אנחנו במאה ה-21 אבל אגד
אנחנו במאה ה-21 אבל אגד
בימי הביניים, אני יודעת שתמיד עשו קשיים לנשים בענייני נהיגה על אוטובוס וזה שוביניסטי מרגיז ונחשל, אבל שזה חקוק בתקנון של אגד את זה לא ידעתי. איך התקנון של דן? מעניין. די יש נהגות אוטובוסים ונהגות מצויינות אפילו ויש גם נהגות גרועות כנ"ל נהגים גברים יש טובים ויש גרועים גרועים. חברים אנחנו במאה ה-21 צאו מהנחשלות הזאת
אנחנו במאה ה-21 אבל אגד
בימי הביניים, אני יודעת שתמיד עשו קשיים לנשים בענייני נהיגה על אוטובוס וזה שוביניסטי מרגיז ונחשל, אבל שזה חקוק בתקנון של אגד את זה לא ידעתי. איך התקנון של דן? מעניין. די יש נהגות אוטובוסים ונהגות מצויינות אפילו ויש גם נהגות גרועות כנ"ל נהגים גברים יש טובים ויש גרועים גרועים. חברים אנחנו במאה ה-21 צאו מהנחשלות הזאת