אנא לכל המתגייסים חשוב מאוד

אנא לכל המתגייסים חשוב מאוד

ביום שבת לפנות בוקר לפנות בוקר חבר שלי היה מעורב בתאונת דרכים קשה אחרי שחזר מהמסיבת גיוס שלווהיום בחמש ניתקו אותו מהמכשירים אז בבקשה לכל מי שמתכוון להתגייס ורוצה לעשות רשיון שישים נר ויחשוב טוב לפני שהוא נוהג כי 3 שניות של אי ריכוז יכולים לגמור לך את החיים (הוא היה אמור להתגייס מחר )
 

naty3

New member
יהי זכרו ברוך ../images/Emo16.gif

אם שותים לא נוהגים
 
../images/Emo16.gif

 
כן

הוא גדול ממני בשנתיים מחר כנארה ההלוויה הם חיכו עד היום כדי שאח שלו יחזור מארה"ב לפני שמנתקים אותו
 
רציתי לשאול את אותה השאלה...

כי היו איתו כמה מעמק הירדן... שלמדו בבית ירח... וכל העמק כבר יודע על זה... אמרו שהוא היה גמור ושמצאו גם סמים באוטו ושהציעו לו להישאר לישון באולומות... כולם בשוק... חברה תהיו זהירים אל תנהגו שיכורים! ותדאגו לחברים שלכם... שגם הם לא ינהגו אם הם שתו יותר מידי...
 
לא היו סמים

הוא היה שיכור היגיע לנוה אור עם חבר שלו ורצה להחזיר את חבר שלו לגמלא ובסיבובים של גשר המכונית התהפכה אין לא היו סמים ולפי דעתי הוא עשה שטות כי הוא היה צריך להציע לחבר שלו לישון בנוה אור ול לסוע ב5 בבוקר לגמלא !
 

Honey Bunny

New member
מה שאני שמעתי..

שמצאו סמים אבל הם שייכים לחבר שלו. והוא לא היה צריך לנהוג בכלל כשהוא שיכור..ובכלל לא להביא אוטו למסיבה אם הוא יודע שהוא ישתה.. אבל מה שהיה כבר היה :\
 
אל תפיץ סתם שמועות

לא היו סמים והוא היגיע כבר לנוה אור ורצה לישון פשוט היה צריך להחזיר את חבר שלו הביתה והוא רצה להחזיר אותו אם יש לכן שאלות תשאלו אל תפיצו סתם שמועות גם ככה זה קשה לכל הקיבוץ ולנו הנוער בפרט !
 

Honey Bunny

New member
לא מפיצה שמועות

אני רק אומרת את מה שסיפרו לי, אולי זה נכון ואולי לא. זה כבר לא משנה בכל מקרה...
 
למעלה