אמרו לי שהופעה האחרונה של...

CD BOY

New member
אמרו לי שהופעה האחרונה של...

פינק פלויד היתקיימה בגרמניה ולא במצרים זה נכון ?
 

CD BOY

New member
משהו מעניין בשבילכם. ועוד שאלה לכם

הידעתם... 10,0000 עותקים ראשונים של הדיסק הזה Pulse (live) - 1995 נמכרו עם מנורה מיוחדת בתוך העטיפה של הדיסק שבתוכה סוללה !!! חשוב לציין שסוני המציאה בטריה מאוד מיוחדת ! לדבר הזה המנורה היא בעצם נותנת תחושה של להבה בתוך הדיסק !!!!! שהופעה עצמה הייתה ליד הר געש !!!!! אולי זה קשור לכו דעו.. !!!!! ודרך אגב המנורה דולקת כל הזמן את הדבר הזה תוכלו לראות באתר הזה http://users.netmatters.co.uk/djw/floyd/pulseusa.html מקווה שחידשתי לכם משהו !!! עכשיו יש לי שאלה קטנה איפה התקיימה ההופעה שלהם Pulse באיזו מדינה ? ואיפה התקיימה ההופעה האחרונה שלהם הופעת פרידה?
 

DUDE5

New member
לא רע יחסית לאחד

שחשב שפינק פלויד זה זמר ולא להקה..
 

CD BOY

New member
שמע בן אדם...

חח...!!! אבל ככה לומדים משאלות. בהתחלה לא ידעתי מי הם פינק פלויד עכשיו אני יותר בקיא בעניין ~!!!!!!!!!
 

malolds

New member
כן היא דלקה עד

שנגמרת הבטריה.... אני דרך אגב מחשיק בעותק כזה.
 

meandmeandme

New member
עשית סלט לגמרי....

זה נכון שהיו עטיפות של פינק פלויד שנמכרו עם מנורה בפנים. אבל! המנורה לא דלקה כל הזמן, היא מהבהבת ואחרי משהו כמו חודש חודשים היא מפסיקה לפעול. ההופעה לא הייתי ליד הר געש! ההופעה הייתה בearls court בלונדן, אין שום קשר להופעה שכן התקיימה לעד הר געש (שכבר מזמן לא פועל) בפומפי, ההופעה הזאת בכלל מ71. אני מקווה שהעניינים עכשיו יותר ברורים, פשוט בילבלת כמה דברים. עכשיו לשאולת שלך. פולס התקיימה בלונדן כפי שכבר אמרתי ואותו סיבוב הופעות היה סיבוב הופעות הפרידה שלהם. בכל זאת, דיוויד גילמור ורוג´ר ואטרס עדיין מנהלים קריירות סולוים. דיוויד עושה מדי פעם מיני סיבוב באירופה (בעיקר לונדן, ברלין ופריז) והוא עובד ברגעים אלה על דיסק חדש שאמור לצאת בסוף 2003. רוג´ר עשה את הסיבוב ההופעות האחרון שלו ב2002, זה היה סיבוב אין דה פלש, טור ענקי שזכה לדיוידי מרשים ביותר, גם ואטרס עובד בימים אלה על דיסק חדש, אופרות רוק בצרפתית ואנגלית שגם היא אמורה לצאת בסוף 2003.
 

meandmeandme

New member
בקשר להופעה במצרים

פינק פלויד היו אמור לקיים בשנת 2000 הופעה ענקית מול הפירמדות. ההופעה הזאת הייתה אמורה ליחד את רוג´ר עם שארי חברי הלהקה פעם נוספת. אך.... למרבה הצער, הממשלה המיצרית והרשות לשמירת עתיקות (או משהו כזה) שללו את האפשרות הזאת בטענה ש"פינק פלויד יהרסו את הפירמידות".
. אולי עוד יבוא יום.
 

דדאלוס

New member
אפרופו מנורות...

לי יש את הדיסק הזה, והרעיון הוא לבטא את ה-Pulse... (דפקי אור). וכשהמנורה מפסיקה לפעול, מוציאים, מחליפים סוללה ומחזירים...הפולס ממשיך להבהב אצלי כבר יותר משמונה שנים!
 

דדאלוס

New member
לא

Pulse זה דופק או פעימה. נקודה. יכול להיות של לב, אור, אות חשמלי וכדומה וכדומה...
 

CaerBannog

New member
תמיד חשבתי

שהכוונה בשם של האלבום היא לדופק בתחילת דרעקסייד, שמבוצע שם בשלמותו כמובן (אגב שמעתי את זה לא מזמן, רק את הדיסק עם דרעקסייד, והוא ממש מוצלח, לטעמי)
 
למעלה