אני אציג את עצמי ואז אשאל שאלה...

PORCUPINE

New member
אני אציג את עצמי ואז אשאל שאלה...

אהלן חברה. אני כותב בפורומים שכנים ואף פעם לא יצא לי לכתוב כאן. נראה מקום נחמד. התרגלתי למקומות אחרים שבהם ילדים בני 13 נכנסים ומתחילים בדיון מעמיק על הקליפ החדש של בריטני ואיך היא נעשתה רוקיסטית מגניבה. ח-א-ל-ס!! בכל אופן, מקווה להשתלב...
ולשאלתי... שמעתי איזהשהי שמועה ואני אשמח אם תעמתו אותה או תשללו אותה בשבילי כי אני משתגע לדעת... האם זה נכוו ש - A Perfect Circle חוזרים בפרויקט נוסף, אבל בלי מיינרד?
 

TheHead

New member
לא שמעתי כזה דבר, אבל תמיד יש את

Tapeworm = מיינרד וטרנט רזנור. A Perfect Circle ניגנו שיר מתוך הפרויקט הזה, Vacant (שאולי תמצא אותו תחת השם Perfect Enemy), וזה שיר מעולה. איך Voyage34? מרגישים את הל.ס.ד.?
שווה האזנה או לא?
 

PORCUPINE

New member
וואלה?

נשמע מעניין... לא מעתי כלום של NIN ומיינרד. אני אנסה. וכן... VOYAGE אדיר... אני ממליץ על היצירות המגובשות יותר האמת... תנסה את The Sky Moves Sidways ו - Up The Downstair.
 

theriddler

New member
a perfect circle

A Perfect Circle are currently recording their second album, although fans shouldn’t expect a release until 2003. As yet untitled, it’s likely that studio work will continue for much of this year, with vocalist Maynard James Keenan getting actively involved once his touring commitments with Tool conclude. מ האתר total rock porcupine.....אני מניח שאתה בקטע של porcupine tree..... מנגן על משהו?
 

PORCUPINE

New member
../images/Emo51.gifעל האינפורמציה ו...

בהחלט בקטע של Porcupine Tree (בין היתר). אני מתופף כבר 13 שנה...
 
למעלה