אמרו פה שנחמיה שטרסלר בסדר

yeshgvul

New member
אה, ואבו מאזן לא "בובה של ערפאת"?

מה, אבו מאזן לא "מחבל עם הדם על הידיים"? גם הוא הרי "לא פירק את תשתיות הטרור". למה יובל מוכן לדבר איתו? אבו מאזן הוא איש פתח ותיק. תגיד, בקשר לחתימתך, אתה חושב שגם סברה ושתילה לא היתה פעולה גרועה ושרק ההסברה נכשלה? הטלת פצצה של טון על שכונה בעזה גם היא רק בעיה של הסברה?
 

youvall

New member
מה דברים....

אבו מאזן הוא בר דיבור בינתיים כי הוא ניסה לעמוד נגד עפראת...ככה שבינתיים אני מסכים לדבר איתו.... אבו אלא הוא בובה של ערפאת והוא לא בר דיבור!! וסתם לידע כללי...הקטנה של ההסברה נוסף לחתימה שלי אחרי חיסול שאחאדה!!! אני חושב שהחיסול היה נכון!!! בדיוק כמו שחיילי צה"ל צריכים לדעת שהם יעד לגיטימי לפעולות אנטי-כיבוש(לדברייך) ככה האוכלוסייה האזרחית הפלסטינאית צריכה להבין שהיא יעד לגיטימי להתקפות כנגד אירגוני הטרור!!!
 

shaief

New member
אחרי שאתה תומך בהרג של כ-15 חפים

מפשע אתה מעיז לקרוא לעצמך שמאל? אתה ימין לאומני וגזעני, שמתיר את דמם של ילדי פלסטין... הוצאה להורג ללא משפט בעזרת פצצה של טון נראה לך דבר מוצדק??? המוח שלך מעוות, אתה צריך ללכת להיבדק... ילד טיפש. מה שנראה לי הוא- שהגוף אצלך במפלגת העבודה, אבל הראש תקוע עמוק בתוך האיחוד הלאומי... שי.
 

סלוניק

New member
איזה יופי של דיון

כנראה שלהיות שמאלן זה "אין" ושלושתכם מנסים לבדוק איך הם "ה"שמאל האמיתי. כנראה שהויכוח הזה לא מכוון לשאר הפורום, אבל בכל אופן שי, כבר אמרו לך את זה בעבר, הזלזול הזה שלך באלה שאינם מסכימים איתך הוא פשוט מחפיר, ומבייש אדם אשר מתיימר לייצג מפלגה פלורליסטית וסובלנית.
 

shaief

New member
סלוניק, אני מנסה להבהיר לחבר יובל,

וגם לתועים במפלגת שינוי שהעמדות שלהם לא מתאימות למפלגה שהם משייכים עצמם אליה. ולגבי הסובלנות שלי, היא פקעה כבר מזמן אל מול האדישים למוות ולדיכוי ששוררים בארץ. היא פקעה כבר מזמן אל מול הגזענים ופושעי המלחמה שמסתובבים בקרבנו. אני לא מזלזל במי שלא מסכימים איתי. אבל לפחות שיידעו איפה הם עומדים. כאשר שרון בממשלה ושינוי תומכים בו באופן עיוור (אני מניח גם שלא יהיה צדיק אחד שיאמר משהו לאור הפרשות החדשות שמשפחת שרון מייצרת...) אני לא חושב שזה בטוח להיות "שמאלן". הרי אנחנו מככבים ברשימות השחורות של השב"כ ונחשבים למוקצים. אבל מיודענו יובל הוא הרי "שמאל מתון"... שי.
 

אנדרי ז

New member
מעניין

אתה לא מציין שהסבלנות שלך פקעה גם למראה פיגועי הטרור התכופים. הרי לא אל מבצעיהם ומתכנניהם התכוונת כשדיברת על פושעי מלחמה, חס וחלילה... לא נורא, הם ימשיכו להסתובב בין ילדים בעזה בידיעה שכך הם יכולים להמשיך בשקט הרצחנותם, בגלל שאנחנו החלטנו להיות העם הכי מוסרי בעולם ולהעדיף את חיי ילדי האוייב על חיינו שלנו. העיקר שאתה תהיה מאושר.
 

