אני אוהבת אתכם תפוזים עליונים שלי!

rastotman

New member
אני אוהבת אתכם תפוזים עליונים שלי!

סוף סוף אני יכולה להגיד לכם שאני אוהבת אתכם, אני מנסה מאז אתמול אם לא מאז שלשום להגיד לכם את זה [הזמנים מיתערבבים לי, יותר מדי מיבחנים], אבל הנה- אני אוהבת אתכם, את כולכם, את העולם ואת הגלגל של העכבר! אני לא האמנתי שפעם יהייה אפשר להישתמש בו גם בתוך ההודעה, באמת שלא, כבר החלפתי את המשיח שלי בהקר קטן ומטורף שיהייה אובססיבי כמוני בקשר לגלגל המופלא הזה- אבל אחי, הישועה הגיעה הללו את מי שאתם רוצים! . . . אני מגלגלת לסוף ההודעה, רגע, והנה אני מגלגלת את שאר הדף, אני מאושרת כמו שהייתי כשמצאתי את השם שלי מחדש. תודה! תבורכו כולכם!
 

mmm

New member
מדהים...

רסטות m ממש נהנה לקרוא את ההודעה שלך, זו הפעם הראשונה שהוא נכנס לפורום הזה אחרי הרבה זמן, והוא שמח לראות שאת כותבת כאן את הטקסטים השנונים שלך. באהבה m. BY mE
 

rastotman

New member
אז בטח תישמחו גם לשמוע

שהסגור האדום בסוף ההודעה נורא מתוק. אבל שהמיבחן הארצי לא יבלבל אתכם- אנחנו צריכים את הללא תגובות שלנו בחזרה.. זה הדבר היחיד ששומר על פורום תיכוניסטים עדיין ניסבל, ואני לא רוצה להגיד אמרתי לכם, כי אני לא בטוחה אם אמרתי לכם או למשהו פרהנהלת הפורומים, אבל אני זוכרת שהייתה פה פעם איזה נודניקית שצווחה שהרעיון של הודעות מקפצות יפיל אסון על חלק מהפורומים, והנה, פורום תיכוניסטים דורש את העיצוב הישן שלו בחזרה- ואם לא אז תנו לי לפחות את הללא תגובות שלי ואני אגמל בשקט.
 

rastotman

New member
אני חולמת או שההודעה הזאת לא קפצה?

למישהו פה יש הסבר לתופעה המבורכת הזאת?
 
למעלה