EdisonGirl
New member
"אני אבוא איתך, ואני לא אסלח לך על זה לעולם"
זה מה שאמר רן, אח של שי גולדן, כשהיה בן 6, ונאלץ לבחור להצטרף אל ההורים המאמצים, ולזנוח את הרעיון שאמא עוד תחזור יום אחד. שי באמת מרגיש שרן לא סלח לו. האם יש מישהו בחיים שלכם, שאתם מרגישים, שלא תסלחו לו לעולם? האם אתם יודעים על מישהו שמרגיש כך כלפיכם? מה המעשה, שעלול לגרום לכם להרגיש כך או לומר משפט כזה למישהו? נושא קשה, אני יודעת.
זה מה שאמר רן, אח של שי גולדן, כשהיה בן 6, ונאלץ לבחור להצטרף אל ההורים המאמצים, ולזנוח את הרעיון שאמא עוד תחזור יום אחד. שי באמת מרגיש שרן לא סלח לו. האם יש מישהו בחיים שלכם, שאתם מרגישים, שלא תסלחו לו לעולם? האם אתם יודעים על מישהו שמרגיש כך כלפיכם? מה המעשה, שעלול לגרום לכם להרגיש כך או לומר משפט כזה למישהו? נושא קשה, אני יודעת.