אני אוהבת אותך ואתה אפילו לא יודע :-(

פרסייה

New member
אני אוהבת אותך ואתה אפילו לא יודע :-(

כבר שנה שאנחנו עובדים ביחד, בהתחלה לא הרגשתי כלפיך כלום, אבל לאט לאט התקרבנו ונהפכנו למן ידידים כאלה, שצוחקים ביחד ומספרים אחד לשני דברים. הבנות בעבודה החליטו שאצנחנו מתאימים, והן הצליחו להכניס אותך לראשי ולליבי, הן אומרות שנראה להן שאתה מאוהב בי, אבל אני לא רואה שום סימן מצידך לכך, ועכשיו אני נותרתי עם לב שבור שצמא אליך, אבל אני לא יכולה להגיד לך מה אני מרגישה כלפיך, כי אני מפחדת מהתגובה שלך, ואני מתביישת ממך. בתימני כה מאוהבת, נסגר חלון נפתחת דלת, בלילות עליו חולמת, ואת עיניי לא עוצמת....
 

אהובה.א

New member
היי , פרסיה

ראשית , שמחה שכתבת אצלנו...ברוכה הבאה שמחה שאת חשה את האהבה בתוכך.. אבל האם את אוהבת אותו בגלל שהוא אדיש כלפייך? או שהתלהבת מעצם העניין עצמו? אני לא מבינה למה את צריכה לחוש מה שחברותייך מעוניינות? גם לא מבינה למה את לא יכולה לאמר שאת אוהבת? יותר קשה ממה שכעת - לא יהיה לך. מקסימום - הוא יאמר לך שהוא מעוניין בך.. להפסיד כבר אין לך מה. קחי יוזמה , ילדה. גשי אליו ואמרי לו מה את חשה. בחיים....אבל בחיים.....אל תחששי להוציא את תחושותייך.. מקווה שעזרתי , איכשהוא... בהצלחה אהובה
 
פרסיהההההה

התגעגעתי לוידויים כל כך אמיתיים כל כך מהלב. איך אומרים מוכר. אבל הכי הכי אהבתי את הכל כך מציאות הזו. וידוי אמיתי. יוניתתתתתת
 
למעלה