אנחנו מתחילים לחשוב על מזוודות

H and N

New member
אנחנו מתחילים לחשוב על מזוודות

ומתחילים לחפש (לא דחוף , לעוד חודשיים שלוש כזה ) . דירה להשכיר בירושלים , שוכרים מקסימים לדירה שלנו בר"ג , והכי הכי חשוב גן אוהב ומחבק לנתאי . ירושלים - חשבנו אזור בית הכרם כי הוא גם קרוב אך רחוק לסבתא בקרית משה וגם שמענו שהוא איכותי אבל עכשיו הסתכלתי על המחירים - אוי ויי!! וכן גם הגנים ממש לא זולים . אשמח לשמוע המלצות על גנים בירושלים . טיפים למעבר . דירות בפוטנציה דיירים בפוטנציה עצות בפוטנציה ואיך עוזבים מקום שגרת בו כל החיים ?
 
שוכרים בר"ג

אחותי והארוס שלה מחפשים דירה בר"ג לא לחוצים להרגע מדובר בדירה 2.5-3 חדרים עם רהוט אם וכאשר...נראה לכם תשאירו רהוט בדירה? כמה חדרים הדירה? בכמה פלוס מינוס נראה לכם שתשכירו? תודה קארין
 

H and N

New member
דירת 4 חדרים

אולי קצת גדול לשני אנשים . מיקום מצויין , ללא ריהוט
 

אילהT

New member
../images/Emo106.gif מזל טוב

אתחיל מ- פרקטי: לנסות בפורומים נוספים של הורות, פה בתפוז, לשאול שאלות שנוגעות למעבר: מחירים, גנים, המלצות וכו'. לגבי מעבר: להתחיל כבר מעכשיו...בגדי קיץ - למיין. מה שלא - למסור מה שכן לכבס. לאחסן בתיק עם תוית מתאימה: ניתאי. בגדי קיץ גיל עד שנתיים. כך לגבי כולכם. מעבר - זו הזדמנות פז לפינוי חפצים מיותרים. בנוגע לשאלת האחרונה שלך: אין לי תשובה חכמה. התשובה שלך תהייה המתאימה לך ביותר. אנחנו כאן, כמובן, ללוות אותך בדרך.
 
למעלה