אני בטוחה שאת השאלה הזאת שאלו די

BratZit

New member
אני בטוחה שאת השאלה הזאת שאלו די

הרבה אנשים בפורם בעבר... אבל אני רוצה לדון עליה שוב... אני יודעת שזה מקובל שבחור ישלם על הבחורה בדייט הראשון ואפילו השני.... אבל מה קורא הלאה, אני לא מצפה שבחור ישלם עליי שנים, אבל אני חושבת שבהתחלה לפחות זה יהיה נחמד וג'נטלמני שהבחור ישלם, ככה יהיה לי אליו כבוד יותר גדול, ואני ארגיש שאני מוצאת חן בעינייו יותר והוא לא מתחשבן איתי ולא חוסך עליי.. הגעתי עם בחור לדייט ה 3, והוצאתי את הארנק, והוא נתן לי לשלם בלי כל התנגדות... אמנם שילמתי אבל הרגשתי קצת רע(חשוב לציין שהבחור לא מסתיר את זה שהוא אוהב ללכת למסיבות בחינם ולאכול דברים יותר זולים ), כאילו הבחור מתקמצן עליי, או לא חושב ששווה להשקיע בי יותר, כאילו הוא לא נותן לי מספיק כבוד... אנחנו אפילו לא חברים כרגע והוא כבר הפסיק לשלם עליי.... מה אתם חושבים בנושא...? הוא צריך לשלם עליי? לפחות עד שנהיה חברים? או רק את ההתחלה של הקשר גם אחרי שנהיה חברים? מה אתם חושבים?
 
ממש מגוכח!

אז מה אם הוא בחור זה אומר שיש לו עץ כסף ששתל בחצר? אני אישית ממש לא דורשת שבחור ישלם עלי גם לא בדייט הראשון, אנחנו לא בשנות החמישים וכולנו מרוויחים אותו הדבר. אם הוא מתעקש אז בסדר, אני אעריך את זה, אבל בטח לא אתפוס על זה טרנד. לא נראה לך שזה קצת חוצפה להתלונן שאם הבחור לא מזמין אותך יותר, זה אומר עליו שהוא לא משקיע או מתקמצן עליך? זה לא שהוא מצפה שתשלמי עליו, מאוד מקובל להתחלק בחשבון זה שהוא מזמין אמור להיות בגדר פינוק לא משהו קבוע! וזה בטח לא מה שאמור לגרום לך לשפוט את המסכן.
 

בלאגנית

New member
../images/Emo45.gif

ממש לא תקועה על הירח
צודקת.
 
מי קבע???.

שהגבר צריך לשם בדייט הראשון, שני או הרביעי? מי קובע מה נורמטיבי? כל אחד יש לו את הנורמה שלו שהוא קבע לעצמו אני בעד שיויון , זה ממש לא משנה לי מי משלם אני הוא, זה אי נוח בזוגיות לא עושים חשבונות של אני הוא, שלי שלו ושאלה שחייבת לשאול אותך אם הרגשת רע ששילמת אז למה לעזזאל הוצאת את הארנק לשלם?
 

A d i 23

New member
מי קבע כך ?

מי קבע שמקובל שהוא ישלם ? למה הוא ? אני באמת שואלת. לא אוהבת, לא רוצה ולא מצפה שישלמו עליי.. לא בדייט ראשון, לא בדייט שני ולא בדייט עשירי..! חייבת לדעת מי המציא את "החוקים/נהלים" או איך שתקראו לזה..
 

Norma Desmond

New member
לא ממש מבינה מה הבעיה

למה הרגשת רע כששילמת בדייט ה3? למה הסקת שהוא מתקמצן עלייך או לא משקיע בך או לא נותן לך מספיק כבוד? נורא משונה לי, המחשבה הזו, שמכיוון שהוא בחור הוא אמור לממן אותך מהיום והלאה. הוא לא ההורים שלך, ובעוד שהתשלום של הבחור בדייט הראשון נעשה לנורמטיבי בחברה שלנו (לא ברור לי למה. אני, בכל מקרה, תמיד אעדיף לשלם את ה15 שקלים המסכנים שעלה לי הקפה ולא אבנה על אחרים שישלמו עלי) בדייטים הבאים? למה? יש לו עץ של שטרות בחצר? ההורים שלו מיליונרים? אני, אישית, מעדיפה את גישת ה"אני מזמינה אותך הפעם, פעם הבאה אתה תזמין אותי" וכו'. סתם כי מעצבן להתחיל לחשב מי חייב מה וממילא זה מתקזז בסופו של דבר, כשיוצאים עם מישהו. שבחור ישלם עלי עד שנהיה חברים רשמית? על זה עוד לא שמעתי.
 
תגובה

אינו חיב לשלם, אבל נחמד ומתחשב אם ישלם. אם תרצי לשלם בעצמך, הודי לו על רצונו לעזור ובחרי שלא ישלם עליך.
 

d i n d i n i

New member
אני מבינה לליבך..

תראי אני גם אני חושבת שבסופו של דבר הדברים מתנהלים בהדדיות.. אבל ויש אבל גדול.. כמו שמי שמזי*&^%ן הרבה הוא גבר ומי שמזד*&^%ת הרבה היא זולה ככה זה גם בדייטים , אלו בין הדברים היחידים שעוד לא השתנו והתפתחו עם הזמן.. בחור כן צריך לשלם בדייט הראשון והשני וגם בשלישי.. כי עולם כמנהגו נוהג וכולם יכולים להגיד מה שהם רוצים מי שבאמת מסתכל לאמת בפנים גם כשהיא לא נעימה יראה שכך זה אכן קורה.. ישמשהו שמשרה ביטחון בגבר שמשלם בהתחלה מה לעשות רוצים לקרוא לזה פרימיטיביות תתפדלו!!! אני מאמינה באינטואיציה נשית ואם היא אומרת לך שהבחור קמצן סביר להניח שהוא אכן כזה.. ישנם סימנים ראשונים שמעידים על זה ולאוו דווקא מי משלם בהתחלה, אם את לא מרגישה בנוח אז תחתכי ואל תישארי במקום שלא טוב לך בו.. מקווה שעזרתי ושלא הערתי דובים משנתם ואם כן אני מוכנה למתקפה חחחח
 
לא דובים ולא יער.

את כנראה בחורה מאוד פרמיטיבית והגיע הזמן שמישהו ינער אותך, כי גם מה שאמרת על זה שגבר יוצא גבר אם הוא היה עם הרבה בנות ובחורה יוצאת זולה, זה שטויות במיץ ונשארו רק שאריות מתופעה זו, אני מכירה הרבה בנות מדהימות שהתחשק להם קצת על קטעים לא רציניים (סקס בקיצור) והיו עם אפילו הרבה בנים ואף אחד לא עיקם מבט או קרא להן זולות, ואח"כ גם היו להן קשרים רציניים עם בנים איכותיים שידעו על מעלליהן הקודמים ולא שפטו אותן בכלל. זה מה שנקרא בן אדם בוגר, כדאי לך פעם לנסות זאת אחלה חוויה. התופעות שאת מתארת וטוענת שנשארו כמו שבחור צריך לשלם וכו' הן תופעות שרק בחורות כמוך משאירות בתוקף ולא אתפלא אם חתכת הרבה בחורים טובים בגלל השיטחיות הזאת. wake up and smell the roses! העולם הזה כבר בשינוי, ואוי ואבוי לכותבת ההודעה המקורית אם שמעה לעצותייך המיושנות והשיטחיות.
 

BratZit

New member
האמת, אף פעם לא חתכתי בגלל זה קשר

עם בחור... אבל זה גורם לי להימשך אליו פחות, זה מוריד ממנו את הגבריות... וואלה? אני לא הייתי יוצאת עם בחור שהיו לו הרבה סטוצים פעם , זה מגעיל אותי... ועובדה שזה לא משנה אם הבן אדם הוא גבר או אישה... סטוץ זה בכלל מעשה מכוער לדעתי
 

elena20

New member
מוריד מהגבריות???? איזה שטויות!!!

עצוב שיש עדיין בנות שחושבות כמוך.....
 

BratZit

New member
../images/Emo45.gif זה מאוד נהוג ככה

וכל בחורה הייתה שמחה אם הבחור היה מזמין אותה גם אם היא תהיה יפת נפש ותחכיש את זה.... אני ממש מסכימה עם ההרגשה של הביטחון בזה שהגבר משמלם, זה גם מגביר את הגבריות שלו בעיניי
 

A d i 23

New member
עכשיו הצלחת להכעיס אותי יותר..

את יכולה לדבר בשמך, ובשמך בלבד ! אבל אל תדברי בשם השאר ! שונאת את זה כשמישהו פותח הודעה וכשלא מסכימים איתו הוא ישר קובע שלא אומרים את האמת. כאילו מה, את כותבת כאן הודעה בכדי לחזק את הדיעה שלך, או לשמוע דיעות אחרות שמה לעשות, חלקן יהיו שונות, ואפילו מאד, משלך. אנחנו לא חייבים להסכים איתך אבל זה לא הופך אותנו ל"יפות נפש" המשפט הראשון שלך ממש ממש לא לעניין ולא במקום. מי את שתקבעי לי מה אני חושבת או מרגישה לגביי עניין או מצב מסויים ? זה שאת מרגישה ביטחון כשגבר משלם עלייך ומבחינתך זה מעצים את הגבריות שבו (לא ממש הבנתי אבל גם לא ממש מעניין אותי) אני באמת שמחה בשבילך ! אבל אין לך שום זכות להחליט עבורי איך אני מרגישה ולקבוע שאני חושבת כמוך, אבל מכחישה זאת. איזה אינטרס יש לי לעשות דבר כזה, ועוד בפורום וירטואלי ? את בכלל מכירה אותי ? גם יכולתי לא להגיב כלל להודעה ולא להביע את דעתי. אז אני אחזור ואגיד, אני לא מרגישה נוח עם זה בכלל שגבר משלם עליי, לא אוהבת את זה.. ואת לא חייבת להסכים איתי, בדיוק כמו שאני לא מסכימה איתך.. אבל את לא יכולה לבטל את התחושות או הדיעות שלי ולהחליט עבורי מה אני כן מרגישה או חושבת..
 

elena20

New member
מה ביטחון בזה שהוא משלם עליך???

לי זה ממש לא נותן שום תחושה של ביטחון, אני אוהבת לשלם על עצמי וכשאני ובן זוגי יוצאים מתחלקים חצי חצי, או שפעם הוא משלם, פעם אני, במערכת יחסים תמיד הכל אמור להיות חצי חצי, אני נורא אוהבת את העובדה שאני יכולה לשלם על עצמי ולא צריכה שום גבר שישלם עליי...
 
וואו חזרנו לתקופה המערות

הזכר חוזר עם צבי מת על הגב כדי להוכיח לנקבה שהוא צייד טוב ויכול לכלכל אותה ואת ילדיה, ואז היא בוחרת בו כבן זוג ומביאים צאצאים לעולם. תחושת ביטחון... מה את בת 30 מחפשת חתן עם ווילה ומרצדס? ואם אימא נתנה לו את הכסף לפני שהוא בא לדייט ואז הוא שילם עלייך? האם ביטחונך התערער?
 
ממש הכללה נהדרת../images/Emo4.gif

זה שכך נראה העולם שלך לא אומר שכך נראה עולמן של אחרות. אם אדם לא הולך לפי הכללים שלך הוא לא בהכרח "יפה נפש". חייתי שנה וחצי עם אדם שלא הוציא עליי אגורה, ובכל פעם שרציתי שנעשה משהו שילמתי בעצמי. זה לא הוריד בעיניי את הגבריות שלו. גם עם בן הזוג הנוכחי בהתחלת המעבר לגור ביחד היה יותר קל שאני אשלם על דברים, וכך היה. והוא ממש לא פחות גבר בעיניי!
 
למעלה