אנא עזרתכן, התלבטות בין שני רופאים

TALUL1

New member
אנא עזרתכן, התלבטות בין שני רופאים

בוקר טוב. יש לי התלבטות בין שני רופאים לביצוע בדיקת מי השפיר. פרופ' ליפיץ המקבל בפורום המון מחמאות ופידבקים חיוביים ויש את הרופא נשים שלי ( ד"ר הולצינגר מכפר סבא - מישהי שמעה עליו?) הטוען שיש לו ניסיון של יותר מ 20 שנה ולא היתה לו הפלה אחת בעקבות הבדיקה. אז במי כדאי לבחור? כמו שאתן יודעות זאת בדיקה די מפחידה ולכן קשה מאד להחליט על הרופא שיבצע. תודה מראש
 
למיטב ידיעתי...

הבנתי שאין כ"כ משמעות לרופא המדקר, חשוב שזה יהיה מישהו ותיק ולא טירון. אם את סומכת על הרופא שלך- לכי על זה, לדעתי. אני, בכל אופן, עשיתי אצל ליפיץ שהיה מצויין- קצר ולעניין וממש לא הרגשתי את הדקירה, וגם אח"כ הרגשץי מצוין. בהצלחה..
 

petit choux

New member
אני באותו מצב כמוך

אני מאד סומכת על הרופא שלי, שהוא גם רופא בתל השומר, ואני מאד מרוצה ממנו כבר המון שנים ועברתי אצלו הרבה הרבה מאד מצבים לכן אני עושה אצלו במדיקל סנטר אני חושבת וגם הבנתי שזה לא כל כך תלוי ברופא . שיהיה לנו בהצלחה
 
למעלה