אמ...חשבתי על משהו..מה אתם אומרים?
זה עדיין בגדר מחשבה בנתיים.. כיוון שיום רביעי הקרוב אני טסה לחו``ל..אומנם רק לשבוע..אבל עדיין אני לא יהיה יום חמישי.. וגם ככה אני לא עובדת בנתיים עד אני טסה בכל אופן.. חשבתי לעצמי..מי יבוא אם מחר צהריים או אחר הצהריים נלך לאיפשהו?? מי יכול/רוצה??..אולי תוסיפו רעיונות?? מה אתם אומרים??.. מחכה לתגובות..גם אם הם לא טובות.. חולה לעליכם הילי21
זה עדיין בגדר מחשבה בנתיים.. כיוון שיום רביעי הקרוב אני טסה לחו``ל..אומנם רק לשבוע..אבל עדיין אני לא יהיה יום חמישי.. וגם ככה אני לא עובדת בנתיים עד אני טסה בכל אופן.. חשבתי לעצמי..מי יבוא אם מחר צהריים או אחר הצהריים נלך לאיפשהו?? מי יכול/רוצה??..אולי תוסיפו רעיונות?? מה אתם אומרים??.. מחכה לתגובות..גם אם הם לא טובות.. חולה לעליכם הילי21