אמריקן איידול VS כוכב נולד

20508080

New member
לדעתי זה עלבון לאמריקן איידול

אין בכלל מה להשוות, אפילו לא טיפה. הדבר היחיד שדומה בין 2 התכניות זה שמדובר בתחרות שירה. כל דמיון אחר הוא מקרי בהחלט.
 

Lady in red2

New member
אין ספק שבאיידול הכל הרבה יותר מקצועי

אופן ניהול התוכנית - אין ספיישלים מיותרים, גלגלי הצלה ומריחות זמן אחרות למיניהן. הכל הולך חלק - תוכנית ביצועים ותוכנית תוצאות. מנחה ושופטים - עוד לא הבנתי איך הגיעו לזה שמרגול שופטת... בכל מקרה, השופטים האמריקאים לא רק יותר מקצועיים, אלא גם הרבה יותר מעניינים - ההערות, הכימיה ביניהם... גם ריאן יותר שנון מצביקה הדר.
רמת המתמודדים בשלבים מתקדמים - לא שאין בכוכב נולד כשרונות ראויים - נינט באמת שרה יפה, כנ"ל לגבי מויאל, סקעת, לירון לב וכו', אבל איך בדיוק סעדו זכה? מצטערת בפני מי שאוהב אותו, אבל לדעתי הוא בכלל לא היה צריך להגיע לשלבים כ"כ מתקדמים. זה שהוא יודע לסלסל לא אומר שיש לו איכויות ווקאליות. אמנם גם באיידול יש מתמודדים שלא מגיע להם להגיע לגמר ומגיעים לשם (ע"ע קת'רין) ומתמודדים שכן מגיע להם ולא מגיעים (ע"ע כריס), אבל ממה שראיתי, בארה"ב יש בשלבים המתקדמים מתמודדים טובים יותר.
 

Shaby Sababy

New member
מה שאני אוהב בא"א, שאין בכוכב נולד.

זה שבאמריקן איידול נותנים לך את התחושה שיוצאים כוכבים, האולמות ענקיים, וכל ההופעה שם מאוד מאוד מרשימה. פה, למרות השם "כוכב נולד", מאוד קשה להאמין שהמנצח הוא כוכב. צביקה הדר מכניס איזה דאחקה מדי פעם, יורד על אחד השופטים, אפשר לראות את 3 המעריצות של אוהד אלישע למשל, צועקות לו כשהן ממש בתוך האולם. בקיצור, א"א נראה הרבה יותר מושקע. אבל מה לעשות, אמריקה זו אמריקה וישראל זו ישראל.
 

beat surrender

New member
אמריקן איידול VS כוכב נולד

דעתי בעקרון כדעתך - אמריקן איידול תוכנית הרבה יותר טובה מכוכב נולד. אך הסיבה שלי שונה למדי: אמריקן איידול, על אף שגם היא (כמו כ"נ) תוכנית שמחפשת את האדם המרגש ולא בהכרח את הזמר המוצלח (ואני לא אתן דוגמאות מחשש שאעליב מישהו) היא עדיין תוכנית שעוסקת במוזיקה. ובעיקר במוזיקה. וכמו שכתבה כל כך יפה יעל המקורית בפורום מוזיקה ישראלית בynet, אמריקן איידול נותנת יותר זמן למוזיקה ולביצועי השירים (שזו הסיבה שאני רואה את התוכנית מלכתחילה) ופחות זמן (יחסית לכ"נ) לראיון עם הסבתא והאמא והאבא והשכן מלמטה וכל החברה בנמל אשדוד שמכירים את הזמר מאז שהוא היה כזה קטן. בניגוד לאמריקן איידול שבה כל שבוע כולם שרים, בכוכב נולד כל שבוע שרים רק 3 (בתוכנית של שעתיים!!!) והתוצאה היא שמי שלא טחנו את הפנים שלו (וסיפורו המרגש) כבר באודישנים הסיכוי שלו להמשיך הוא קטן, כי לא למספיק אנשים תהיה סיבה להצביע לו. אליוט ימין, למשל, לא היה מגיע עד לחצי גמר לו היה מנסה מזלו בכוכב נולד (ולמרבה האירוניה, עכשיו הוא יכול עם האודישנים בתפוצות...)
 

Shaby Sababy

New member
אל תגזימי.

הוא היה עובר. כוכב נולד כן לוקחים זמרים ששרים טוב. זאת סתם הגזמה להגיד שלא.
 

מרי לי

New member
לא ממש כך...

אני הגעתי מאוד רחוק וראיתי אנשים שיכולים להגיע מאוד מאוד רחוק כי הם מקוריים וכי הם זמרים חזקים ומי שעבר היו אלה שלא מזייפים וזהו.... אנשים יש להם צבע קול מגניב מקביל א"א הוא נגיד טיילור - הוא עבר והם לא הייתה אחת יפהפייה ומוכשרת בטירוף אבל היא שרה ומסלסלת - אז לצדי היתה אה..אה...אה... בעייה עם זה... גם אני לא עברתי את ה35 האחרונים בגלל זה זאת הסיבה העיקרית שחושבים שאין כישרון בארץ אחרי שרואים כוכב נולד
 

beat surrender

New member
עובר - בוודאי

שורד עד לשלבים המאוחרים? לא בטוח. בארץ קול טוב פשוט לא תמיד מספיק כי הקהל נחשף לחלק מהזמרים לזמן מאוד קצר. רואים אותם באודישנים לזמן קצר ואז לא רואים בכלל עד שלב ה"ראש בראש" שלהם שיכול להיות חודש אח"כ.
 
