אנחנו סופסוף ב../images/Emo82.gif
נחתנו היום בצהריים באמסטרדם הקרירה והשמשית, עייפים ומרוצים. שלושת השבועות האלו עברו במהירה, או שהם היו קצרים מידי... אני לא אלאה אתכם בחוויות, יצא שבכלל שלא טיילנו. נשארנו בקו ת"א-באר-שבע, ועדיין הזמן היה דחוק. גם מזג האוויר לא היה לצידנו, אבל זכינו לכמה בקרים שמשיים שאותם ניצלנו בשהייה על חוף ימה של ת"א. כמה ימים לפני הטיסה לארץ, נתקפתי בסערת רגשות. דיברנו על אפשרות של חזרה, ייתכן שזה עוד יקרה אבל לא בשנתיים הבאות. בינתיים נסתפק בביקורים, אבל יותר תכופים. תובנות שהגעתי אליהם בעקבות שיחות עם חברים קרובים, גרמו לי להדחיק את הגעגוע והרצון הגדול לחזור. זהו, אני כאן. מצרפת לכם שקיעה תל-אביבית שצולמה אתמול.
נחתנו היום בצהריים באמסטרדם הקרירה והשמשית, עייפים ומרוצים. שלושת השבועות האלו עברו במהירה, או שהם היו קצרים מידי... אני לא אלאה אתכם בחוויות, יצא שבכלל שלא טיילנו. נשארנו בקו ת"א-באר-שבע, ועדיין הזמן היה דחוק. גם מזג האוויר לא היה לצידנו, אבל זכינו לכמה בקרים שמשיים שאותם ניצלנו בשהייה על חוף ימה של ת"א. כמה ימים לפני הטיסה לארץ, נתקפתי בסערת רגשות. דיברנו על אפשרות של חזרה, ייתכן שזה עוד יקרה אבל לא בשנתיים הבאות. בינתיים נסתפק בביקורים, אבל יותר תכופים. תובנות שהגעתי אליהם בעקבות שיחות עם חברים קרובים, גרמו לי להדחיק את הגעגוע והרצון הגדול לחזור. זהו, אני כאן. מצרפת לכם שקיעה תל-אביבית שצולמה אתמול.