אנגלית רמה B - סיוט

קובי2003

New member
במבחנים בדר"כ הכיתוב.....

הוא יותר טוב ואני ממליץ לך לפנות למרכזת כבר עכשיו כדי שהיא תדאג למבחן הסופי שלא יהיה קטן וצפוף .
 

YANIV321

New member
הנה השיטה שלי...

שהשתמשתי בה בקורס ברמה A אבל גם לרמה הזו זה מתאים... בשלב ראשון לקרא רק את השאלות ומזה לקבל את התמונה הכללית של המאמר בשלב שני לקרא את השאלה הראשונה ואז להתחיל לקרא עד שמגיעים לתשובה (זה לא אמור לקחת יותר מידיי זמן מהסיבה הפשוטה שהשאלות הם לפי הסדר של המאמר..למשל התשובה לשאלה השלישית לא תהיה בסוף המאמר..)והלאה לשאלה הבאה באותו עיקרון...חשוב להבין שהתשובות הם תשובות מקומיות ולא פרוסות על כל פני המאמר אלא רק על פיסקה אחת...כך שאין שום צורך לקרא קודם את כל המאמר ואז לענות....
 
אנגלית - עצה לתלמידי פסיכולוגיה

ששוקלים להמשיך לתואר שני... את הפטור שלי באנגלית הוצאתי עוד בלימודים קודמים (לפני שהתחלתי ללמוד באו"פ) וכל הקורסים באו"פ לא דרשו קריאת אנגלית מלבד המתקדמים (שגם בהם, כמו שציין יניב, יש תרגומים בהם עשיתי שימוש מאסיבי). הכל הלך טוב ויפה עד... שסיימתי את התואר והייתי צריכה להתמודד עם בחינת המתא"ם!!!!!!!!! חבר'ה! קריאה מהירה של מאמרים מדעיים באנגלית והבנתם לא נרכשת במס' חודשים של למידה למבחן!! תאמינו לי.... מסתבר שרוב הסטודנטים בוגרי האו"פ מגיעים לבחינת המתא"ם כשהם נמצאים בפער עצום מהסטודנטים בוגרי האוניברסיטאות האחרות, מבחינת המיומנות של קריאת מאמרים באנגלית. קחו בחשבון שהציון במבחן הוא יחסי ועשו את החשבון לבד...!!! לכן, מניסיוני העגום אני ממליצה למי ששוקל לימודי המשך בתחום - אל תחפשו עכשיו את הדרך הקלה. או, כפי שנאמר, "קשה באימונים קל בקרב"!!
שיהיה בהצלחה לכולם !!!!
 

קובי2003

New member
כמה דברים מימשהו שעשה את ....

כל הדרך מרמה D בקיץ שעבר ועושה עכשיו את A . ראשית לכת לפי ההנחיות , קריאה מקדימה ,סריקה /רפרוף ,לקרא את השאלות (כמו שכבר אמר כאן מישהו),לעבוד על פי סדר הגיוני ולא !!!!!!לקרא את כל המאמר ואז להתחיל לענות ,תחפשי קשר בין מילות השאלה ומילות התשובה (לא חייבות להיות מילים תואמות ,זהירות ! ). אם את יכולה תורידי את המאמר מאתר תל"מ ותשלחי אולי אוכל לעזור לך קצת . בהצלחה . אגב מי המנחה ?
 

קובי2003

New member
ואגב אני לא רוצה לבעס אותך אבל ....

A יותר מעצבן, המאמרים נמשכים כמו נצח והשאלות לא ברורות !
 
A של איזה תחום אתה עושה ../images/Emo35.gif

אני אקח בקיץ כלכלה וניהול, מקווה שזה לא קשה מדי.
 

קובי2003

New member
מדעי המדינה ויחב"ל ,אבל הלימודים ..

הם עם תלמידים של כלכלה וניהול .
 

הייזל

New member
היי

אני מניחה שלמדת אנגלית בתיכון. עשית פעם unseen? קריאה של מאמר בן 11 עמודים למטלה לא שונה מזה. אני מניחה שאת מנסה לתרגם את הפיסקאות(PARAGRAPHS) כדי להבין על מה מדובר בהן. השאלה היא: האם באמת יש בכך צורך? כפי שכבר אמרו כאן, לרוב המאמרים יש תרגומים קיימים אז למה ללכת עם הראש בקיר? המלצה באופן כללי לכל המתקשים באנגלית. תקראו ספרים באנגלית, עם מילון בלי מילון העיקר תקראו. אל תתנו לשפה להרתיע אתכם. אצלי בתיכון הסטנדרט היה 5 יחידות אנגלית באמצע י"ב המורה שלי לאנגלית רצתה להוריד אותי ל 4 יח' (בית חרושת לציונים) סירבתי בתוקף (יש לי נסיון ארוך עם מורות לאנגלית שממעיטות בערכי) בבחינה בע"פ קיבלתי 80 וזה סתם לה את הפה לנצח. בפסיכומטרי מבלי ללמוד ועם אנטי רציני לכל הבחינה הזאת הגעתי לקבוצה A. אני לא מתכוונת ללכת לקורס כדי לקבל פטור, קראתי המון ספרים באנגלית ביניהם ספרים קשים מאד אם אני ניגשת עכשיו לאמי"ר/אמיר"ם אני מקבלת פטור בלי בעיה. תשבו ותקראו ספרים באנגלית, תנסו להבין את משמעות המילה מההקשר שלה. לא תמיד זה קל ואז אני משתמשת במילון ולא במילונית (הגעתי למסקנה שזה הרבה יותר יעיל אם יש לך את המילון הנכון). זה נכון לכל שפה. אני חושבת שזאת השיטה הטובה ביותר. זה לוקח זמן וסבלנות אבל בטווח הארוך זה עדיף.
 

YANIV321

New member
כן אנחנו רואים...

שהבנת הנקרא שלך באנגלית כנראה טובה יותר מאשר בעברית... גם היא מסכימה שלא צריך ללכת עם הראש בקיר ואם יש מאמרים מתורגמים או פיתרון אחר כמו מה ששירה ביקשה אז עדיף לעשות את זה מאשר ללכת עם הראש בקיר וזה בהחלט לא נחשב לעצלנות כמו שאת אמרת... את זה הבנת
 
חחחחחחחחחחח תקרא שוב

ואתה אל תדבר איתי על הבנת הנקרא תקרא שוב (את החלק השני של מה שהיא כתבה יא נעל).
 

YANIV321

New member
את ממש סטנדאפ מהלך...

אף אחד פה לא יצא נגד קריאת ספרים באנגלית,אלא אמרנו(ביחס למקרה ספציפי) שאם יש אפשרות למצא תירגומים בכל דרך שהיא אז זה עדיף מאשר ללכת עם הראש בקיר... את ברוב טיפשותך יצאת נגד זה וקראת לזה עצלנות והוכחת שוב את העומק של טיפשותך בכך שהבאת דעה שחלוקה עליך בתור הוכחה לדעה ההזויה שלך... כמה עצוב...
 
איזה מפגררררר

ולקחת תרגומים זה לא עצלנות ????? לקחת תרגומים זה ועוד איך עצלנות....פשוט תסתום ת'פה ותעוף מהפרוום הזה אתה פה סתם בשביל לקלל.....(איזה מפגר)
 
אני בטוחה שאתה סתם ילד בן 16

יש לי ניסיון באקדמיה של יותר משישה סימסטרים.... ואם אני אומרת שתרגומים יגרמו לכם רק לנזקים אז פשוט תסמכו עלי.....(לך אתה קודם תסיים את הבגרויות שלך)
 
למעלה