בעיקרון- הנוסחה להצליח בכוכב נולד

היא רק ורק אם הראו את האודישן שלך
אם לא.. אתה תעוף בין הראשונים
את האודישן של אליוט, באקי לא הראו בכלל ולא התייחסו אליהם עד הטופ 24 כנ"ל גם מליסה וסטיבי והלאה שהראו את האודישן שלהם נגיד כריס טיילור ועוד בקושי הראו אותם בהוליווד (גם את קלי הראו ממש קצת) שם זה כשרון נטו
גם אם אתה סופר חתיך א-לא בקי ואייס לא מבטיח שתזכה
או שבכלל תגיד לטופ 3 איידול הכל על רמה הכל פשוט.. טוב יותר
הם מנסים לגוון כמה שיותר בגלל זה גם יש נושאים פה אף אחד לא אמר לסעדו כלום שכל שיר הוא סלסל באיידול לא משנה כמה כריס היה מעולה וכלם אהבו אותו, סיימון אמר לו שיתחיל לגוון כי רוק זה לא הכל הביקורות שם בונות מאוד (עזבו שטויות של סיימון דקה בצד) ואין.. הכל פשוט טוב
 

Sweet Misery

New member
../images/Emo210.gif הסלסולים של סעדו,

היו הדרך בה הוא שר. לסלסל בכל שיר לא נחשב לחוסר גיוון. והשירים שסעדו שר היו די מגוונים (בהתחשב שבכוכב נולד, לכל מתחרה מזדמן לשיר אולי ארבעה סולואים לאורך התוכנית, לאלו שמגיעים עד הסוף). ושוב, אם כבר מדברים על סעדו (ואני לא מעריצה שלו או משהו, אני לא ממש סובלת אותו. אבל אני מנסה להעביר נקודה), הוא כוסון על, שאת טוענת שזה מראה ולא כישרון בכוכב נולד?
 

מרי לי

New member
לא, פשוט סעדו סלסל

ושר מזרחי ואחרים ששרים הרבה יותר טוב ממנו נשארו מאחור עם הסגנון R&B שלהם אם עכשיו קלי קלרקסון תיכנס לאודישנים של כוכב נולד ותשיר שיר של מאיה בוסקילה או שירי ותסלסל מעט היא לא תעבור וסליחה אבל סעדו מסלסל כל חצי מילה
 

Sweet Misery

New member
../images/Emo210.gif נכון שהוא סלסל ושר מזרחי,

אבל זה הסגנון שלו, ולצערי, הזמר המזרחי חזק בארץ.
 

MeetLofe

New member
סעדו לא שר שירים מזרחיים

להזכיר לך הוא שר אביתר בנאי,צביקה פיק,"איך הוא שר" שברח לי של מי זה ונכון פעם אחת הוא שר את "אל תשכחי אותנו" שזה נראה לי שיר מזרחי במקור אבל בעיקרון "הוא" גיוון ולמה "הוא"? ואם כבר הגבתי פה מה שאני הכי שונא בכוכב נולד זה שהם בוחרים למתמודדים מה לשיר באמריקן איידול אסור שיהיה שום החלטה של ההפקה או של השופטים [חוץ מהבחירה שלהם בטופ 3] מה לתת למתמודדים לשיר.
 

Sweet Misery

New member
../images/Emo210.gif חשבתי על זה,

אולי בארץ לאליוט דווקא כן היה סיכוי. תחשבו איזה סיפור היה אפשר לבנות לו עם ה-90% חירשות באוזן, הסוכרת, ההורים הגרושים וכל מה שהוא עבר בחיים עד שהגיע לתוכנית כדי להגשים את ייעודו כזמר.
ואם הוא היה משרת בצבא כטבח בצריפין, אז בכלל!
 

beat surrender

New member
יש משהו בדבריך :)

התכוונתי יותר לחוסר התשומת לב שנתנו לו בהפקת AI עד השלב של הוליווד לעומת אחרים, לא למטעמים שהפקת כוכב נולד יכלה היתה לעשות מסיפורו האישי.
 

Sweet Misery

New member
../images/Emo210.gif../images/Emo45.gif

אני לא חושבת שמישהו בכוכב נולד באמת הצליח להגיע רחוק בלי פמפום באודישנים, אולי מלבד לירון לב. באמריקן איידול זה קרה קצת יותר. את האודישן הראשון של בו בכלל לא הראו, אליוט... אתם יודעים, והבנתי שגם קלי קלרקסון לא זכתה לקידום מההפקה כלל בשלב האודישנים.
 
למעלה