אנחנו במאה ה-21 אבל אגד

מצב
הנושא נעול.
אנחנו במאה ה-21 אבל אגד

אנחנו במאה ה-21 אבל אגד
בימי הביניים, אני יודעת שתמיד עשו קשיים לנשים בענייני נהיגה על אוטובוס וזה שוביניסטי מרגיז ונחשל, אבל שזה חקוק בתקנון של אגד את זה לא ידעתי. איך התקנון של דן? מעניין. די יש נהגות אוטובוסים ונהגות מצויינות אפילו ויש גם נהגות גרועות כנ"ל נהגים גברים יש טובים ויש גרועים גרועים. חברים אנחנו במאה ה-21 צאו מהנחשלות הזאת
 
אין תגובה../images/Emo35.gif

אנחנו במאה ה-21 אבל אגד
בימי הביניים, אני יודעת שתמיד עשו קשיים לנשים בענייני נהיגה על אוטובוס וזה שוביניסטי מרגיז ונחשל, אבל שזה חקוק בתקנון של אגד את זה לא ידעתי. איך התקנון של דן? מעניין. די יש נהגות אוטובוסים ונהגות מצויינות אפילו ויש גם נהגות גרועות כנ"ל נהגים גברים יש טובים ויש גרועים גרועים. חברים אנחנו במאה ה-21 צאו מהנחשלות הזאת
אין תגובה

אני לא מאמינה.
 

go around

New member
שנחזור לנושא הנשים שעולות רק מהדלת

אין תגובה

אני לא מאמינה.
שנחזור לנושא הנשים שעולות רק מהדלת
האחורית. בקווים לחרדים. לכל הנשים אם אתם מסכימות שמותר לכן לעלות רק בדלת האחורית בקווים מסויימים (מישהי עשתה משהו נגד זה?) אז מה הבעייה שאין לכן זכות לקבל מנייה?
 
סליחה, איזו שליטה יש לי על

שנחזור לנושא הנשים שעולות רק מהדלת
האחורית. בקווים לחרדים. לכל הנשים אם אתם מסכימות שמותר לכן לעלות רק בדלת האחורית בקווים מסויימים (מישהי עשתה משהו נגד זה?) אז מה הבעייה שאין לכן זכות לקבל מנייה?
סליחה, איזו שליטה יש לי על
העולם החרדי הנחשל. אולי אתה רוצה שאני גם אוריד לערביות את הרעלה מהפנים, זה גם דבר מביש ונחשל. אני מדברת על עולם נאור שבו חיים אנשים נאורים, אם יש נשים מפג..... שמוכנות שיכניסו אותם רק מהדלת האחורית, שיושיבו אותם רק מאחורה אותי זה מרגיז ומעצבן אבל אין לי מה לעשות בנדון חוץ מלצעוק ואף אחד לא ישמע ולא יעשה דבר. יש לי הרבה בבטן נגד המגזר החרדי, (לא הדתי בכללותו) אבל זה מתאיםלפורום אחר. אני חייבת לציין שאם היה לי אבא חבר אגד והייתי מוכנה להיות נהגת אוטובוס הייתי הופכת עולמו כדי לקבל את הזכות לרשת את המניה כמו בן. זה מתאים לעמים אחרים, לא לנו 'צטערת.
 

go around

New member
מה שאת יכולה לעשות זה לעלות בדלת

סליחה, איזו שליטה יש לי על
העולם החרדי הנחשל. אולי אתה רוצה שאני גם אוריד לערביות את הרעלה מהפנים, זה גם דבר מביש ונחשל. אני מדברת על עולם נאור שבו חיים אנשים נאורים, אם יש נשים מפג..... שמוכנות שיכניסו אותם רק מהדלת האחורית, שיושיבו אותם רק מאחורה אותי זה מרגיז ומעצבן אבל אין לי מה לעשות בנדון חוץ מלצעוק ואף אחד לא ישמע ולא יעשה דבר. יש לי הרבה בבטן נגד המגזר החרדי, (לא הדתי בכללותו) אבל זה מתאיםלפורום אחר. אני חייבת לציין שאם היה לי אבא חבר אגד והייתי מוכנה להיות נהגת אוטובוס הייתי הופכת עולמו כדי לקבל את הזכות לרשת את המניה כמו בן. זה מתאים לעמים אחרים, לא לנו 'צטערת.
מה שאת יכולה לעשות זה לעלות בדלת
הקידמית. תעזבי את העולם החרדי שהם יעשו מה שהם רוצים אבל אסור לקבל את זה שחברה ציבורית או פרטית תחייב אותך לנהוג לפי הכללים של החרדים.
 

