אנא רעננו את זכרוני, אחותי בהריון,

אנא רעננו את זכרוני, אחותי בהריון,

אני לא זוכרת, מתי, סקירה ראשונה - איזה שבוע, היא בחו"ל אז את זה היא תעשה שם. סקירה שניה ומורחבת - פרטית, באיזה שבוע ומי שפיר, איזה שבוע. יש פה הריוניות, זקוקה למידע שלכן. תודה גלי
 

עדוש

New member
אם זכרוני אינו מטעה אותי

זה לא היה מזמן, אבל כבל זאת מעורפל: סקירה ראשונה בין השבועות 16-13 סקירה מורחבת בסביבות השבוע ה-21 ולגבי מי שפיר- אין לי מושג, לא הייתי צריכה לשמחתי. אבל לכל הדברים האלה הרופא שלה אמור להפנות אותה או לפחות לידיע אותה. שיהיה במזל טוב והריון קל.
 
tnx, תגידי את גם רואה את מדריד או

את נועה או שאת רק מתייחסת אלינו. בטח בפעם הבאה אמא שלך תגיד לך לבוא בתנאי שאין מחשב. ומה שלומך בימים אלו? איך מזג האויר שם?
 
well

עכשו מאוד קר ויורד גשם. אמא שלי כבר רגילה להיתמכרות שלי למחשב.... בנתים אני לא יוצאת הרבה כי קר....ובחנויות הכל מאוד יקר,פעם אחרונה שהיתי פה במאי הכל היה יותר זול,אבל4 ביגלל הארו המחירים בשמיים.
 
אני דווקא זוכרת../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif

סקירה ראשונה נעשית בשבוע 15, סקירה שניה נעשית בשבוע 22. חלבון עוברי עושים בשבוע 17 ובהתאם לתשובה אם צריך מי שפיר עושים בשבוע 18-19 אפשר לעשות סיסי שיליה בשבוע 11. פרט לכך מומלץ לעשות בדיקת אולטראסאונד כל חודש אצל רופא. זהו, אם יש שאלות נוספות אני אשמח לענות, אני זוכרת את הכל כאילו זה היה אתמול. בהצלחה יעל
 
למיטב זכרוני...

סקירה ראשונה - שבוע 14-16 מי שפיר - שבוע 18-22 סקירה שניה - שבוע 22-24 אבל זה ממש רק מזכרון שכבר קצת מעומעם. אם תתקשרי לכל אחד מהמומחים שמבצעים את הסקירה, המזכירה תוכל מיידית לתת לך את המידע המדוייק. שיהיה לאחותך בהצלחה ובהנאה!
 
גלי, אני שוב "אדחף" עם הפורום שאני

מנהלת ואציע לך לגלוש במאמרים ב"הריון אחרי טיפולים" ושם יש את התאריכים לכל הבדיקות. בנוסף, בטאג-ליינס יש קישור לשירשור ענף בנושא המלצות על רופאים שונים. וגם: בקישורים יש המון אינפורמציה נוספת מבנות הפורום בנוגע לבדיקת מי-שפיר וכד´. כדאי לך להפנות אותה גם לשם.
 
המון תודה סיגל, ומה שלומך בימים אלו

אפשר לעניין אותך חודש הבא במפגש איתנו בעננים? את רואה, אני כבר מתחילה לנדנד...
 
יפה, את משתפרת. זרקי רעיון

אני הולכת לעשות לקרציצות אמבטיה. שמוליק מבשל ספגטי בולונז איזה ריח. ואז אחזור. יש לך זמן לחשוב על רעיון.
 
סגרנו, אצלי? כי עם שחר להגיע אליך

קצת יותר בעייתי. שגיא יוכל להשתשע עם חן. ושחר תפקד על כולם. לגבי גינה, יש פה אחלה פארק למטה אבל רק צריך למצוא יום של שמש. גם גינת הקוצר יכול לבוא בחשבון. עכשיו רק חסרה שמש. בכל אופן, אני צריכה לחשוב על יום. אולי יום רביעי. כי לפני כן נראה לי שהגברת תפוסה עם סידורים. נראה לך?
 
בננות, המלצה על רופא/ת נשים - מכבי

באזור רמת אביב, עבור אחותי. שגם ילווה אותה בהריון. תודה גלי
 

IlaRC

New member
לא ד"ר בר!!

לא ממליצה על ד"ר בר (איזורי חן) שעסוק בכתיבת ספרים וביחצנות ונשאר לו מעט זמן וסבלנות לפצינטיות + גישה מתנשאת לטעמי
 
../images/Emo18.gif מסכימה איתך- לא ללכת לבר!

בתחילת ההיריון, עד שבוע 13 הוא היה הרופא שלי וסבלתי מאוד מהתעלפויות בשליש הראשון. לא היתה פעם אחת שטלפנתי אליו להתייעצות בטלפון והוא חזר אליי. המזכירה שלו מסננת עבורו שיחות ושואלת בלי בושה בשביל מה התקשרתי, כאילו שלא קיים המושג חיסיון רפואי. חוץ מזה אין לו מכשיר אולטראסאונד בקליניקה שבאזורי חן אלא רק בפרטית שלו שנמצאת במרכז ת"א, כך שזה ממש טרטור. ובכלל - הוא ממש לא נחמד, הוא לא מזיז שום שריר בפנים - לא מחייך, כלום! בכל מקרה - סקירה ראשונה - בשבוע 14 סקירה שניה מורחבת - בין שבוע 28 ל-32 מי שפיר - בין שבוע 16 ל-19 אין לי המלצה על רופא, SORRY. שיהיה בהצלחה והמון בריאות. ביי
 
למעלה