אני בבעיה רצינית בבקשה עזרה ( ארוך)

אני בבעיה רצינית בבקשה עזרה ( ארוך)

היום הגשתי מכתב התפטרות בעבודה, אני עובדת בשירות המדינה, אני הייתי צריכה לקבוע תור לפגישה עם הפסיכולוג ובעבודה הערימו עלי כל כך הרבה קשיים, עוד אמרו לי שלא מאמינים לי שהפגישות מתנהלות בבוקר. אנחנו לא יודעים מה יהיה אחר כך. אני כל כך נפגעתי שאמרו לי שלא מאמינים לי ומה היא תגיד לגורמים שאני אמורה לעבוד איתם אני לא מציינת מפאת סודיות העבודה, שאני צריכה להעדר בבוקר ומה היא תגיד להם, אז אמרתי לה שזה זוג שתים עשרה שנים נשואים ללא ילדים ובתהליך אימוץ והיא אמרה לי שאני חצופה ושהיא לא מאמינה לי שזה רק בבוקר ושאני אצטרך לוותר על משהו, על מה בדיוק הייתי מוותרת על התהליך ?ואמרתי למנהלת הישירה שלי שיש לי רק כמה פגישות עם הדוקטור ועובדת סוציאלית. ואם אני לא אלך זה יעצור לי את תהליך. ברגע של כעס כתבתי מכתב התפטרות ושלחתי אותו לאמרכלות. אחר כך בעלי התקשר לעבודה ודיברנו עם הסגנית, והיא אמרה לי לכתוב מכתב שאני חוזרת בי מההתפטרות. איך יכלו להגיד לי שאני אצטרך לוותר על דברים למען עבודה, ושוב על מה בדיוק אני הייתי מוותרת? שסה"כ יש כמה פגישות שהיו לי שקשורות לתהליך עצמו. את הפסיכולוג שאמור ללוות אותנו זה לא קשור, כי זה בערב, כבר מרוב פסיכולוגים התבלבלתי. ולשאלה שלי מה הזכויות שלי שקשורות לאימוץ מבחינת העדרויות? אם צריך שמתנהלות רק בבוקר. אני מאוד פגועה ואני כבר לא יודעת מה לעשות. כל פעם שיש איזשהי העדרות שקשורה לתהליך מקשים עלי. לא נותנים לי להעדר. אני מבינה את הצרכים של המערכת אבל מה אני יכולה לעשות אם זה רק בבוקר? סליחה שזה ארוך - ושוב תודה.
 

אמא דב

New member
../images/Emo42.gifתשמרי על עצמך

ועל עבודתך. זה מאד מאד חשוב לקראת התינוק/ת. ורעיון קטן: בזמנו, כשהתחלנו את התהליך בשרות למען הילד, אני הייתי עצמאית אבל בעלי שהיה שכיר, פשוט לקח יום חופש לכל פגישה ומאוחר יותר למפגשי ההכנה של הקבוצה. עשינו לנו מכל יום כזה יום כף משפחתי. אחרי כל מפ]גש הלכנו לאכול צהריים במקום נחמד וסתם נהנינו והתבטלנו. הדבר עשה לנו רק טוב וחסך לנו מעורבות של אנשים זרים בתהליך. עדיף לגמור את ימי החופש מאשר להתווכח ולהתחנן בעניין כל כך רגיש ואישי. בהצלחה
 

משתפרת

New member
חן, תספרי עד עשר...

מבינה את האימפולסיביות שלך, אבל את עלולה להזיק לעצמך. מקווה שמכתב ההתחרטות יעבוד. לעובדת בהריון או לעובדת בטיפולי פוריות יש זכות להעדר מהעבודה מהסיבה הזאת. נדמה לי שאין חוק דומה עבור תהליכי אימוץ. מנהלות, ידוע לכן? העצה שלי: תפני לועד העובדים. את עובדת במקום מסודר, יש לכם ועד. הצרכים שלך הם מאד אנושיים והועד יכול לעזור לך כדי שיבואו לקראתך. בנוסף- כל אוירת אי האמון של הממונים כלפיך היא בהחלט סיבה לערב את הועד. ובאופן מיידי הם יכולים לעזור לך לבטל את מכתב ההתפטרות.
 
ורק לצורך הפרוטקול יש לי 49 ימי חופ

חופש שאוכל לקחתם בע"ה רק בפגרה. אני נסערת אני נוסעת למשפחה להתאוור אצל ההורים והאחיין המקסים שלי חמסה. שבת שלום
 
למעלה