צחקן

New member
אם תעלי מהדלת הקידמית

מה שאת יכולה לעשות זה לעלות בדלת
הקידמית. תעזבי את העולם החרדי שהם יעשו מה שהם רוצים אבל אסור לקבל את זה שחברה ציבורית או פרטית תחייב אותך לנהוג לפי הכללים של החרדים.
אם תעלי מהדלת הקידמית
ב"ה ותשבי במושב של אחד לבדך מאחואה, זה יהיה בסדר מבחינתם (אלא אם כן ש רבעיה).
 

IסושיI

New member
ההפרדה בין גברים לנשים

שנחזור לנושא הנשים שעולות רק מהדלת
האחורית. בקווים לחרדים. לכל הנשים אם אתם מסכימות שמותר לכן לעלות רק בדלת האחורית בקווים מסויימים (מישהי עשתה משהו נגד זה?) אז מה הבעייה שאין לכן זכות לקבל מנייה?
ההפרדה בין גברים לנשים
בקווים החרדים נועדה לשרת צרכים מסויימים של המגזר הזה. כנראה שיש סוג של קונצנזוס באותו מגזר בנוגע לרמה של צניעות שצריך לנהוג בה בפומבי (ההפרדה בין גברים לנשים באוטובוס). זה שלך יש תפיסה שונה זה לא אומר שמי שנוהג אחרת הוא בלתי נאור או מפגר וחי בימי הביניים, יכול להיות שהוא אולי פשוט קצת... שונה ממך?
 

go around

New member
מבלי להכנס לשאלה ....

ההפרדה בין גברים לנשים
בקווים החרדים נועדה לשרת צרכים מסויימים של המגזר הזה. כנראה שיש סוג של קונצנזוס באותו מגזר בנוגע לרמה של צניעות שצריך לנהוג בה בפומבי (ההפרדה בין גברים לנשים באוטובוס). זה שלך יש תפיסה שונה זה לא אומר שמי שנוהג אחרת הוא בלתי נאור או מפגר וחי בימי הביניים, יכול להיות שהוא אולי פשוט קצת... שונה ממך?
מבלי להכנס לשאלה ....
האם הם נאורים יותר או פחות ישנה שאלה יותר בסיסית. האם כל הנשים החרדיות רוצות לעלות בדלת האחורית? אגד מניחים שכן ובכך עוזרים להשריש ולחזק תפיסת עולם מסויימת מאד שסביר שלא כולם מסכימים/ות לה גם במגזר החרדי.
 

טוארג

New member
אלונה את צודקת ב-1000000%.

אנחנו במאה ה-21 אבל אגד
בימי הביניים, אני יודעת שתמיד עשו קשיים לנשים בענייני נהיגה על אוטובוס וזה שוביניסטי מרגיז ונחשל, אבל שזה חקוק בתקנון של אגד את זה לא ידעתי. איך התקנון של דן? מעניין. די יש נהגות אוטובוסים ונהגות מצויינות אפילו ויש גם נהגות גרועות כנ"ל נהגים גברים יש טובים ויש גרועים גרועים. חברים אנחנו במאה ה-21 צאו מהנחשלות הזאת
אלונה את צודקת ב-1000000%.
זאת התנהגות מחפירה ומבישה, שאין לה מקום בשנות האלפיים (וגם לא קודם) אלונה אני באופן אישי ממליץ לך להחרים את אגד כמו שאני עושה כבר זמן מסויים, אני מעדיף לנסוע במוניות, ללכת ברגל קילומטרים - רק לא לנסוע עם אגד, אני מחרים אותם בגלל האפליה שהם עושים עם הקווים לחרדים, ועכשיו נוסף גם העניין הזה. עדיף לנסוע עם הפרייבט רק לא לנסוע עם אגד.
 

