אנחנו נפרדים מאקזיט לטובת ""הוט?

gilriv1

New member
אנחנו נפרדים מאקזיט לטובת ""הוט?

ביום רביעי הקרוב
כל צוות אקזיט יופיעו השבוע אצל .. { כל לילה אצל אסף הראל
לרגל העברת התוכנית לערוץ החדש של חברת הכבלים בלבד : הערוץ החדש יהיה עם תוכן מקורי וסדררות רכש
לעוד פרטים כנרא שיפוסמו באתר HOT המחודש
 

dotcomgirl

New member
אה, חשבתי שהם עוברים לערוץ 3 של

HOT. (לא שזה משנה לי כהוא זה)
 

Dימה

New member
כמה טעויות...

לא יהיה ערוץ הוט אקזיט, היו בעיות בתקציב והוחלט להעביר רק את התוכנית אקזיט בלי לעשות ערוץ שלם. בתוכנית תעבור ל-HOT3 ולא לערוץ מקור החדש שעוד מתכננים אותו ואין לו מועד יציאה. ואיזה אתר HOT מחודש אתה מדבר? אין שום דבר חדש באתר HOT דימה.
 

microbe15

New member
יהיה ערוץ הוט אקזיט

לפחות לפי יונתן קוניאק, עורך אקזיט, שהתארח בפורום אקזיט
 

Dימה

New member
תוכל לתת קישור?

אני אגב כתבתי שאלה אבל שכחתי מהאירוח... דימה.
 
../images/Emo6.gif מה ישימו במקום?

אני מקווה שישימו איזה סדרת רכש חדשה למרות שבטח לא יטרחו לקנות משהו נורמלי רק כדי למלא חלל של שעה...
 

MilanFan

New member
נצל"ש ערוץ 10

צעד תמוה של ערוץ 10 שקנה רק את שלושת העונות הראשונות של מרפי בראון לא כולל הפרק האחרון ומעתה אין יותר מרפי ב 12:30.
 

gilriv1

New member
ביום שבת ערוץ תשדר אזה בש,ח}

במקום רצח במשיכת קולומס או רמבנגטון סטיל כך אמרו לי ערוץ10 שלחתי להם מייל
מרפי בראון היו 3 עונות לסידרה הקומית נכון
 

gilriv1

New member
הי תקראו רגע

קראתי אזה במבצאים של YES -בתא ההודאות של יס ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~;; קראתי שאת ערוץ FRANCE2 יפסיקו אותו -הוא ירד מ3.1 בטענה על זכוית סוגית השידור
למה זה דווקה ערוץ מעולה והתחל שם סדרות טובות למה לא את TV5 שזה ביזבוז אדיר
שיט מורידים לי את הערוץ שאני מתחיל לראות את כל סדרות החדשות שאין בערוץ הישראלי זה בטח קשור לזה
 

בוביץ

New member
היו יותר מ3 עונות ודווקא מהפרקים

הכי מודברים תולדות הסדרה ערוץ 10 לא משדר מהפרק של סוף עונה 3 ותחילת עונה 4 זה היה ההריון המדובר של מרפי בראון שכמעט ביטלו אותה לע זה.
 

sHaY100

New member
למה ערוץ 10 לא עונה לי?

ששלחתי לו מייל בקשר למרפי בראון לפני כמה ימים הוא לא חזר אליי! ובכלל, הם לא הודיעו שהם קנו את כל העונות של הסידרה? אתם יודעים מה ישודר במקום בלילות כי גם עדן לנצח יורדת ברביעי הבא
 

gilriv1

New member
לא טעיטי

ביום שבת יהיה כך שעה 14.15 מרפי בראון פרק1 ב14.45 רמינגטון סטיל ______________________________________________________________ ב13.25 יש לארגו ווינץ הסידרה הזות מקנדה
סידרה עתידית המשלבת גם פעולה ועסקים עונה 2 כבר
 
למעלה