אנחנו בקנדה, שבוע וקצת אחרי הלנדינג

Spring Mind

New member
אנחנו בקנדה, שבוע וקצת אחרי הלנדינג

הספקנו למצוא בית נחמד בשכונה טובה, התחלנו לעבוד וקנינו אוטו. אין כמו קנדה! תודה רבה לכל מי שענה לשאלות הרבות שלנו בפורום, ותודה מיוחדת למושבניק שעזר לנו מאוד למצוא את הבית ובזכותו הייתה לנו נחיתה רכה ונעימה בקנדה. המתווכת מטעמו התרוצצה איתנו לראות לא מעט בתים ועזרה לנו מאוד. תודה ענקית גם לעו"ד איטל ויינברג, שתיקתקה את התיק שלנו במהירות שיא (הבדיקות הרפואיות נשלחו ביום בו הוגש התיק!!!! שיא של השגרירות!). כך שלמעשה מיום פיחת התיק ועד ללנדינג בקנדה עברו פחות מחודשיים. איטל ענתה לכל שאלה שלנו כמעט מיד, בטלפון או באימייל, והייתה קשובה לכל הניג'וסים האינסופיים שלנו. דרך אגב יש עוד משפחה שהכרנו פה שאף להם איטל תיקתקה את התיק במהירות ובמקצועיות.
 

iritsh1

New member
היי, שיהיה לכם המון בהצלחה!!

האם הגעתם בעיקבות עבודה או סטטוס אחר?
 
אני ממליץ להימנע משירותיה הגרועים

יש פה עסק עם מישהו אחד שקיבל שירות טוב (עדיין צריך לברר מי זה... שלא ייצא שהוא אחיה התאום של גמדולה) ולעומת זאת עשרות עדויות של אנשים שיצאו ממנה עם זנב בין הרגלים. איטל וינברג נותנת שירות רע, לא אמינה ולא מקצועית.
 
כל הזדמנות לחשוף את ערוותה של איטל וינברג

היא כשרה. גם אם ההזדמנות מתגלגלת לידי באמצעות טרול.
 
צר לי להשבית את שמחתכם

ספרינג מינד אינם טרול, הם משפחה אמיתית, ואנשים מאד נחמדים. ובאמת במקרה שלהם התיק עבד מהר כי היה להם AEO ביד שהושג ממעסיק אמיתי, גם אם הם היו מגישים לבד התיק שלהם היה טס. איטל כניראה לא בצעה שום פשלה בתיק ולהם אין סיבה להתלונן עליה, בניגוד לאחרים שאנחנו מכירים שסבלות קשות מרשלנות שלה. מכאן ועד להסיק שהם טרול או שתול שלה הדרך רחוקה. אני מכיר את המשפחה היטב, אני טיפלתי במציאת בית מגורים עבורם והם לא טרול. לא כל מי שכותב טובות על איטל הוא טרול, ואין להסיק ממקרה אחד שעבד אצלה נכון שכדאי לעבוד איתה.
 
לא אמרתי שהם טרול

אמרתי שגם מזווה המתגלגלת לידי באמצעות טרול היא מצווה כשרה. באופן כללי.
 

איל שחר

New member
גם תיקי טופל במשרדה של איטל - כיאות

גם אם ע"י מיכל
גם קיבלתי מהם מידע רב ובחינם עוד לפני שהחלטתי להיעזר בהם בתשלום. רוצה לומר - לפחות שני תיקים "כשרים". לא שזה סותר את זועותיהם של אחרים.
 
למעלה