סלוניק

New member
הו?

"הוצאה להורג ללא משפט בעזרת פצצה של טון נראה לך דבר מוצדק??? המוח שלך מעוות, אתה צריך ללכת להיבדק..." אכן אין שום זלזול במי שלא מסכים איתך.
 
שמאל ימין שמאל

אבל במלחמה כבמלחמה. אתה תומך בהשמדתה של דרזדן על ידי בעלות הברית? כאשר הפלסטינים נותנים לשודדים של עראפת להסתובב בעריהם הם מקריבים בכך את נפשם, ולמרבה הצער גם את חיי ילדיהם. דבר אחר הוא שצה"ל לא גמיש או נבון מספיק על מנת להסתגל לסיטואציה. כעת יש יותר משת"פים מאי פעם (למרות הבגידה המחליאה שלנו בהם בתקופה שלפני המהומות, והנטישה שלנו את בעלי בריתנו בלבנון), ולכן ייתכן שניתן לבצע חיסולים שקטים ויעילים בהרבה.
 

youvall

New member
אתה תומך ברצח 4 חיילי צה"ל???

שסה"כ,הם ילדים בני 18??? אתה תומך בפיגועים מעבר לקו הירוק? אתה תומך בפיגועים בבירה? ובת"א??? אני שמאל מתון...זה שאני שמאל לא אומר שאני צריך לאוהב ערבים...הדאגה לערבים לא מחוייבת מהיותי שמאלני, אני רוצה פיתרון...אני לא רוצה אותם אצלי...אני לא מאמין בטרנספר ובגלל זה אני תומך בגדר ההפרדה-אז כן,אני שמאלני!!! אם אני תומך בחיסול של שחאדה? כן!!! הבן בליעל הזה עסק בטרור!!! נפגעו עוד אנשים? אני מצטער שנפגעו? כן! אני חושב שהיה צריך לעשות הכל כדי להימנע מזה? כן! אני חושב שלא היו צריכים להוציא את הסיכול לפועל בגלל החשש לנפגעים אזרחיים? לא!!! אני מתיר את דמם של מי שהתיר את דמי!!! תראה,לא אכפת לי מה הם יעשו,כל עוד הם לא יפגעו בישראלים...גם לא בחיילי צה"ל!!! אם הם מנסים להוריד את הכיבוש בכוח...זכותנו להתגונן מהם בכוח!!!
 

youvall

New member
לא...דווקא לא!

אני לא תומך בוילנאי אלא במישהו אחר... וותר,אל תנסה לנחש מי כי אין לך סיכוי!
 

yeshgvul

New member
לא לריב על מרצ, חברים

למרצ אין עמדה רשמית לגבי סרבנות. צודק יובל בכך שהם לא מצדיקים. מצד שני הם גם לא מגנים. הם משאירים את זה לשיקול דעת אישי.
 

ראליסט

New member
אולי אתה רוצה להאמין בזה,

אבל למעט העובדה שמר"ץ ממשיכה לדגול במו"מ עם ערפאת,אין בינה לבין שינוי שום הבדל. זהו שוני סמנטי,שכן גם שינוי וגם מר"ץ יתמכו כאחד בתוכנית כתכנית בר,אם באמת יהיה שותף מעשי בצד השני. על איזו מפלגת מרכז אתה מדבר? שינוי היא ימין כלכלי ושמאל מדיני.אפילו מודי זנדברג מזמן אינו איש ימין,והראיה תמיכתו בתכנית ההתנתקות של שרון,שאותה הציע בזמנו מצנע.הרי לו שרון היה מקבל את תכנית מצנע לאחר הבחירות,מפלגת העבודה היתה מצטרפת לממשלת אחדות ,דבר בו רצתה שינוי יותר מכל,ואז לא היה צורך במפד"ל ובאיחוד הלאומי! לא חבל??? רק הערה אחת: מר"ץ היא מפלגה ציונית ופרו ישראלית.זה שהיא מאמינה עדיין במו"מ עם ערפאת,לא עושה אותה פחות ציונית מכל מפלגה אחרת.להזכירך,כל מנהיגי מר"ץ שרתו בצה"ל ביחידות קרביות,אחד מהם (אילן גלאון) הפך לנכה לכל חייו.רן כהן הוא אחד מהבכירים בצבא (מיל.),בכנסת,ואנשי מר"ץ מאיישים את כל הועדות הבטחוניות. אז ההסתה שלך,כנגד מר"ץ,מתאימה אולי לאיחוד הלאומי,או לפנאטיים הימנים מבית מדרשו של הרוצח עמיר.אבל לא למפלגת שינוי.נראה לי שאתה בכלל לא מתאים למפלגה זאת.אל תקשקש לי על מפלגת מרכז,כאשר הליכוד כיום נוטה שמאלה וכמעט כל מצביעי שינוי תומכים בתכנית,שרק לפני שנה,היתה נחלתה של מר"ץ בלבד.
 
