אני בדיכאון- הציפורניים שלי....

mentorit

New member
אני בדיכאון- הציפורניים שלי....../images/Emo7.gif

אני כוססת סדרתית מזה שנים בשנתיים האחרונות עשיתי בנייה אצל בונות מעולות אבל בגלל ש"שיחקתי"עם הציפורניים זה כל פעם נפל ולא החזיק מעמד הבונה האחרונה המליצה לעשות הדבקה עד שהציפורן תגדל קצת מאז המצב החמיר והציפורן נחלשה בצער רב אני החלטתי שכדי לשמור על בריאות הציפורן שנראית מזעזע...להוריד הכל ולחשוף לשמש ולאויר. בינתיים עבור 3 ימים ואני גם לא כוססת! (מצד שני זה ממש מזעזע!!!!) למי שהגיע/ה עד לכאן... מה אפשר לשים על הציפורן כדי לחזקה ואיך ניתן לזרז צמיחה? שימו לב- אני גרה בחו"ל ואין כאן תוצרת של "תפוח"! (לעונה הנחמדה מבטיחה בתמורה ייעוץ שיווקי ומכירתי חינם.... רק תשאלו!)
 

טוטס

New member
ממילון המונחים:

לחיזוק ציפורניים: 1.להשרות את הציפורנים במיץ לימון 15 דקות מדי יום 2.להשרות אותן ביוד, בערך חצי שעה אח"כ עם אציטון להוריד את היוד. 3.לערבב 2 כפיות תה ,מעט מלח טיפות שמן אחדות וכמה טיפות שמן חיטה לשפוך הכל לבקבוק ולנער היטב למרוח כמות קטנה על הציפורן להמתין 5 דקות ולנגב # את עושה מאוד חכם לדעתי בכך שאת נותנת לציפורן לנשום ולגדול לבד. כל הבניות האלה סתם חונקות את הציפורן ומחלישות אותה!! ממליצה לך גם לעשות בדיקות דם ולראות מה מצב הויטמינים בגוף שלך כי הרבה פעמים ציפורניים חלשות בגלל מחסור בגוף ותזונה נכונה ובריאה תחזק אותם גם!!
 

mentorit

New member
נשמע טוב..אבל

1.איך אומרים את המושגים האלה באנגלית? 2.היוד זה הכרחי? 3.איזה תה? מדובר על תה בשקית (לפתוח שקית) לעשות תה עם מים? סליחה אבל אין לי מושג....
 

mentorit

New member
איך אומרים ../images/Emo163.gif

יוד ושמן חיטה? דרך אגב ניסיתי לומר יוד בפירושו המילולי ולא הבינו אותי בכלללל (פאדיחה) ד.א- אם את/ה יודע/ת איך אומרים ברומנית עוד יותר טוב!
 
שאלתי אתמול...

יוד ברומנית הוא יוד ושמן חיטה - הוא "אוליאה גראו" אולם, וכך אמרה לי מי ששאלתי אותה - זה לא מוכר ברומניה...
 

mentorit

New member
את נהדרת ברבורה!!

לגבי שמן חיטה אני אלך לחפש יש כאן המון בתי מרקחת של הטבע... (ככה קוראים לזה)
 
למעלה