elians

New member
לפחות יש פה מישהו שלא נגדי

אלונה את צודקת ב-1000000%.
זאת התנהגות מחפירה ומבישה, שאין לה מקום בשנות האלפיים (וגם לא קודם) אלונה אני באופן אישי ממליץ לך להחרים את אגד כמו שאני עושה כבר זמן מסויים, אני מעדיף לנסוע במוניות, ללכת ברגל קילומטרים - רק לא לנסוע עם אגד, אני מחרים אותם בגלל האפליה שהם עושים עם הקווים לחרדים, ועכשיו נוסף גם העניין הזה. עדיף לנסוע עם הפרייבט רק לא לנסוע עם אגד.
לפחות יש פה מישהו שלא נגדי
חשבתי שעוד שנייה יעשו בי לינץ
 

טוארג

New member
אני לא נגדך אבל

לפחות יש פה מישהו שלא נגדי
חשבתי שעוד שנייה יעשו בי לינץ
אני לא נגדך אבל
אני לא מסכים עם הדרך שאתה מתבטא. אני איתך באותה דעה שהם צריכים ללמוד לכבד את אורח החיים שלנו בעיקר בשל היותם מיעוט במדינה, ואי אפשר להגביל קווים שהם רק חרדיים, אפשר להוציא שני קווים מקבילים במסלולם, נגיד 123 ו-123א' כש-123 זה רגיל, ו-123א' זה מהדרין, ולתת בשניהם את אותה הנחה שאגד נותנים. זה יהיה הוגן. עד אז זה לא הוגן ואסור לנסוע באגד!
 

elians

New member
אז שהם יתחילו לכבד את האמונה שלי

אני לא נגדך אבל
אני לא מסכים עם הדרך שאתה מתבטא. אני איתך באותה דעה שהם צריכים ללמוד לכבד את אורח החיים שלנו בעיקר בשל היותם מיעוט במדינה, ואי אפשר להגביל קווים שהם רק חרדיים, אפשר להוציא שני קווים מקבילים במסלולם, נגיד 123 ו-123א' כש-123 זה רגיל, ו-123א' זה מהדרין, ולתת בשניהם את אותה הנחה שאגד נותנים. זה יהיה הוגן. עד אז זה לא הוגן ואסור לנסוע באגד!
אז שהם יתחילו לכבד את האמונה שלי
ושלך (אם זה באמת היא זהה לשלי) אז נדבר על זה עד אז הם מתבטאים בצורה הנוחה שלהם (שאנחנו החילונים כופרים, ואין לנו נשמה וכו') אז אני חושב שיש לי את כל הזכות לעשות מה שבא לי ולהתבטאות בצורה הכי נוחה לי
 

טוארג

New member
אני לא מסכים עם דרך ההתבטאות

אז שהם יתחילו לכבד את האמונה שלי
ושלך (אם זה באמת היא זהה לשלי) אז נדבר על זה עד אז הם מתבטאים בצורה הנוחה שלהם (שאנחנו החילונים כופרים, ואין לנו נשמה וכו') אז אני חושב שיש לי את כל הזכות לעשות מה שבא לי ולהתבטאות בצורה הכי נוחה לי
אני לא מסכים עם דרך ההתבטאות
האלימה שלך, ואני לא מוכן לקחת חלק בזה ולא משנה עד כמה אני מסכים עם דעותיך. איש איש באמונתו יחיה, ויתן לאחרים לחיות באמונתם ויכבד אותה, ולא יתנהג באלימות כלפי השונים ממנו. מצטער. אני לא איתך בקטע של האלימות.
 
אבל הכי חשוב שסטיתם מהנושא

אני לא מסכים עם דרך ההתבטאות
האלימה שלך, ואני לא מוכן לקחת חלק בזה ולא משנה עד כמה אני מסכים עם דעותיך. איש איש באמונתו יחיה, ויתן לאחרים לחיות באמונתם ויכבד אותה, ולא יתנהג באלימות כלפי השונים ממנו. מצטער. אני לא איתך בקטע של האלימות.
אבל הכי חשוב שסטיתם מהנושא
והנושא הוא יחס אגד לנשים בתקנות שלהם. חברה שאחד הקריטריונים שלה הוא קודם כל שיהיה גבר, זה מזעזע לדעתי וגם עבירה על החוק, חוק ההזדמנות השווה. ובנוסף האפליה שלהם עם החרדים זה עושה אותם לחברה גזענית שמפלה בין גברים ונשים חילונים ודתיים וזה גרוע ביותר. אני אישית לצערי לא יכולה להחרים את אגד כי הוא לא במסלול שלי בכלל, חבל שדברים כאלה קורים במדינה שלנו. אפילו במגילת העצמאות כתוב שלא תהיה אפליה על רקע מין דת וגזע.
 

