אמנם באיחור, אבל גם לי יש שאלות

אמנם באיחור, אבל גם לי יש שאלות

ותהיות לגבי Star Wars Episode 2 [אלא מה?] ת´רד חדש, זה שלמטה לא קופץ] [ספויילרים, או משהו] * אני היחידה שהרגישה שהמעברים עם הצורות מיותרים ויש להם איכות של אפקטים בפאוורפוינט? * היודה הזה מדהים. הוא בא לקרב במשהו שנראה כמו חלוק רחצה ונשען על מקל אחרי שכבר ראינו אותו מדריך ג´דייז מתלמדים עם לייטסייברים. ועוד יש לו את החוצה ללכת כמה מטרים, להשען על מקל, להאנח ואז לשלוף ת´סייבר ולעשות פליפים באויר. זה לא מזיק לו לגב? * ההתאהבות של אנאקין ב[איך קוראים לה - מצטערת, גרועה עם שמות] נראת מאולצת להפליא, וכמות השמאלץ שיוצאת לו מהפה מדהימה. * אובי וואן קנובי מודע לבעייתות והחוצפה של אנאקין. אנאקין גם מערער על השיפוט של יודה בתחילת הספר, הוא חסר אחריות - בהחלט לא התנהגות שמצופה מג´דיי מתלמד שנמתא במסדר כבר 10 שנים. בנוסף לכל הצרות האלה, הוא הולך ומתחתן עם מה-שמה, וכמעט קופץ להציל אותה, בניגוד לקוד הג´דיי. יודה גם מרגיש בכאב, במוות ובכעס שלו ובכל זאת לא מעיף אותו מהמסדר, וזאת אחרי שבפרק הראשון הוא אמר שכעס חזק מדי וגורר לצד האפל או משהו בסגנון. למה עדיין לא העיפו אותו מהמסדר? ואיך בכלל בתור ג´דיי מתלמד הוא יכול להרשות לעצמו להתנהג ככה? * לאנאקין יש חתיכת ידע בפזייקה ובטחון עצמי בשביל ליפול ככה כמה מאות מטרים טובים לנחות בדיוק על החללית של המתנקשת, ועוד בלי לחטוף פגיעות הדף פנימיות. * לוקאס איבד אם הטאץ´ [אם היה לו אחד פעם] לקומיק ריליף שהיוו R2D2 וקומפני. * עוד מישהו חושב שהיה שם מחסור רציני בצחוק מטורף של וויליאנים? * עדיין לא הבנתי - איך הם מצליחים להלחלם בתוך כ"כ הרבה שכבות של גלימות מתנפנפות ומסורבלות? זה לא מסתבך להם ברגליים? הם לא כבדות? * ולמה הלייטסייברז של הוויליאנס תמיד אדומים?
 

chatenoire

New member
סטאר וורס

קודם כל, הרשי לי לברך אותך על אינסייט משובח. נקמת המשובטים היה תמוה ומלא בשאלות בלתי פתורות, כמה מהן העלית בעצמך. אני אישית לא אהבתי את הסרט במיוחד, והייתי מוותרת על העלילה, הדמויות והמשחק בשביל עוד כמה שוטים של הנופים המדהימים והיצורים המעולים (החיות בזירה, החייזרים המשבטים - סקסיים בטירוף!). כל עוד חבר שלי לא קורא את זה, אני בסדר... יודה: הסיבה היחידה שהלכתי לראות את הסרט מלכתחילה היא ששמעתי שיודה נלחם עם לייטסייבר, והייתי חייבת לראות את זה. מעבר לשעשוע שבלראות מאפט ירוק ומקומט קופץ ועושה פליקפלאקים באויר, לא מצאתי בעניין הגיון רב. הוא יכול לעכב מטוסים שממריאים לקרב עד שהוא מסיים לעלות עליהם, אבל תנו לו לייטסייבר והוא הופך לאיילה מקפצת. נו, באמת. ההתאהבות של אנאקין באיך קוראים לה לשעבר ועכשיו איך שקוראים לה שעושה תפקיד חשוב יותר: הגלגולים באחו הפכו את הסרט הזה להמשך של "צלילי המוסיקה". חוץ מבהמות הענק המשעשעות בשדה, סצנות האהבהבים המתקתקות היו לא משכנעות ואוברלי קיטשיות. איפה השליטה העצמית והכבוד של הג´דיי? אני חושבת שהוא הלך לאיבוד באיזה חור גולף באחו. כדאי שאני´לה ילך למצוא אותו. למה לא העיפו אותו מהמסדר? המאסטר הגדול שלהם הוא בובת גומי ירוקה. אני לא הייתי מצפה ליותר מדי אינטואיציה מהכיוון הזה. נחת ישירות על החללית? הוא התכוון לרדת ישר לבר ולהוריד איזה טקילת-חלל. החללית נתקעה באמצע. לסיכום, במהלך רוב הסרט הייתי עסוקה בלחשוב איך לתפור גלימת ג´דיי (לא, אי אפשר לזוז איתה, ויש סבירות די גבוהה שחלקים ממנה ייחתכו בקרב סייברים), וקריאות התלהבות בקעו מפי רק למראה יצירות התלת-מימד הנפלאות של האנימטורים. למחשוב הידד. הדבר הכי מצחיק היה שואב האבק, שאני וחברה מצאנו בבר והתייחסנו אליו כל הערב בתור R2D2. ...כששיכורים, זה מצחיק.
 
