אני אחרי לילה ארווווך בבי"ח תה"ש..

נחמה 82

New member
אני אחרי לילה ארווווך בבי"ח תה"ש..

תזכורת, אני בשבוע 27+1 יצאתי לפני שבועיים לשמירת הריון. אני רוב היום נחה ושוכבת אבל ביום שישי עמדתי במטבח לכמה שעות טובות והכנתי אוכל לכבוד שבת. כמובן שהגזמנתי לגמרי והכנתי 10 מנות שונות והגעתי לכניסת שבת מתה. בערב התחילו לי כאבי גב תחתון ללא התקשות של הבטן. זה היה לא נעים אבל לא נורא. זה לא עבר לי במנוחה כל הערב. ואז במוצ"ש שוב כאבי גב תחתון וזה כבר התחיל להדאיג אותי החלטתי לחכות עד לבוקר. בבקר נעלמו הכאבים ואז התחילו לי שוב אתמול אחה"צ. הכאבים לא סדירים ארוכים ושונים לגמרי מכל התאורים ששמעתי בפורום ולכן לא ידעתי אם לגשת לרופא (הוא רופא פרטי ואני צריכה לסוע 45 דקות כדי להגיע אליו) או לא. בסוף אחרי שבעלי שכנע אותי קבעתי טור לרופא. הרופא עשה לי בדיקת טוקו לאתור צירים. והיו לי צירים מטורפים! הוא שלח אותי לתה"ש. אני מרוב תמימותי חשבתי שאני אהיה בבית תוך שעתיים. מיון יולדות היה מפוצץ, נשים כמעט וילדו בחדר המתנה. לא היו חדרי לידה פנויים. נשים שלא רצו ללדת טבעי (ללא אפידורל) הגיעו לחדר לידה אחרי 7 שעות המתנה וילדו מיד. היו צעקות וגניחות בחדרי המתנה . היה ממש זוועה. די נבהלתי מהמקום.ואני התכוונתי ללדת שם.. לאחר שעות של המתנה חיברו אותי לטוקו ולא ראו צירים- לדעתי לא חיברו אותי נכון. בכ"ז נתנו לי ליטר נוזלים ועשו לי שוב טוקו. ופתאום הופיעו צירים במוניטור ( היה לי ברור שמי שחיברה לי את הטוקו בפעם הראשונה פישלה והיו לי גם אז צירים). ואז נתנו לי זריקה לעצירת הצירים. והצירים פסקו. לא נתנו לי זריקה להבשלת הריאות של העוברים כי למזלי צוואר הרחם שלי עדיין ארוך וסגור. חזרנו בחמש בבוקר, אחרי 8 שעות במיון. עיפים וגמורים. עכשיו אני צריכה להיות במעקב די צמוד, ולנוח המון, בלי ארוחות גורמה בבית..
 

זיק5

New member
מעניין- גם לי קרה אותו דבר

עדכנתי כאן אתמול. אני החלטתי ביום חמישי לבשל לשבת בשביל שיהיה לי יום שישי רגוע כי הילדים היו עדיין בבית בגלל חופשת חנוכה. אז כמו אצלך- הסיפור נגמר בכאבי גב תחתון שעברו לבטן התחתונה- צירים לכל דבר אבל לא סדירים. לא יכולתי לעמוד בכלל על הרגליים. אצלי הדילמה היתה קצת שונה. בעלי נסע לתורנות בע"כ בשבת בבוקר ואני נשארתי עם ה- 4 בבית כשהגדול בן 11 והקטן שנתיים. סבלתי כל השבת ללא יכולת לעמוד בכלל. במוצ"ש דברתי עם בעלי בטלפון ובסוף בהתיעצות עם רופאת נשים החלטנו לחכות לבוקר ולצאת הכי מוקדם שאפשר כשכל הילדים במסגרות. הגעתי בבוקר למוקד של קופת חולים כללית שנמצא בתוך שערי צדק. לאחר אולטרסאונד, מוניטור ורופא תורן שלחו אותי לחדר לידה. שם קיבלתי על המקום 2 ליטר נוזלים בעלי רץ אחרי תורנות לילה ישר אלי כדי להיות איתי. היה מטורף ביולדות- יום נורא עמוס וזה עוד היה בבוקר העומס מתגבר לקראת הלילה. שאלתי שם אם תמיד המצב נראה מטורף כזה ונאמר לי שזה קבוע בימי ראשון- כנראה החמין של שבת משפיע
. אז תתכנני את הזמן לבוא ביום אחר ללדת - הכל יהיה יותר רגוע. אני הפסקתי את הבישולים- מתחילים לחסל את המלאי מהמקפיא. ואני מציעה לך לבקש מהרופא שיתן לך את הצלסטון. זה הדבר היחיד שהרגיע אותי בחוייה הזאת.
 

Mye

New member
נחמה היקרה - לנוח, לנוח ולנוח

טוב שהצליחו לעצור את הצירים, אבל זה בדיוק האיתות שצריך להוריד הילוך (או שניים), לנוח ולשתות הרבה. תהיי קשובה לגוף שלך ואם יש תחושות שונות מהרגיל, לא לחכות וללכת להבדק. ממליצה לך גם לדבר אם הרופא ולשאול אותו איך להמשיך ואם באמת כדאי לקבל זריקת צלסטון להבשלת ריאות ואולי להגיע למעקב אצלו לעיתים קרובות יותר כדי לעשות מוניטור. תרגישי טוב ותשמרי על הילדים בפנים, יש לנו עוד זמן עד הלידה!
 
למעלה