yblumann

New member
נהגות

אבל הכי חשוב שסטיתם מהנושא
והנושא הוא יחס אגד לנשים בתקנות שלהם. חברה שאחד הקריטריונים שלה הוא קודם כל שיהיה גבר, זה מזעזע לדעתי וגם עבירה על החוק, חוק ההזדמנות השווה. ובנוסף האפליה שלהם עם החרדים זה עושה אותם לחברה גזענית שמפלה בין גברים ונשים חילונים ודתיים וזה גרוע ביותר. אני אישית לצערי לא יכולה להחרים את אגד כי הוא לא במסלול שלי בכלל, חבל שדברים כאלה קורים במדינה שלנו. אפילו במגילת העצמאות כתוב שלא תהיה אפליה על רקע מין דת וגזע.
נהגות
אלונה, אני מסכים איתך ב 100%. בבריטניה אפליות כאילו לא קיימות יותר. יש הרבה נהגות לארק של אוטובוסים אלא על כל הצורות האחרות של תחבורה צבורית. אפילו בהונג קונג, סין ישנן נהגות. לגבי אגד - הדרך היא למישהי לחפש עבודה כנהגת של אגד. תשובה שלילית עם ציטוט תקנה פנימית צריכה לגרור פניה משפטית. דרק נוספת היא לחץ פומבי על משרד התחבורה - מכרזים להפעלת תחבורה צבורית פתוחים לחברת שלא נוקטות בהפליה. Yoram
 
הבעיה היא לא רק בהעסקת הנהגות

נהגות
אלונה, אני מסכים איתך ב 100%. בבריטניה אפליות כאילו לא קיימות יותר. יש הרבה נהגות לארק של אוטובוסים אלא על כל הצורות האחרות של תחבורה צבורית. אפילו בהונג קונג, סין ישנן נהגות. לגבי אגד - הדרך היא למישהי לחפש עבודה כנהגת של אגד. תשובה שלילית עם ציטוט תקנה פנימית צריכה לגרור פניה משפטית. דרק נוספת היא לחץ פומבי על משרד התחבורה - מכרזים להפעלת תחבורה צבורית פתוחים לחברת שלא נוקטות בהפליה. Yoram
הבעיה היא לא רק בהעסקת הנהגות
נדמה לי שיש כמה, המקומם כאן שיש סעיף בקריטריונים לקבלה לחברות שחייב להיות גבר, לדעתי זה גם נוגד לחוק ההזדמנויות השוות.
 

טוארג

New member
רעיון בשבילך

הבעיה היא לא רק בהעסקת הנהגות
נדמה לי שיש כמה, המקומם כאן שיש סעיף בקריטריונים לקבלה לחברות שחייב להיות גבר, לדעתי זה גם נוגד לחוק ההזדמנויות השוות.
רעיון בשבילך
תתקשרי לאגד או תכתבי להם מכתב, שבפנייה תצייני שאת אשה שמעוניינת להיות חברת אגד. תדגישי את היותך אשה, ותראי מה תגובתם.
 

line 666

New member
נצל"ש-הנה כל הקומותיים של אגד

רעיון בשבילך
תתקשרי לאגד או תכתבי להם מכתב, שבפנייה תצייני שאת אשה שמעוניינת להיות חברת אגד. תדגישי את היותך אשה, ותראי מה תגובתם.
נצל"ש-הנה כל הקומותיים של אגד
 

fireman

New member
366 כ"ס איזה עגלות.....

נצל"ש-הנה כל הקומותיים של אגד
366 כ"ס איזה עגלות.....
אני מאמין שהם שוקלים כמעט פעם וחצי מאוטובוס רגיל.... ממש חרא של מכונות....ראיתם את המחיר המגוכח ליחידה? 35 אלף ירוקים.... מעניין בכמה אגד קנו אותם....
 

cmr

New member
חברות באגד

רעיון בשבילך
תתקשרי לאגד או תכתבי להם מכתב, שבפנייה תצייני שאת אשה שמעוניינת להיות חברת אגד. תדגישי את היותך אשה, ותראי מה תגובתם.
חברות באגד
היום גם לא מקבלים חברים חדשים לאגד רק נהגים שכירים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה