אנונה – הלבן שבקצפת

elirand2

New member
אנונה – הלבן שבקצפת

ברוכים הבאים לעונת הסתיו שמורגשת בעוצמתה בימים אלו. הלילות הקרירים, והרוחות הנושבות ומלטפות ברכותן כל תא ותא בגופנו. אל עונה זו- מצטרפת האנונה- אחד הפירות האהובים עלי ביותר ועל אנשים רבים אחרים- פרי מתוק במיוחד- בעל מרקם נעים מאוד למאכל. פרי אקזוטי-טרופי בעל מראה מפתה ומסקרן במיוחד. תוכלו לצפות בתמונות של הפרי במצבים שונים- ולקרוא בהרחבה על תנאי גידולו ופרטים נוספים אודותיו. לצפייה בקטע המלא לחצו כאן
 

hal767

New member
אכן אנונה היא פרי מדהים

אנונה בשלה היא בעלת טעם מדהים. מתיקות ועסיסיות ומירקם נוח לאכילה הופכים אותה לפופולארית. ערכה התזונתי גבוה, נוזליה מאפשרים לגוף לנקות את עצמו מפסולת ורעלים. תגובתה בגוף היא בסיסית מאד, וזה חשוב. מתאימה למאכל גם לתינוקות וילדים קטנים. אכילת אנונה ע"י ילדים, תסייע להרחיקם מממתקים מזיקים. בריפוי הטבעוני אנו נעזרים באנונה כחלק חשוב בריפוי מחלות שונות כמו מחלות מערכת העיכול, כבד, כליות, סרטן, לחץ דם, סוכרת ועוד. איכותה גבוהה במיוחד אם היא מגידול אורגני.
 

ella bella1

New member
אנונה וסרטן../images/Emo35.gif

איך האנונה עוזרת לרפא סרטן??? אני ממש מופתעת! בפירוש כתבת שהאנונה עוזרת בריפוי מחלות שונות וביניהן הסרטן. האם אתה בטוח? ואם כן, איך זה שעדיין לא כולם נרפאים?
 

hal767

New member
סרטן, ע"פ הגישה הטבעונית

הינו שלב מתקדם בהרעלת הגוף. טיהור הגוף מרעלים הוא אחד התנאים החשובים במניעה וריפוי המחלה. הטבעונות נעזרת גם בתזונה טבעית אורגנית כדי להשיג את המטרה. האנונה הינה דוגמא למזון שמשתלב היטב בתזונה כזאת. היא גם מסייעת לגוף לנקות את עצמו, גם מזינה אותו היטב ובקלות וגם עוזרת להחזיר לו את הבסיסיות החסרה לחולי סרטן. אכילת אנונה אורגנית בלבד אינה אוקוס פוקוס לריפוי המחלה. החשוב הוא התוכנית התזונתית השלמה ולא פריט כזה או אחר.
 

ella bella1

New member
אז מדבריך אני מבינה

שני דברים: 1. באמצעות תזונה טבעונית אורגנית אפשר להירפא לסרטן (מה שנשמע לי מאוד תמוה ולא הגיוני) 2. מי שמקפיד על תזונה אורגנית טבעונית ומזינה- לא יחלה בסרטן. (שגם פה יש לי כמה מחלוקות) הבנתי נכון?
 

elirand2

New member
אלה- אשמח אם תקראי אם דברי-

זוהי דעתו ועל-פי ניסיונו האישי וניסיונם של אלפי אנשים בכל העולם- באמצעות שינוי הרגלי התזונה וצריכת מזונות חיים ואורגניים- אנשים רבים ריפאו את עצמם מהמחלות הקלות ביותר- ועד למחלות הנוראיות ביותר שקיימות- ביניהן גם סוגים שונים של סרטן. לא האנונה- ולא שום סוג מזון אחר הוא זה שמרפא את המחלה- אלא התנאים שנוצרים בגוף עקב אכילתו ושילובו באורח-חיים שתומך בפשטות וביעילות בתהליך המתקיים תמיד בגוף- והוא תהליך של ריפוי- הפרשת רעלים- והתחדשות. סוגי המזון השונים יכולים רק לתמוך בתהליך ולאפשר לגוף לעשות את עבודותו על הצד הטוב ביותר. אנונה היא רק "כלי" כמו אינספור כלים אחרים לתמוך בכך ולהאיץ תהליכים מסוימים שתורמים ומסייעים למטרה. בברכת בריאות מושלמת לך ולכל היצורים החיים אלירן
 

hal767

New member
סרטן

-מה שנישמע לך תמוה ולא הגיוני נובע מחוסר ידע וניסיון בתחום הריפוי הטבעוני. לי יש ידע ולא פחות חשוב, ניסיון, השונה משלך. 2-למחלת הסרטן סיבות רבות, חלקן קשורות בתזונה וחלקן קשורות לתחומים אחרים בחיי האדם. אבל תזונה טבעונית אורגנית נכונה מקנה בטחון בתחום מניעת המחלה, ובוודאי שתהווה חלק חשוב ביותר בדרך הריפוי. הערת אגב-מהגורמים העיקריים למחלת הסרטן הם הכימיקלים הנוראיים הנימצאים בשימוש בחקלאות ובתעשיית המזון וכן כל המזונות הבאים מהחי. 3-מה שהבנת [למרות שאת חולקת] הוא נכון. ולעובדות אלו ישנן הוכחות חיות בדמות בני אדם שנירפאו מהמחלה הזאת [וגם מרבות אחרות].
 

