אני אחרי היסטרוסקופיה אבחנתית-עדכון

bambi31

New member
אני אחרי היסטרוסקופיה אבחנתית-עדכון

אז שוב תודה תודה תודה לכולכן-אכן אני אחרי ולא כאב לי בכלל (רופא שיניים כואב יותר). פרופסור גולדנברג היה מקסים, עדין ומתחשב ולא הרפה ממני עד שהסכמתי להסתכל (בהתחלה עצמתי עיינים) ואכן-זה מראה מדהים. והממצאים, לא משהו-הידבקות בפתח החצוצרה השמאלית (כנראה מהניתוח הקיסרי שעברתי). אז עכשיו קבעתי תור להיסטרוסקופיה ניתוחית בתקוה שמשם אני אוכל להמשיך כרגיל. תודה לכן שהרגעתן אותי וסיפקתם לי מידע. בהצלחה לכולכן.
 

לימי5

New member
זה לא נורא

וטוב שמצאו את הבעייה עכשיו את בדרך הנכונה ותראי שתצליחי
 
למעלה