אני אחרי היסטרוסקופיה אבחנתית-עדכון
אז שוב תודה תודה תודה לכולכן-אכן אני אחרי ולא כאב לי בכלל (רופא שיניים כואב יותר). פרופסור גולדנברג היה מקסים, עדין ומתחשב ולא הרפה ממני עד שהסכמתי להסתכל (בהתחלה עצמתי עיינים) ואכן-זה מראה מדהים. והממצאים, לא משהו-הידבקות בפתח החצוצרה השמאלית (כנראה מהניתוח הקיסרי שעברתי). אז עכשיו קבעתי תור להיסטרוסקופיה ניתוחית בתקוה שמשם אני אוכל להמשיך כרגיל. תודה לכן שהרגעתן אותי וסיפקתם לי מידע. בהצלחה לכולכן.
אז שוב תודה תודה תודה לכולכן-אכן אני אחרי ולא כאב לי בכלל (רופא שיניים כואב יותר). פרופסור גולדנברג היה מקסים, עדין ומתחשב ולא הרפה ממני עד שהסכמתי להסתכל (בהתחלה עצמתי עיינים) ואכן-זה מראה מדהים. והממצאים, לא משהו-הידבקות בפתח החצוצרה השמאלית (כנראה מהניתוח הקיסרי שעברתי). אז עכשיו קבעתי תור להיסטרוסקופיה ניתוחית בתקוה שמשם אני אוכל להמשיך כרגיל. תודה לכן שהרגעתן אותי וסיפקתם לי מידע. בהצלחה לכולכן.