אמ...חשבתי על משהו..מה אתם אומרים?

hili21

New member
אמ...חשבתי על משהו..מה אתם אומרים?

זה עדיין בגדר מחשבה בנתיים.. כיוון שיום רביעי הקרוב אני טסה לחו``ל..אומנם רק לשבוע..אבל עדיין אני לא יהיה יום חמישי.. וגם ככה אני לא עובדת בנתיים עד אני טסה בכל אופן.. חשבתי לעצמי..מי יבוא אם מחר צהריים או אחר הצהריים נלך לאיפשהו?? מי יכול/רוצה??..אולי תוסיפו רעיונות?? מה אתם אומרים??.. מחכה לתגובות..גם אם הם לא טובות.. חולה לעליכם הילי21
 

קספר

New member
הילי 21

תתקשרי לשייק`ה והוא יגיד לך משהו בנושא ... :) להתראות
 

bduya

New member
יא.. היל הילונת שלי..

טסה לחו``ל.. תעשי חיים בובה לצערי אני לא אוכל יומרביעי אבל נתגעגע !! מממ.. לאן טסה? ומה קרה ככה באמצע החיים? אה? אה? אה? .. :) ..
 
למעלה