אנחנו מקום 4 סופי !!!!!!!!!!!

rotem1821

New member
אנחנו מקום 4 סופי !!!!!!!!!!!

יש!!!!!!! לא יאמן איזה תענוג!!!!!!!!!
 

rotem1821

New member
../images/Emo13.gif אודי אני מקדיש לך את הנצחון

הרגת אותי מצחוק - "ערד בליגה ב'" בויטר ענק איך חיכה ששחקן ערד יגיע עד אליו ואז התחיל להתגלגל על הריצפה!!!!
 
יעקב ארליך,תומר יצחק וגיל לוי

בזכותם ניתן היום פרס השחקן המצטיין לגיל גילקרוב שאפו!!!
 
עם כפ"ס אין לנו כלום רביו של רפי בלו הורחק...

עד סיום העונה ממגרשים כי מסתבר שהוא התעמת עם אוהדים שלהם ושמה זה שכונת קפלן בכפ"ס אימי גדלה בכפ"ס וזו שכונה לא סימפטית במיוחד
 

אבירם 10

New member
ברור שרצוני לנקמה ספורטיבית היה בגלל -

רפי בלו. מי יודע איזה קבוצה תרצה אותו שנה הבאה בכלל. שחקן שבסביבתו האישית מתנהלת אוירה עכורה . כי כ-ס היא קבוצה שקטה צנועה ונחמדה.
 

rotem1821

New member
אני מציע שנתעסק בעובדה קיימת

צפרירים חולון מקום 4 !!!!!!
 

rotem1821

New member
אבירם, תקרא לי חזיר אבל....

קצת יותר אמונה והיינו יכולים לסיים מקום 2, חילקנו נקודות בבית והוצאנו נקודות רבות במשחקי החוץ (שלא בנינו עליהם כמו בחדרה). נכון שבסופו של דבר זה מתקזז וואם היית שואל אותי בתחילת עונה האם אני חותם על מקום 4 אז לא הייתי חושב פעמיים אבל עדיין.... השגנו השנה הרבה יותר ממקום 4 וצריכים לשמור על זה: שוער - הכי טוב בליגה. הגנה - משען ודימה (תגלית העונה אלמלא הפציעות החוזרות ונשנות) כיום צמד בלמים שיכול להוביל גם בליגה הלאומית, תוסיף לחוליה זו גם את שוסט שהוא סילון וקיבלת חוליית הגנה שהרבה קבוצות היו רוצות. יש לך כמובן גם את ניר דדון שמסתמן כסמל של הקבוצה (במידה וישאר כמובן) ואת פליקר שלמרות שאני לא חסיד שלו הוא עדיין הביא נקודות. כמו שכבר אמרתי - תחזק את חוליית הקישור ב-2 שחקנים איכותיים ואת ההתקפה בחלוץ מהיר לצד פליקר ואתה שנה הבאה לא נופל מאף קבוצה ותזכור מה כתבתי. בכל מקרה עשינו עונה גדולה וללא ספק ההזדהות שלי מול הקבוצה שקצת נפגעה בשנים האחרונות חזרה ובגדול, יאללה ללאומית!
 

אבירם 10

New member
לrotem1821אתה צודק במאה אחוז

כל מילה שלך נכונה. אבל בא לא נחשוב מה יכולנו העונה כי מה שהשגנו העונה הוא הישג מדהים וכל מילה מיותרת מה היה יכול להיות אם ככה וככה. כי אם היינו נכשלים היה כאן מלחמת האשמות שווא. קודם ההישג הראשון שלא התפתינו לרעיון לההפך לקבוצה עירונית מהיסוד שחשבו בהתחלה להתחיל מליגה ג דבר שהתנגדתי לו בחריפות לאורך כל הדרך והנה הקבוצה התקיימה מכלום בעזרת האוהדים הוותיקים והמסורים שנתנו מעצמם ומכיסם הפרטי בצינעה וללא פירסום ותמכו לאורך כל הדרך. כאן נכנס לתמונה גם חבר ההנהלה עודד שלזכותו יאמר שהקבוצה החזיקה והגיע להשגים מאחרי הקלעים. נוסף המאמן שהצליח בשקט כנגד כל הסיכויים ליצב קבוצה והצליח להקרין לשחקנים הקרבה במשחק. לשחקנים שנלחמו והביאו תוצאות. אבל עכשיו הבעיה הגדולה חלק מהשחקנים שהיו למופת ונתנו עונה גדולה והתפרסמו בגדולתם אותם צריך לדעת אייך לשמר בקבוצה ושלא יהיה להם עין גדולה ויבקשו לעזוב אם יבקשו תמורה שגבוהה מהיכולת של האגודה להשאירם בקבוצה.
 

rotem1821

New member
אבירם, הבעיה שלך מתייחסת להישגי הקבוצה השנה

אמרתי את דעתי בנושא הנ"ל לפני חודש: אם צריך להשקיע קצת יותר כדי להשאיר אז לשלם (כמובן לא להתפרע), חשוב שתקציב שנה הבאה ינוהל בצורה מבוקרת ויעילה. לדוגמא: אל תשקיע בהבאת בלמים נוספים לפני שתביא חלוץ ברמה גבוה. השקעה במשאב הפנימי תבוא לפני השקעה בהבאת משאב חיצוני - תשקיע בשחקנים שהוכיחו עצמם השנה בקבוצה גם אם זה דורש עלות גבוהה יחסית להבאת שחקן ששיחק בקבוצה אחרת והוכיח את עצמו. את הבעיות הללו אני משאיר לעודד ושות'... אבל כדי שתהיה המשכיות לעונה הנפלאה הזאת חייבים לשמור על השלד הקיים (פרט לשחקנים אשר תרומתם היתה הנמוכה ביותר העונה, נגיד 20% מסך השחקנים שהיוו החוליה החלשה)
 

אבירם 10

New member
ל-rotem

אין לי בעיה אמרתי דעתי לגבי חלוץ במקום מגן ?לא ההשגים מתחילים כאשר יש שוער והגנה טובים שישרו ביטחון ורק אחר כך קישור והתקפה עובדה השנה היתה לנו הגנה מעולה ושוער מעולה שניהם השרו בטחון לשאר השחקנים חיזוק ?נכון יש צורך תמיד בחיזוק
 

rotem1821

New member
בהנחה שאתה שומר על השלד הקיים

חלוץ יבוא לפני הגנה כי הגנה כבר קיימת. מה שהיה חלש העונה זה קישור והתקפה ששם עליך להתחזק (ראה הודעה בתחילת השרשור) תסתכל על יחס השערים שלנו ביחס לשאר הקבוצות וזה יסביר הכל.
 
למעלה