אנטי סקנדינביה- כנס אחי
אחי, אני לא יודע בן כמה אתה ( אני 22 ) אבל גם אם אתה צעיר ממני בהרבה, אני מחזיק ממך מלך כאן. לא מגזים- מ-ל-ך. גם אני הבנתי מזמן שהולכים רק על 3 משחקים, ושיחסים נמוכים לא משתלמים פשוט! לא שווים ת'סיכון. ראיתי את ההתערבות שלך עם איזה מישהו כאן על 3 טפסים נמוכים שהוא שלח בכאילו, כדי להוכיח לו שיש אולי 30 אחוז הצלחה בטורים כאלו. אם לא פחות, כן.. בקיצור, הייתי שולח תקופה טורים עם יחסים של 1.2 1.3 (סה"כ פי 2 בערך )וכאלה ב-100 שקל כל פעם, ואחרי 20 טפסים בערך ראיתי שאני מופסד 500 שקל. הבנתי את הטעות ושלחתי על החיים ועל המוות טור מגביע אופ"א ב-570 ש"ח שנתן 1072 והבאתי אותו. ברוז'-דברצני 1 ליברפול-לבסקי סופיה 1 סלטיק-טפליצה 1 החזרתי את ההשקעה, והמשכתי לשלוח ב-50 עד 100 שקל טורים של שלושה משחקים בלבד ויחסים נורמליים. אז כולם, הכי חשוב לדעת שאין דבר כזה " בטוח " על אף משחק ושעדיף ללכת על 3 משחקים בלבד. תגיד לי רק בן כמה אתה, אנטי סקנדינביה, זה פשוט מסקרן אותי