לא!!!!אנדי אני מציע שתשב לפני שאתה פותח
את ההודעה3341 צולם בתרגיל![]()
בית הספר לכיבוי החליטלא!!!!![]()
מי הרשע שהחליט לשרוף גרמניה??????????
הייתי מוכן להחליף אותןלא!!!!![]()
מי הרשע שהחליט לשרוף גרמניה??????????
או בכל המפרקיות של דןהייתי מוכן להחליף אותן
בכמה SLים של התח"צ
מתי נסעת בפעם האחרונה ב-407?או בכל המפרקיות של דן
היום כמעט דפקתי תאוטו בליאו גולדברגמתי נסעת בפעם האחרונה ב-407?
או 394? או 437? או 392? או 386?
253היום כמעט דפקתי תאוטו בליאו גולדברג
ובדיוק עברה שם מפרקית 253 שנראית מעולה, ונשמעת מעולה.
מידי פעם 253 עדיין עושה סידור בוקר253
253 עבדה בקו 1 עבד עליה דוד שורץ חברי משכבר הימים
המפרקיות הרזרביות תמיד נשמעותהיום כמעט דפקתי תאוטו בליאו גולדברג
ובדיוק עברה שם מפרקית 253 שנראית מעולה, ונשמעת מעולה.
כל יום כל יום כל יום ולמרות שהםמתי נסעת בפעם האחרונה ב-407?
או 394? או 437? או 392? או 386?
386 זו אחלה מפרקיתמתי נסעת בפעם האחרונה ב-407?
או 394? או 437? או 392? או 386?
מצטער אבל אם היה למאנים תכריות386 זו אחלה מפרקית![]()
מפרקית 412מתי נסעת בפעם האחרונה ב-407?
או 394? או 437? או 392? או 386?
הלך עוד מנוע בגלל שעברו אתמפרקית 412
נראתה היום תקועה ברחוב יצחק שדה עם מכסה מנוע פתוח ושילוט 43. ראה אותה עבדכם הנאמן בעת שנסע בנידרפלור 7155 באותו הקו.
אני לא רוצה להפליל את עצמי...הלך עוד מנוע בגלל שעברו את
ה60 קמ"ש?![]()
ב3 לפנות בוקר אוליאני לא רוצה להפליל את עצמי...
אבל אפשר להגיע בתוך ת"א להרבה יותר מ-60 קמ"ש. בדוק.
בואנה איזה הספק יש לך בנסיעותמפרקית 412
נראתה היום תקועה ברחוב יצחק שדה עם מכסה מנוע פתוח ושילוט 43. ראה אותה עבדכם הנאמן בעת שנסע בנידרפלור 7155 באותו הקו.
אם אתה מתכוון אליי ,אז נראה ליבואנה איזה הספק יש לך בנסיעות
באוטובוסים![]()
השבוע בהחלט יש הספקבואנה איזה הספק יש לך בנסיעות
באוטובוסים![]()
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.