אמרו פה שנחמיה שטרסלר בסדר

שמוצקין

New member
יש עוד דבר

כל הדיבורים האלה מסייעים גם לטשטש את העובדה שממשיכים להזרים מיליונים להתנחלנויות בשעה שמקצצים במקומות אחרים.
 

yeshgvul

New member
אבל אין חרדים בממשלה, שמוצקין

אתה לא מבחין בין עיקר לטפל ?...
 

שמוצקין

New member
העיקר

שלא ידפקו את העשירים. אחרת הם מחוץ לממשלה .זה עניין של עיקרון. מעמד הביניים=עשירון עליון.
 

ראליסט

New member
לכן אני שואל,

מה בדיוק תפקידה של "שינוי" בעולמינו??? היא מפלגת "הכן-ולא" האמיתית ביותר. לוחמת בשחיתות בדיבורים ועוצמת עיניים למראה שחיתויות בלתי נסבלות,שמגיעות למשכן הכנסת דרך מרכז הליכוד. לוחמת בשחיתות החרדים,ושותקת בחיל ורעדה כיש חשדות כה מוצקים לשחיתות אצל רה"מ (אולי טומי לפיד הבין שחברות בפוליטיקה קדושה יותר מהאמת?) הם (שינוי),בעד ההתנחלויות או נגד? בעד מאחזים בלתי חוקיים ,או נגד? בעד יציאה מעזה או נגד? נראה זאת תוך זמן קצר.מה יהיה אם שרון לא יממש את תכנית ההתנתקות? האם "שינוי" תפרוש מהממשלה???? נראה לי שהתשובה שנקבל פה תהיה בסגנון:"לפרוש מהממשלה ולאפשר לחרדים להקים עם שרון ממשלה חלופית?" כלומר,כל דבר יצדיק את השארות "שינוי" בממשלת שרון,כי את הנימוק הזה הם יכולים לצטט תמיד...
 

gershon17

New member
בניגוד אליך

שאתה מעדיף שנמות בתל-אביב מהמחבלים המתאבדים של החברים שלך. יש לך איזושהי הבטחה של מישהו שאם נצא מחברון יהיה שקט בתל-אביב? כמובן שלא. אתה רק ממשיך לממש את תוכנית השלבים.
 

ראליסט

New member
עזות מצח,

לשמוע אותך תוקף מישהו בעל דיעות שהן קצת יותר שמאליות,מהדיעות של המפלגה שאתה תומך בה-שינוי,אומר עליו "המתאבדים החברים שלך". הרי מי שתומך בממשלה זאת ביציאה חד-צדדית מעזה ומחלקים ביו"ש,הם בראש ובראשונה,שרי מפלגתך,שרי "שינוי". אז אולי החברים שלך,הם המחבלים המתאבדים,לא פחות מאשר הם "החברים שלו"??
 
אנשים כותבים את דעותיהם הפרטיות

אנחנו לא מגבילים אף אחד לחשוב חשיבה מפלגתית נטו. מה גם ששינוי היא מפלגה חילונית, ציוניות ושוחרת שלום.
 

ראליסט

New member
נכון-לא אמרתי שצריך לצנזר,

אבל אם המתאבדים הם החברים של מי שתומך במר"ץ,אז הם גם החברים של מי שתומך בשינוי. בכלל,נראה לי מוזר שאדם שכה מחובר לחברון,יהיה חבר בתנועת שינוי. אם אילו השקפותיו,אז תמיכתו בשינוי היא כמו תמיכתו של איש כמו פיגלין בתנועת מר"ץ...
 
כנארה שאתה מפספס משהו

שינוי היא מפלגת מרכז, שיש בה גם אנשי ימין וגם אנשי שמאל. מלבד מודי זנדברג יש עוד כ-3 אנשי ימין מובהקים ברשימה. בנוסף, גם אנשי השמאל ברשימה אינם מחזיקים בדעות שמאל-מרצ המצדיקות סרבנות והתקפלות. תוך אחריות ושיקול דעת הצלחנו להגיע למצע מוסכם על שני הצדדים. שינוי בראש ובראשונה מפלגה ציונית ופרו ישראלית בעוד שמרצ מתקשה להתנתק מעראפת וממשיכה להאשים את הצד הישראלי במקום להכיר באשם האמיתי שהוא עראפת וארגוני הטרור בראשם הוא עומד.
 

youvall

New member
תלמד קצת!!!

מר"צ(סליחה,יח"ד) לא מצדיקה סרבנות ועוד פחות מצדיקה את ה"התקפלות" כפי שאתה מכנה את זה! לך תראה מי מהמתנגדים העזים ביותר ליציאה חד-צדדית! יח"ד,הערבים והימין הקיצוני(הנגבי וימינה!)... עכשיו לך תראה מי בעד היציאה החד-צדדית! העבודה,שרון,אולמרט ו...זהו! שינוי מתנגדת ליציאה חד-צדדית,אבל היא גם מתנגדת למו"מ עם אבו-אלא,והיא מתנגדת למו"מ עם ערפאת אבל היא גם מתנגדת ליציאת כוחות צבא מערים פלסטינאיות.... מר"צ לא אומרת שרק הישראלים אשמים,היא גם לא אומרת שרק הפלסטינאים אשמים! שני הצדדים אשמים!!! אנחנו,שממשכים להיות שם למרות שברור לנו זה לא מה שצריך להיות ובונים גדר הפרדה לא רציפה,בלתי אפשרית להגנה ומתפתלת מידי! הפלסטינאים אשמים בכל שהם ממשיכים לתמוך בארגוני הטרור וממשיכים להאמין בכוונת ערפאת להגיע להסכם! האשם האמיתי אלה הם המנהיגים שמנסים בכל פעם להחמיץ עוד הזדמנות! מה קרה? לא יכלנו לצאת מעזה כמחווה לאבו-מאזן? לא יכולנו לשחרר אסירים ששחררנו לנסראללה לידי אבו-מאזן???
 

