תאים הנלקחת מצוואר הרחם לודא האם קיימים שינויים המצביעים על תהליכים סרטניים / טרום סרטניים. מומלץ לבצע כל שנה. על מה ולמה ערערו אותך?
 

בלגן2

New member
אז למה הוא היה כ"כ בשוק???

הוא אמר שאני בטח לא זוכרת שעשו לי את הבדיקה הזאת, כי לא יכול להיות שאני יותר משנתיים מטופלת אצל רופא עם האנדו והוא לא בדק פאפ... למה ערערו אותי??? נתחיל מזה שהוא היה מאד לא מרוצה מהצפיפות עצם. נמשיך בזה שהיחס לא היה משהו... לא יודעת. רופאים מערערים אותי. במיוחד כאלה שגורמים לי להרגיש טיפשה. עכשיו אני צריכה לעבור MRI, US, פאפ, צילום רחם ולחזור עם התוצאות לתה"ש. ושם בטח ד"ר סוריאנו ירצה לנתח. ואני אמורה להתחיל עבודה חדשה, איך אני מתחילה עבודה במקום חדש, כשכבר יש לי כ"כ הרבה ימי חופשה לקחת???
 
ת'שמעי בלגן ../images/Emo24.gif

גם אם עשו לך וגם אם לא, זה לא משנה - את בהווה עכשיו ואת יודעת עכשיו בדיוק מה צריך לעשות, לא לעשות, ממה להימנע וכד'. רופא שגורם לך להרגיש טפשה הוא רופא שלא הייתי מציעה לך לחזור אליו, יכול להיות שהמצב הנפשי - רגשי שלך בימים אלו גורם לך לרגשנות הזאת ולתחושה הלא נעימה הזאת.. אני מבינה אותך כל כך. לגבי עבודה חדשה- הפעם את נוגעת בנקודה הכי כואבת אצלי, כי גם אני בדחיות/התפשרויות לאור מצבי - אני חושבת שאת צריכה לדאוג קודם כל לבריאות שלך עד כמה שניתן - כי מה את עושה בזה שאת מתחילה עבודה חדשה וכל יומיים נעדרת לחצי יום / יום כדי לבצע בדיקות/לקבל הפניות/להילחם בבירוקרטיות מפגרות ואחר כך נעדרת חודש בגלל ניתוח? אגב, למה צילום רחם?
 

יעל סתם

New member
בלגן 2 את לא טיפשה!

זה שעד היום לא ידעת לא על פאפ ולא על צפיפות העצם לא עושה אותך טיפשה! אם הרופא לא לקח פאפ עד היום אז הוא לא בסדר ואם הוא לא הסביר לך על הקשר בין דקא לבריחת סידן אז גם זה לא בסדר אבל את? את לא טיפשה וזו בהחלט לא אשמתך שלא ידעת עד היום, ובקשר לעבודה אני מסכימה עם בואינג שאת צריכה קודם כל לטפל בעצמך.
 

בלגן2

New member
אז איך מסתדרים בלי עוד הכנסה???

הדבר שהכי הייתי רוצה זה להשאר בבית. אתמול אמרתי ל
שלדאוג לבריאות שלי זה כבר 3/4 משרה, אבל אין ברירה, אנחנו חייבים את ההכנסה הזאת
צילום רחם אני צריכה בגלל שילדתי מאד מוקדם (בשבוע 28) ולפני שנחזור לטיפולים הבאים רוצים לברר אם הבעיה היתה ברחם...
 

ultras plo

New member
תלכי לעבודה החדשה - תעשי את

כל הבדיקות בשעות אחה"צ כשאת מסיימת את העבודה או בערב. יתרה מזו, תקבעי מועד לניתוח לעוד כחודשיים ואז בעבודה תגידי שקרה משהו בלתי צפוי ועלייך להתנתח. אם את בסדר בעבודה הם לא יגידו כלום. קורה. לכולם בחיים קורים דברים בלתי צפויים. אל תדאגי ושימי מבטחך בה'.
 
למעלה