אמצע הלילה בכפר

תגובה

צריך לבצע את ההחלטות ביחד בדיונים משותפים. לפעמים אפשר להחליט על מקום, ששני הצדדים יאהבו. בסוף אם חשוב לכם לגור ביחד, המקום לא כל-כך משנה, העקר שתגורו. בהמשך תוכלו לעבור למקום אחר.
 

shirazlovemor

New member
מדברים ומגיעים לפשרה

והחלטה משותפת ששנינו מוכנים לקבל. מבר לזה, כשמדובר בבן זוג אני חושבת שהתפשרויות פה ושם הן חשובות.
 

ס א ט י ן

New member
במקרים כאלו

צריך ללמוד שפשרה היא לא מילה גסה...(ביחס למקרה כזה). צריך לדבר, להקשיב, להבין למה כל כך חשוב לצד השני לגור במקום שהוא רוצה, ולהחליט ביחד מה יהיה יותר טוב לשני בני הזוג, לא ליחיד. בתור אחת שעברה הרבה בתים והרבה ערים בחייה אני יכולה להגיד שלא תמיד רצינו לעבור, אבל לפעמים לא היתה ברירה. כשגרנו בתל אביב אמא שלי רצתה להשאר שם כי היא אהבה את המקום ואת העיר (והאמת שגם אני הייתי מעדיפה להשאר), אבל אבא שלי היה חייב לעבור לירושלים בגלל העבודה (רק כך הוא יכל להתקדם) ובגלל שהוא המפרנס העיקרי (גם אמא עובדת אבל מרוויחה הרבה פחות), אז זה מה שהיה טוב לכל המשפחה... אני יודעת שמאד חשוב לי לגור במקום שיהיה קרוב לים וגם יהיה עירוני, כרגע אין בעיה עם זה כי גם בן הזוג רוצה כך. אבל אם הרצונות ישתנו אז בטוח יהיה אפשר למצוא פשרה (לגור במושב או מקום שקט שקרוב לעיר ליד הים:))
 

lovely8

New member
הדברים ייראו אחרת..

אני נמצאת כרגע במצב דומה לאחר שויתרתי על העיר ועברתי לגור עם חבר שלי במדבר.אני ויתרתי גם בגלל העבודה שהייתה מאוד חשובה לו והחלטתי שאת העיר הכרתי מספיק טוב ונמאס לי ממנה התחשק לי שינוי. אנחנו גרים במקום כזה שכל דבר הכי בסיסי שיהיה כמו קניות למשל כרוך בנסיעה של שעה וחצי מינימום. אבל למדתי לאהוב את המקום ואת יושביו המיוחדים וזו באמת חוויה השקט והשלווה שיש פה הוציאו ממני את כל הלחצים המיותרים והעצבים שהיו לי כשהיינו בעיר כמובן שאת הויתור שלי עשיתי לאחר שגרנו יחד בעיר ולמדתי להכיר את חבר שלי מספיק טוב כדי לדעת שאני אסתדר איתו בכל מקום. הבנתי שהכי חשוב שנהיה ביחד ולא משנה איפה. לאחרונה לאחר שיחה עימו הבנתי שהוא לא כ"כ מרוצה מהמקום והיוצרות קצת התהפכו. בקיצור,כל מקום חדש טומן בחובו חוויות חדשות ואנשים חדשים לדעתי כל עוד את לא תלויה בעבודה שהיא העתיד שלך ואין לך צורך לראות את אמא שלך כל יומיים וכמובן שאין לך לימודים שאת צריכה לסיים החוויה של לעבור למקום חדש שווה לחלוטין.
 
למעלה