אשכר

New member
נראה לי מאד סביר והגיוני

1. לפי איך שהגוף עובד, עושה רושם שהוא יודע לפתור את רוב ה"תקלות" מעצמו 2. אם רק תתני לגוף את מה שהוא צריך, ולא תפריעי לו - הבעיה תפתר בסוף 3. רוב האנשים מפריעים לגוף שלהם לתפקד רוב הזמן (בין השאר בדחיסת שטויות לגופת ולראשם ללא הפסק) 4. לכל דבר שמכניסים לגוף יש קצב פינוי משלו; למשל, מיים יוצאים מהר. שמן מטוגן נדבק לכל דבר ויוצא לאט, למריחואנה יקח מינימום חודש לצאת מהרקמות, רקמות שומן שנשארו בגוף תלויות בכמות צריכת האנרגיה, חומרים שנספגים בעצמות (כמו פלואוריד בשינויים, רעלים בציפורניים...) אולי ישארו שם לעולם, וכו' ... מנסיוני, אם נפסיק לטחון לעצמנו את השכל - נבחין בבעיות הנפשיות שלנו - ואחרי התבוננות והתמודדות קצרה - הן יעלמו. מנסיוני, אם נפסיק לטחון זבל - כל הרקמות יפתרו מהרעלים העודפים שהן צברו - והם יעלמו. מנסיוני, אם הגוף לא עסוק כל הזמן בהתמודדות עם רעלים, אז פשוט יש לו אפשרות לתקן את עצמו בקלות ובמהירות. אז ניתן לזרז את תהליך הפינוי של רעלים. למשל, על ידי צריכת פירות מסויימים (רובם), שעוזרים בניקוי מערכת העיכול למשל, על ידי המנעות ממאכלים מטוגנים, רעלים שונים (רעל הוא מינון, ולא חומר) למשל, על ידי צריכת כמות גדולה של נוזלים, שבעזרתם הגוף מסיע חומרים ממקום למקום (רעלים, זיהומים, חומרי תזונה ועוד)
 

אשכר

New member
נראה לי מעניין לציין כאן,

שאני נותן גם למרכיב ה"נפשי" וגם למרכיב ה"פיזי" (כלומר: תזונה) את אותו המשקל. אנשים במצוקה (אפילו קלה) תמיד ימצאו לעצמם משהו לדחוף לעצמם: אם זה סיגריה, אם זה אוכל, אם זה שטף בלתי פוסק של מידע. במקביל לטיפול ה"פיזי", יש להחזיר את הפוקוס אל הסיבות המקוריות, כי אחרת התופעה תחזור, כך או אחרת.
 

ella bella1

New member
מסכימה עם כל מילה!!!

שלא תבין אותי לא נכון בטעות... אני מאוד מאמינה בהשפעה הרעה שיש לתזונה לא נכונה על גופנו. מאוד. פשוט היה נשמע לי תמוה שפרי יכול לרפא סרטן ועדיין רבים אלו שהסרטן מכריע אותם... אם זה היה כל כך פשוט, זה היה אחרת לא?
 

אשכר

New member
להיפך...

בגלל שזה כ"כ פשוט, אנשים מסרבים לקבל את זה בתור אופציה. בנוסף, רוב האנשים מחפשים להעמיס את הגוף ולסבך לעצמם את החיים, בתור בריחה והדחקה. לפיכך, הפשטה של המצב עלולה להוות סתירה למהלך חייהם עד כה. חוץ מזה, לא אני ולא HAL767 אמרנו שהאנונה מרפאת סרטן. הדגש של כל אחד מאיתנו היה שזה כלי עזר מוצלח, אבל לא תרופה בפני עצמה, בהחלט לא. מי שמתכנן לאכול המון אנונה כדי להרפא מהסרטן שלו, בנוסף או במקום מזון אחר, קרוב לוודאי שיהיה חולה במחלה אחרת
אנונה היא רק כלי. אני בכלל שמעתי על כלים אחרים. זה לא חשוב...
 

אשכר

New member
אה, ועוד 2 דברים על סרטן

1. תקראי בבקשה את חתימתו של גיא הרדוף 2. שמעתי שטיפול טבעוני בסרטן מלווה, בנוסף לאמור, בנטילת כמויות גדולות של ויטמין C. גדולות מאד, הרבה מעבר ל"מומלץ".
 

hal767

New member
הערה לסעיף 2

בטיפול טבעוני אין שימוש בויט. C או בכל תוסף אחר.
 

harduf9

New member
תודה ../images/Emo13.gif

אחד הדברים שאני אוהב אצלך זה שאתה מגיב למה שאתה כותב
בריאות שלמה גיא הרדוף
 
איך אפשר לדעת אם אנונה היא בשלה כשקונים בחנות

אילו אינדיקציות יש לבשלות האנונה? תודה מראש.
 

elirand2

New member
כמו שציינתי בקטע שהבאתי-

התרככותו של הפרי- מבשר על הבשלתו ומוכנותו לאכילה. מומלץ לקנות את האנונות הקשות יותר- ולתת להם יום-יומיים מחוץ למקרר עד שיתרככו ויהיו מוכנות למאכל. המשך שבוע מתוק אלירן
 

harduf9

New member
עכשיו אני מצטער שלא קניתי אתמול )-:

אולי אספיק היום. בריאות שלמה גיא הרדוף
 
למעלה