אני בהיסטריה

kululu2B

New member
אני בהיסטריה

בנות יקרות, זקוקה לעזרתכן אני בהריון שלישי, אחרי 2 הפלות בשבועות מוקדמים (7+4,9+0) עד עכשיו ההריון התקדם בסדר ועברתי אפילו שקיפות בעוד שבועיים הסקירה.. אלא שעכשיו ראיתי משהו שמאוד הדאיג אותי גילו אצלי פעילות יתר של בלוטת התריס והתחלתי לקחת תרופה בשם פי טי יו לפני שבועיים וחצי זו תרופה שמחייבת אותי לעשות בדיקת תפקודי כבד אחת לשבועיים אז היום הייתי בבדיקות דם והאחות כנראה הכניסה גם בדיקת בטא שהיתה במערכת (למרות שאמרתי לה שאין צורך וזו עוד שארית מימי טיפולי הפוריות) עכשיו הסתכלתי בתוצאות וראיתי שהבטא היא 91045 הבא של לפני חודש היתה גדולה מ-200 אלף!!! האם יכול להיות שזה קשור לזה שלקחתי אז אנדומטרין? לא נראה לי.... אלוהים, מה קורה פה?? האם שוב ההריון שלי הולך לאיבוד??
 

מקוםבלב

New member
../images/Emo24.gifערב טוב לך,

אני לא יודעת לענות לך אבל אם את לא רגועה לכי למוקד נשים ותעשי אולטרא סאונד בכדי לראות שהכל בסדר. לאחר מכן תתיעצי עם הרופא שלך לגבי משמעות הבדיקה. אבל קודם כל לכי לעשות בדיקה שלא תהיי לחוצה. תעדכני מה אתך.
 
אני מקווה שאני לא מטעה...

אבל לפי מה שהבנתי מהאחות במרפאה שלי, הבטא לא רלוונטית משבוע מסוים (זה אחרי שהרופא משפחה שלי הוסיף לבדיקות דם הרגילות בדיקת בטא וגם אני הייתי אז בסביבות שבוע 15-16). ז"א,שאין צורך להסתכל על הערכים של הבטא משלב מסוים. מצטרפת להמלצה של גל, שווה לעשות בדיקה (בעיקר בגלל ההיסטוריה) אני מאמינה שהכל בסדר
ספרי מה קורה...
 

just face it

New member
בשלב מסויים הבטא יורדת...

לא ל0 אבל בהחלט לערכים כמו שיצאו לך... לפי דעתי את יכולה להיות שקטה..
 
למעלה