סלוניק

New member
חמוד,

יש לך רעיון מה המצע המסתמן של יח"ד אומר לגבי סרבנות? כנראה שלא. בתחילה נאמר שם כי יח"ד מתנגדת בכל תוקף לסרבנות, עד שהידיעה על הסעיף הסורר הובאה לזהבה גלאון שהורתה להסירו.
 

youvall

New member
ואני אומר לך שמר"צ מתנגדת לסרבנות!

זהבה גועלאון יכולה להגיד מה שהיא רוצה,יוסי שריד,ואפילו ביליין הביעו עמדה נחרצת כנגד תופעת הסרבנות... הם לא אומרים שהם לא מבינים מאיפה זה מגיע,הם פשוט מתנגדים לתופעה הזה!
 

סלוניק

New member
מתנגדת? האמנם?

קודם כל, מדובר גם ברומן ברונפמן ולא רק בגלאון, ובכל מקרה, אם מרצ מתנגדת כל כך מדוע הנושא אינו מובהר במצע, יובל יקירי?
 
אתה לא מעודכן

במצע מר"צ כתוב במפורש שהמפלגה מתנגדת לסרבנות. משום מה, במצע יח"ד לא ראיתי התנגדות שכזאת... אז בבקשה תהיה רציני. אני גם קראתי את רוב המלל ששפכו שם. חוץ מזה, חשבתי שאתה עושה פרופגנדה למפלגת העבודה, מה פתאום אתה נזעק להגן על יח"ד? יש לך מחשבות לעשות מעשה מצנע/תמיר/בורג עתידי ולעזוב את מפלגתך האבודה ולחבור ליח"ד?
 

youvall

New member
כמה דברים..לכולכם!!!

דבר ראשון... זהבה גועלאון אינה מנהיגת מר"צ או יח"ד או יע"ד או איך שלא קוראים להם השבוע! רומן ברונפמן גם אינו המנהיג שם...ולמעשה נחות עוד יותר מהגעולאון! מנהיגי מר"צ/יח"ד/יע"ד/יעו"ד דוגמאת יוסי שריד,יוסי ביילין, רן כהן כולם הביעו את דעתם נגד תופעת הסרבנות-חד וחלק! איני בקיע במצע יח"ד ולכן איני יודע מה קורה שם ולכן איני יכול להגיב על עמדת מר"צ החדשה לתופעת הסרבנות,אני רק יודע מה דעות מנהיגיה... אני לא עושה פרופגנדה,לאף אחד!!! אני מביע את תמיכתי המסוייגת משהו במפלגת העבודה תוך תמיכה בח"כ ******** לראשות המפלגה. אני איני נזעק להגן על יח"ד רק מצביע על מספר תיקונים שעליכם לעשות בקו המחשבה כיוון שאינם נכונים ביחס למפלגת השמאל הסהרורית הזאת(יח"ד!). בנוסף,למען השקט הנפשי שלך,מצנע,יולי ובורג אינם מתכננים עריקה ליח"ד בזמן הקרוב!
 

gershon17

New member
יוסי שריד לא מנהיג מר"צ

הוא פרש והודיע שלעולם לא יחזור. מישהו שם לב אם הוא אמר "ריד מי ליפס"?
 

youvall

New member
יוסי שריד לא מנהיג פורמלית...

ואני לא בטוח שהוא לא יחזור... אם הוא יחליט להתמודד הוא יזכה ברוב מוחץ ולכן אני מחשיב אותה עדיין ממנהיגי מר"צ,לא רק היו"ר הוא המנהיג אלא הבכירים ויוסי שריד הוא בהחלט בכיר במר"צ וביח"ד.
 

yeshgvul

New member
קצת צניעות ונימוס,יובל. אתה לא בקיא

זהבה גלאון לא עשתה לך שום דבר רע שאתה מכנה אותה כך. באותה מידה יכולת לקרוא לה ז__ של ערבים, ביחד עם נהגי המוניות היורקים. היא חברת כנסת אמיצה ועקבית בעניני זכויות אדם. בתור מערכניק צעיר (טוב שיש עוד כמה כאלה), נסה לא לדבר בשם מרצ. נאמר לי בפרוש מהמטה של יוסי ביילין שהוא לא מתנגד לסרבנות. ומה אתה כל כך נבהל מזה? אתה מתגייס עוד שנה , לא? נראה לך יותר תקין לשפוך קיתונות של זעם על מי שמסרב להרוג ולמות לשואו בחברון (אתה יודע מה קורה שם ?) מאשר לחשוב מה יובל צפוי לעשות שם?
 
למעלה