אמריקן איידול VS כוכב נולד

נ ר ו ש

New member
אני לא חושבת שיש צורך להשוות,

כל תוכנית שונה מהשנייה.. אמריקן איידול - נוצצת, בעלת כישרונות רבים, שופטים נורמליים אבל עם זאת אין זה שם דבר מעבר לשירה נטו. אולי ממש טיפה. כוכב נולד מביאה איתה יותר שכונתיות, יותר אווירה ישראלית, יותר נשמה, אבל לפעמים זה בא על חשבון הרמה
 
ישראלי או מארה"ב

אני מעדיפה לא את זה ולא את זה.. למרות שאני לא רואה אמריקן איידול אני לא אוהבת את התוכניות מהסוג הזה..
 

LoLo16

New member
../images/Emo99.gif או../images/Emo70.gif סופסוף יש לי במה../images/Emo70.gif

אני כל שנה, כל השנה, מתלוננת על כוכב נולד, ואנשים מסתכלים עליי כאילו נפלתי ממאדים. (לפני שאני אתחיל, אני מסכימה כמעט עם כל מה שכתבו בשרשור
)
בכ"נ אנחנו לא מכירים את הזמרים. עד לגמר אין לנו מושג מיהם. בא"א אנחנו מקבלים 32 תוכניות (מי שמגיע עד לגמר) שבסופן אנחנו כבר מרגישים כאילו הכוכבים הם חלק מהמשפחה שלנו, מכירים אותם כ"כ טוב שאנחנו אםילו יודעים איך הם יענו לשאלות הסתמיות לעיתים של ריאן (ע"ע קלי פיקלר וה"קלמארי").
באותו העניין, ב-32 תכניות של א"א אנחנו שומעים את הכוכבים (שוב, שהגיעו לגמר) שרים לפחות 30 שירים כל אחד. אנחנו מכירים את הסגנון המוזיקלי שלהם, בערך איזה דיסק הם יוציאו, מה היכולות הקוליות שלהם וכו'. בכ"נ, אם היית בר מזל והגעת לגמר, שרת 3 שירים. מה אפשר ללמוד על זמר ששר 3 שירים?
שיטת ההצבעה. הם לא צדיקים גדולים, גם שם באמריקה הגדולה יש זיופים ואלפי הצבעות PER PERSON, אבל ההבדל הגדול הוא ששם ריאן מזכיר באובססיביות כמעט את זה שאי אפשר להצביע עד סוף התוכנית. זה תמיד היה אבסורד בעייני שלגמר של כ"נ אפשר להצביע מ-8 בבוקר. אז ברור שהזמר ייבחר ע"פ פופולאריות ולא ע"פ כישרון או הופעה בגמר
השופטים. או גאד, איפה להתחיל? בא"א השופטים הם מומחים אחד אחד. סיימון מנהל חברת הפקות גדולה, רנדי מפיק על שעבד עם וויטני, מריה, סלין ושות', ופאולה, דיי מוכרת בלשון המעטה, כוכבת על שמכרה מעל ל-40 מליון עותקים. ומי יש לנו פה? מרגול? גל אוחובסקי השם ישמור, שכל קשר בינו לבין מוזיקה הוא מקרי בהחלט, ובל נשכח את זה שצביקה גם כן מכהן כשופט, שוב, בלי שום נסיון שמכשיר אותו לכך. יגידו מה שיגידו על פאולה, שהיא מדברת לא ברור, שאין לה נקודה, שהיא נחמדה מדי... אבל היא נותנת קונטרה חזקה לאכזריות של סיימון. אם כולם היו כמו סיימון זה היה דיי משעמם אם תחשבו על זה. ואינטרקציה בין השופטים מהווה חלק דיי גדול מהתוכנית. הרבה אנשים, ואני ביניהם, רואים את התוכנית בעיקר בגללם. פה השופטים לא סגורים על עצמם, לא מקצועיים (מלבד צביקה פיק, רק שהוא לא יודע לשפוט), מתחלפים כל שנה... באיזושהי דרך זה מערער את היציבות של התוכנית. בא"א סיימון, רנדי ופאולה יודעים מה הם עשו בשנים עברו ומה צריך כדי להשתפר. הם מעין עמוד התווך של התוכנית, הכל משתנה כל שנה מלבדם. חפרתי.
צביקוש. אני דווקא אוהבת אותו.
המראה זה לא הכל. את זה עוד לא קלטו בכ"נ. כמו שאמרתי בהודעות אחרות, א"א נוצרה כדי למכור תקליטים, כ"נ נוצרה כדי למכור יומני נוער. לאליוט יש בעיות שיניים, כמו חנה גור, רק ששם הוא הגיע לטופ 3 ופה אמרו לה ללכת לסדר את השיניים שלה ולחזור שנה הבאה. עם כל הכבוד לעוזרי הזו, יפה, יפה, אבל יש לה קול של עורב דרוס.
הבמה, התפאורה, התאורה - הכל. שם יש תחושה של הופעת ענק, כאילו אתה רואה את הכוכב הכי גדול בעולם מופיע מולך. פה אתה רואה את מנהל הבמה עומד ברקע כי האולפן קטן מדי...
אני בטוחה שכל אולם היה נותן את שירותיו תמורת פרסום שכזה.
יש לנו נושא! לא כמו פה שיש ספיישל יום העצמאות, הנושאים בא"א נועדו כדי לבחון את רמת הגיוון של כל אחד מהמתמודדים. אני רוצה לראות את סעדו מתמודד עם פופ עכשווי, או סקעת עם רוק. חפרתי המון, ועוד יש לי להוסיף...
לסיום - העצומה לקניית הפורמט המקורי. ערוץ 10, גאל אותנו
http://www.responde.biz/comments.asp?user=LoLo&id=1
 

Lady in red2

New member
סתם שאלה, מה קשה למפיקי כ"נ

לתת למתמודדים לשיר שירים לועזים לפעמים? למה יש רק ישראלים? טוב, אז הם רוצים להדגיש את הישראליות, לעודד מוזיקה עברית וכו' אבל למה לא לגוון קצת?
 

מרי לי

New member
אפילו בית צבי כבר למדו לקחת שירים

ולתרגם אותם לעברית...(עדיף מכלום)
 
למעלה