פרו ישראלית?

האם מפלגה ציונית ופרו ישראלית מציעה הצעת אי אימון בממשלה ביום שיורים על מחנה צהל ומדינת ישראל מאבדת חיילים? בנוסף לכך מרצ נמנעה בהצעת חוק לשלילת זכות השיבה של פלשתינאית. נוסף לכך היא תומכת בסרבנות ואינה פוסלת משא ומתן עם רב המרצחים עראפת. וכל אלה דוגמאות מעטות מן הרבות. בכל אופן אין לי שום עניין להתעסק במרצ, מבחינתי היא לא רלוונטית בנוף הפוליטי הישראלי.
 

shaief

New member
מילכוד 22, אסור להגיש הצעות אי אמון

בזמן שמתקיימת לחימה בשטחים... זאת אומרת, לא משנה כמה הממשלה הזו לא עומדת בהסכם שהיא חתומה עליו עם אזרחי המדינה, לאופוזיציה אסור להביע אי אמון בממשלה כי לא שורר שקט בשטחים... אני מניח שגם אסור להגיש הצעת אי אמון אתמול כי נפצעו חיילים מאש כוחותינו... גרשון, כל הכבוד על השכל הישר!!! שי.
 

ראליסט

New member
גרשון הצבוע...

הרי חצי כנסת כמעט הגישה הצעות אי-אמון בממשלת בגין,כשזו הסתבכה לנו בלבנון,גם כאשר היתה לוחמה. הוא שוכח שמפלגת "שינוי" שכללה את אמנון רובינשטיין ואת...פורז (מנהיגה העתידי של שינוי?),התקיפה את הממשלה,והצטרפה לכל הצעות אי האמון של האופוזיציה. מנגד,האופוזיציה של ביבי הציעה הצעות אי-אמון בממשלת רבין,כל יום אחרי פיגוע תופת. אבל כנראה שגרשון הוא בן 17,ובאמת אינו מכיר דבר ואינו יודע דבר...
 

ראליסט

New member
מה הקשר???

כל מפלגה שמקבלת במצעה את קיומה של מדינת ישראל,ומכירה בכך,(שלא כמו הערביות). מר"ץ אינה תומכת בסרבנים-ראה דבריו הברורים של יוסי שריד בעניין! גם רבין ניהל מו"מ עם ערפאת,לאחריו ביבי,לאחריו ברק וגם שרון,עד לשלב מסויים.אז כנראה שגם הם אנטיציוניים... בתור איש "שינוי",שהיא מפלגת בת של מר"ץ,מאד מוזר שדווקא היא אינה רלוונטית לגביך.(אין לך בעיה כנראה עם האיחוד הלאומי או עם המפד"ל ששונאת אתכם). אתה הרי יודע,שלו מפלגת העבודה היתה מנצחת,הייתם יושבים עם מר"ץ באותה קואליציה. נראה לי שאתה איש ימין קיצוני,המחופש לאיש "שינוי". מעניין מי עוד לא רלבנטי בנוף הפוליטי הישראלי שלך:החרדים בטח לא,מר"ץ לא,הערבים בטח לא.נראה שדמוקרט גדול אתה ממש לא,מר גרשון.
 