למה להעליב את המאסטר?

הרי ברור שיודה הוא כוכב הסרט כל הקטעים המשעשעים והמהנים היו איתו. הביקורת נגדו ממש לא הוגנת , לפי דעתי מגיעה לו מועמדות לאוסקר(אם לשרק ולמפלצות מגיע למה לא לו?) לעניין הקיפוצים ברור שיודה משתמש ב"כוח" וכפי שרואים בכל הסרטים בסדרה אפשר לעשות איתו הרבה דברים "נפלאים" ,הסיבה שרוב הסרט הוא צולע כי יודה הוא לא צעיר כפי שכבר היה (בקרוב חוגג מאה שנייה) ולכן אי אפשר לצפות ממנו לדילוגים באחו כמו אנאקין לדוגמא, כל הבעיות שלכן בנוגע ליכולות הג´די מתבססות על בורות בנושאי הFORCE (לא שמישהו באמת מבין בזה),אבל אין משהו בטרילוגיה החדשה שיסתור את הסרטים הקודמים . חוץ מזה למה להעליב את יודה ולכנותו מאפט או בובת גומי מגעילה? הוא ממוחשב ונראה הרבה יותר טוב מסרטיו הקודמים.
 

jedi

New member
אני מצטרף לדעתך ../images/Emo45.gif

גם אני צולע לעיתים בחיי היום יום, אבל באימוני קרטה לפעמים נחה עלי הרוח, ואני מוצא את עצמי עומד בזויות שהיו גורמות לפיזיוטרפיסט שלי להתפלץ
. ואם אני יכול, אז מאסטר אמיתי, שמתאמן בערך פי עשרים זמן ממני, יכול לעשות הרבה יותר. May the force be with you
 
צודק. לא יפה לקרוא לו בובת גומי

כשאפשר לקרוא לו יוגורט, במיטב מסורת ספייסבולז. אני אישית לא אוהבת יודה. זה שאובי וואן קנובי אידיוט ומגיע לו שיצחקו עליו זה בסדר, אבל הגורו הגדול צוחק על אביר ג´דיי בפני כיתת מתלמדים? איזה מין צורה? אני מודה שלא התעמקתי וחקרתי את נושא הפורס אבל יש כמה דברים שלא הסתדרו לי בסרט שקשורים בו- כשאנאקין מאבד את בהתחלה הסייבר, למה לעזאזל הוא לא משתמש בפורס כדי לתפוס אותו? זו מטרה שימושית, בניגוד לשואו אוף של להשתמש בו כדי לחתוך למה שמה את האוכל. ושוב, אם יש ליודה כזו שליטה בפורס והוא זקן ומקומט - עכשיו, לשבת באויר הוא יכול - אז למה הוא פשוט לא מתקדם ברחיפה? חוצמזה בעולם כ"F מתקדם מבחינת כליטיס, אני בטוחה שאפשר לסדר לו משהו שמרחף ממקום למקום במקום שהוא ילך ברגל ויאנח.
 

ben kanobi

New member
צר לי להודיע לך

אבל יודה חגג מאה שנייה לפני כ700 שנה כן כן הבחור בן 900 (בשובו של הג´דיי) אז במתקפת המשובטים הוא בן כ860
 

byron

New member
לא סתם קוראים לזה מתקפת המשובטים

אני וחברים שלי החלטנו שהחצי הראשון של הסרט זה תסריט ששובט מדוסון קריק - משהו כמו דוסון קריק פרק מליון - הניייייין של דוסון עדיין לא מצליח עם הנייייייינה של ג´ואי (בחלק שלוש יבוא הניייייייין של פייסי ויראה לכולם) מנגד אני חושב שהסרט חיוני מסיבה אחת בלבד הטרילוגיה המקורית כללה 3 ג´דיים ושני סית´ים. כל קרב היה סולו. ופה סצינת הקרב עם שמואל ל. בן-יעקב (אז איזרחתי את סמואל ג´קסון, אז מה?) הייתה מדהימה לראות כל כך הרבה ג´דיים פועלים יחד מחמם את הלב - מגיע להם אוסקר
 

