אמנם לא הגבתי זמן רב על הארועים הפוליטיים אבל

ריאליסט

New member
מפא"י

הקימה את המדינה הזאת-על כל הטוב והרע שבה. אף אחד אחר חוץ מבן-גוריון לא יכול היה לעשות זאת. על איזה פקידים ממפא"י אתה מדבר בדיוק, שיושבים בכוחות הבטחון? הרי הפקידים המבוגרים ביותר בכוחות הבטחון אפילו לא נולדו בזמן מפא"י. אגב-אם מפלגת העבודה של ימינו היתה דומה רק במעט למפא"י,היא היתה מזמן בשלטון. ובכלל אתה לא שם לב למה שאני אומר:שכיום כל ההנהגה וכל המפלגות ובעיקר כל המנהיגים "הפוטנציאליים" הם עלובים ומסואבים. מי זה ברק? מי זה ביבי? מי זה אולמרט? אותו גורנישט. בכלל לא קשור לדעות פוליטיות,אם יש להם כאילו.
 

EverMan

New member
כי מפא"י של ה56 מנדטים

כבר לא קיימת בסביבות ה20 שנה לפחות ? אותם אנשים שקפצו לעגלה של הליכוד שהיא תפחה במקומה של מפא"י, הם אלו שיהיו בכל מפלגה שלטת, תהיה אשר תהיה. והתרבות שלה שולטת בחברת חשמל ? היא הקימה את חברת חשמל, ואת ההסתדרות, ואת כוחות הביטחון. אז אולי המסורת שלה היא ששלטה שם. מה לעשות, שהעידן השתנה, "מפא"י" השתנתה, והמוסדות לא ? אז מה שפעם היה טוב, היום כבר לא.
 

Haemek

New member
"דיין היה אידאליסט" ???

מה לו ולמלחמת ששת הימים? הוא הגיע כמה ימים קודם וידע להצטלם במקומות הנכונים לאחר הנצחון, וכמובן במדים (מה לו ולמדי צהל?). הוא היה סמל רק לשוטים שראו תמונה שלו במדים צועד בירושלים בראש הצבא, מניפולטור מומחה אם כבר, דיין אחראי ישירות למלחמת יום כיפור. וכמובן שהפחדן הפיל את האשמה על הרמטכל. הוא תמיד השתמש המעמדו הפוליטי, יש הרבה בנות של אזרחים תמימים ששלחו את הבת שלהם לצבא כי הם רצו שהיא תתרום למדינה ולחוסנה והוא (דיין) אנס אותן, כי זה מגיע לו. הוא אנס ילדות שבאו לתרום למדינה, אז נכון שאתה כמיצג שמאל מובהק מקל ראש, כי הוא היה "איש שמאל" וזאת זכותו. הוא הרי בנה את המדינה, מותר לו לדפוק אפילו את הבת שלך כשתלך לצבא. מוצא חן בעיני איך אתה מקל ראש: "הוא היה חובב נשים ידוע". יעני גבר גבר...
 

ריאליסט

New member
על מה אתה מדבר?

מה לדיין ולמלחמת ששת הימים? בשבועות ההמתנה היה לחץ מתוך רוב העם (כולל מתוך האופוזיציה) ,למנות את דיין לרמטכ"ל. כבר אז הוא היה מפורסם כאיש הצבא מספר אחד של מדינת ישראל-גם אישים כמו בגין ושרון אמרו זאת. אתה לא יודע היסטוריה, הרי דיין איבד את עינו עוד בקרבות הרבה לפני שמישהו חלם על קום המדינה. יותר מזה-אתה לא יודע על כמה קרבות פיקד דיין במלחמת העצמאות. אני לא יודע מה זה "שמאל" אצלך, אבל מי שאמר :"עדיפה שארם ע"פ שלום מאשר שלום ע"פ שארם" היה דיין. הוא התרכך לאחר מלחמת יום הכיפורים ודווקא אז צורף ע"י בגין לממשלתו כשר החוץ!! יש לך ציטוטים מועדת אגרנט שבהם אתה יכול להוכיח ש"דיין הפיל את האשמה על הרמטכל"? מלחמת יום הכיפורים היתה מלחמה נוראית ופישלו בה הן הגורמים המדיניים,הן הרמטכל והן גורמי הצבא (אגף המודיעין בראשם). אבל אתה יודע מה ההבדל? אז הפשלה היתה בשל טעות קשה בקונספציה. היום הטעויות (והאחרונה שבהן במלחמת לבנון השניה) היא בגלל יהירות המנהיגים. זה ההבדל הכ"כ דרסטי. מאיפה המצאת את הנושא של "לדפוק בנות" כשייך רק לדיין? לצערי, חלק גדול מהמצביאים של צה"ל-משתמשים היום והשתמשו אז בבנות למטרה אחת...החשוב הוא להלחם בתופעה ולא להצביע על אדם אחד (מתוך רבים) שעשה זאת.
 