מצאת ניק לעצמך

ראליסט אתה לא. תקרא קצת את המצע של יח"ד ותצליח לראות איך הם עיוותו את מגילת העצמאות, איך הם רוצים להכניס לדגל ולהמנון סמלים ערביים. המפלגה הזאת דוגלת במדינה דו לאומית. הגינוי לסרבנות שהיה במצע מר"צ, נעלם במצע יח"ד. פעמיים מופיעה המילה ציוני בעקרונות היסוד של המפלגה הזאת. פעם ראשונה כאשר הם רוצים לבטל את הקונגרס הציוני. פעם שניה כאשר הם מפרטים את החזון הציוני שלהם. מגילת העצמות מינוס כל אזכור ליהדות. שים לב, אני כותב את זה בתור אתאיסט. יח"ד אינה מפלגה ציונית, ולא תהיה כזאת. מכיוון שהם טענו שאין להם עדיין מצע, ובמצע זה יהיה כתוב, אני מחכה בסבלנות לפרסום הרשמי שלו. ככל הנראה הוא לא ישתנה הרבה, אבל אני מחכה בסבלנות.
 
התוכנית המדינית של מפלגת שינוי

עיקרי התוכנית הם: 1. ממשלת ישראל תחדש את תהליך השלום מול ממשלת אבו עלא מתוך כוונה להגיע להסדר על פי מפת הדרכים. 2. ראש הממשלה יפגש עם אבו עלא, ושרי ממשלה יפגשו עם מחזיקי התיקים ברש"פ כדי להביא לשיתוף פעולה בענייני משרדיהם. 3. תוכרז הפסקת אש לזמן בלתי מוגבל. 4. הרש"פ תעשה כל מאמץ ותהיה אחראית להפסקת הטרור ולפירוק ארגוני הטרור אם בכוח ואם בדרכי שלום. ישראל תחדל מן הסיכולים הממוקדים, למעט נגד מחבלים הממשיכים ליזום ולבצע מעשי טרור. 5. תופסק ההסתה נגד ישראל והיהודים בכל כלי התקשורת, במסגדים, במוסדות ציבוריים ובמוסדות החינוך הפלשתיניים. 6. ישראל תתיר בהדרגה את בואם של הפועלים הפלשתיניים לארץ ישראל הקטנה, למעט אנשים החשודים בהשתייכות לארגוני טרור. ישראל תפעל להקמת מרכזי תעסוקה בשטחי יש"ע, שיהפכו למוקדי תעסוקה אלטרנטיביים בבוא היום. 7. ישראל תשחרר בהדרגה את כספי הרשות המוקפאים, בפיקוח אמריקני ובלבד שהכספים לא ישמשו למימון פעולות טרור. 8. אם הפסקת האש תחזיק מעמד, ישראל תחליף את המתיישבים בנצרים בחיילים מתוך מגמה לפנות גם אותם בבוא העת. 9. ישראל תוריד את המאחזים , לא תקים מאחזים וישובים חדשים ולא תרחיב את הקיימות, אלא לצרכי הריבוי הטבעי. 10. הממשלה תקיים דיון מחודש בנושא תוואי גדר הביטחון במטרה לבנות מהר יותר גדר פשוטה וזולה יותר. 11. מתוך הנחה שהפסקת האש תחזיק מעמד, ישראל תיסוג מכיתור הערים, תסיר את המחסומים ואת מחסומי העפר, במגמה לפנות כליל את שטחי A כדי לאפשר לתושבים הפלשתיניים תנועה חופשית בניהול עצמי. 12. ישראל תשחרר בהדרגה את האסירים הפלשתיניים, שאין להם "דם על הידיים" ואין סיבה ביטחונית להחזקתם. בנושא עתיד נצרים כפי שהוא מופיע בסעיף 8 של תוכנית שינוי לחידוש תהליך השלום, ארבעה חברי הסיעה השר זנדברג, סגן השר בריילובסקי, וחברי הכנסת דורון ויאסינוב יקבלו חופש הצבעה במידה והענין יועלה במליאת הכנסת.
 

ראליסט

New member
ואני מבטיח לך,

ששינוי תהיה המפלגה הנאמנה ביותר לשרון,(יותר ממפלגתו שלו),אם וכאשר הוא יחליט לפנות את כל רצועת עזה ,חד-צדדית,וכן התנחלויות בגדה. אז המצע מאד יפה,והוא קשקוש.כמו שהמצע של הליכוד מדבר עוד על א"י השלמה.אז מה??? אז יש מצע...
 
למעלה