אנדר, ויש 838 ש"ח. בבקשה אלוהים

dedi22

New member
עצוב.. אין פירגונים

מה, אין פירגונים מהחבר'ה הוותיקים כאן ( יעקובו, אנטי סקנדינביה..) עצוב.. הטור היה למי שלא ברור לא הצילום: נירנברג יותר מגול 0-1 שערים גימארייש אנדר בדאלאס 60 שקל הביאו 838
 

dedi22

New member
אנטי סקנדינביה- כנס אחי

אחי, אני לא יודע בן כמה אתה ( אני 22 ) אבל גם אם אתה צעיר ממני בהרבה, אני מחזיק ממך מלך כאן. לא מגזים- מ-ל-ך. גם אני הבנתי מזמן שהולכים רק על 3 משחקים, ושיחסים נמוכים לא משתלמים פשוט! לא שווים ת'סיכון. ראיתי את ההתערבות שלך עם איזה מישהו כאן על 3 טפסים נמוכים שהוא שלח בכאילו, כדי להוכיח לו שיש אולי 30 אחוז הצלחה בטורים כאלו. אם לא פחות, כן.. בקיצור, הייתי שולח תקופה טורים עם יחסים של 1.2 1.3 (סה"כ פי 2 בערך )וכאלה ב-100 שקל כל פעם, ואחרי 20 טפסים בערך ראיתי שאני מופסד 500 שקל. הבנתי את הטעות ושלחתי על החיים ועל המוות טור מגביע אופ"א ב-570 ש"ח שנתן 1072 והבאתי אותו. ברוז'-דברצני 1 ליברפול-לבסקי סופיה 1 סלטיק-טפליצה 1 החזרתי את ההשקעה, והמשכתי לשלוח ב-50 עד 100 שקל טורים של שלושה משחקים בלבד ויחסים נורמליים. אז כולם, הכי חשוב לדעת שאין דבר כזה " בטוח " על אף משחק ושעדיף ללכת על 3 משחקים בלבד. תגיד לי רק בן כמה אתה, אנטי סקנדינביה, זה פשוט מסקרן אותי
 
מה אתה אומר על הכדורסל של יום

חמישי? ובכלל מה כולם אומרים כאן? אני חושש לשים אנדר בסקיפר, כי יש לה כלים התקפיים מעולים והסלים ביד אליהו תמיד מחייכים אל צלפים גדולים. מצד שני, סיינה בכושר מצויין וההגנה שלה חזקה מאוד כרגע. אבל, זה בעיקר בבית, שם הסלים קשים מאוד, כידוע...
 
למעלה