עדכאן

New member
בטח רצית לכתוב 'שר הביטחון' ויצא לך 'רמטכ"ל'

כשבנות 'וינדזור העליזות' הפגינו למען דיין למשרד הביטחון (כך כונתה הפגנת הנשים למען דיין ), תכניות הצבא היו מוכנות, הצבא היה מוכן, ודיין היה סמל, משהו כמו ...נשיא היום
מנהיגים, יש לצפות מהם לדוגמא אישית. ולכן יש מקום להוקיע את דיין על מעשיו, אפילו הוא לא היחיד שניצל את מעמדו להשכבת כל חצאית בסביבה. שלא כמו לפני מלחמת ששת הימים, לפני מלחמת יום הכיפורים, דיין הוא שהיה אחראי על הביטחון, ולאורך זמן. אחריותו איננה מוטלת בספק, ולשם כך לא צריך את וועדת אגרנט. המנהל התקין, בלי קשר לפרטים כאלו ואחרים, חייבו אז, כמו היום, את התפטרות שר הביטחון, ראש הממשלה והרמטכ"ל. אז, כמו היום, היחיד שהלך, היה הרמטכ"ל. במה שנוגע להטרדות מיניות בצבא, אתה טועה - המצב בצבא היום לא דומה למצב שהיה עד לפני כחמש עשרה שנים. לא שדברים לא קורים, אלא שהיום הם היוצא מהכלל, בעוד שבעבר הם היו הכלל.
 

ריאליסט

New member
אין לי כלל רצון להגרר אחריך לויכוח היסטורי על

מושה דיין. רק תזכור שמושה דיין היה מושא הערצתם של בגין ושל שרון. כל מה שרציתי לומר הוא שכיום אף אחד מהמועמדים הריאליים להנהגת המדינה: ביבי,ברק,פרס,ציפי לבני,מופז וכד., אינם שווים יריקה וכולם אפסים בכל מה שקשור לידע "איך בכלל עובד ר"מ" . ביבי וברק כבר הוכיחו את אפסותם ,פרס הפך לאופורטוניסט לעת זקנתו, התנהגותה של ציפי לבני מביישת כל פוליטיקאי מתחיל ומופז היה האחראי העיקרי למצבו המחורבן של צה"ל מבחינת מוכנותו למלחמה. אז אם כבר-רק מועמדים שעדיין לא נכשלו. רק שהם נמצאים במפלגות מושחתות באופן טוטאלי: קדימה,העבודה והליכוד. לכן מסקנתי היא שהמצב חמור-אין הנהגה בישראל ואין הנהגה שמסוגלת להחליף אותה. זה כל מה שרציתי לומר. אולי יש עוד כ-55 אחוזים מקרב האזרחים שמאמינים שיש מנהיג "ראוי"-אבל לצערי גם הם יתאכזבו ואני כבר רואה בחירות לא רחוקות שבהן "ינצח" מועמד\מפלגה כאשר אחוז ההצבעה עומד על 40 אחוז.
 

שדחם10

New member
בסילוקו של פרץ-יווצר המומנטום להעפת אולמרט.הצ

הצמד המסמל את כל הסחי והמחדל אתהאנוכיות הצינית נטולת כל ערכים את האופורטוניזם והדמגוגיה את הריקנות והעסקנות סילוקם יחד עם כל מלחכי הפנכה ורודפי הכסאות מופז, שטרית אדרי ו....דומיהם בעבודה היא ההזדמנות להתחדשות ולהצלה
 
למעלה