on drugs orange

New member
בתור אחד היחידים שנהנו מהסרט

אני מנסה להביא כמה תשובות (ואני לא מעריץ כל כך מושבע שלSW) *יודה - יודה זקן וצולע זה מובן לכולם. כאשר ג´די משתמשים בכוח זה מעייף אותם בדיוק כמו שריצה מעייפת אדם רגיל (אני לא זוכר איפה שמעתי את זה אני חושב שזה הוזכר באפיסוד1). מובן שבגלל גילו יודה לא משתמש בכוח בכל רגע נתון כדי לגרום לעצמו לזוז מהר. אבל ברגע שיש את הצורך יודה שהוא בעצם אחד מהג´די החזקים ביותר ביקום של לוקס יודע איך להשתמש בכוח כדי להפוך ל"איילה מנתרת". (כן גם אני התפוצצתי מצחוק בקטע הזה). *ההתאהבות של אנאקין באמת הרסה קצת את הסרט והקטעים הקיטשיים הביאו לי כאב ראש. *מועצת הג´די בכלל לא רצתה לקבל את אנאקין למסדר (מסופר בפרק ה1) אבל אובי וואן איים שאם הם לא יאשרו לו לאמן את אנאקין הוא יאמן אותו בכל מקרה ולא היתה להם ברירה אלא להסכים. ברגע שהכנסת ג´די למסדר ואמנת אותו עד שהגיע ליכולת של אנאקין (שאובי וואן אפילו משווה אותה ליכולת של יודה) אחרי שאמנת ג´די כל כך חזק. אתה הולך להעיף אותו מהמסדר ולתת לו לעשות מה שהוא רוצה? אתה יודע שאתה לא יכול להתמודד אתו. עדיף לך להשאיר אותו במסדר ולנסות להפוך אותו לג´די חכם וטוב. *בקשר לנפילה - THE FORCE WORKS IN MYSTRIUS WAYS (מקווה שכתבתי נכון:) ) הסרט לא מתקיים ביקום שלנו ולוקאס יכול לטעון שלא אותם חוקים חלים על היקום של הסרט. אפשר גם לטעון שהכוח יכול להגן על המשתמש בו מפגיעות כאלו. *המממ ראיתי את הסרט רק פעם אחת ואני לא זוכר איפה C3PO וR2D2 משתלבים אז לא יכול לענות על זה.. *אין לי מושג בקשר לגלימות אולי הם עשויות מחומר מיוחד.. *מישהו הסביר לי כבר פה בפורום אבל הלייטסייברז. הג´די משתמשים בשני קריסטלים ליצור את הלייטסייברז שלהם שגורמים לצבעים כחול או ירוק. הסית´ משתמשים בקריסטל אחר שגורם לצבע אדום. הדמות של סמואל אל ג´קסון משתמשת בקריסטל מיוחד שגורם לצבע הסגול (בעצם הוא נדנד ללוקאס על זה..) מקווה שעזרתי :)
 
די, מספיק! זה היה הסרט הטוב ביותר!!

די, זה כן היה הסרט הטוב ביותר אי פעם, וכל מילה מיותרת.!!! כמה תשובות לילדה המעצבנת (בזמן שקראתי את ההודעה שלך, ניסיתי להשתמש בכוח לחנוק אותך!!!): * איך נראה לך שיודה הפך להיות המאסטר הגדול ביקום?!?!?!? בכך שהוא שינן שירים של שלמה ארצי?!?!?!?! הוא מיומן בכוח ויודע איך להשתמש בו טוב יותר מכל ג´דיי אחר (900 שנה של אימונים עושים את שלם...), הוא מבין היטב את הכוח, ולא "מנצל" אותו בכדי שהוא יוכל ללכת טוב יותר או לתקן א גבו הסקסי!!!! *ההתאהבות של אנאקין בקווין אמאדאלה היא אהבה מוצפת בDark Side !!!! * יודה לא יעיף את סקייווקר כי הוא בטוח שהוא יביא איזון לפורס!!! * הבדיחות שלך לא מצחיקות!!!! MAY THE FORCE KILL YOU!!!
 

sandchicken

New member
והוא אכן יביא איזון לכוח

הרי בזמן הטרילוגיה הראשונה (כרונולוגית) הכח מרוכז ברובו בידי הג´דיי ושאר החבר´ה הטובים. אנאקין יביא איזון ויטה את המאזניים לכיוון הצד האפל. זה הקטע הגאוני היחיד בכל הפריקוויל כולו - שמחבקי העצים ומנשקי הדולפינים דופקים את עצמם עם כל זיבולי השכל על הרמוניה קוסמית.
 

on drugs orange

New member
אם הוא יביא איזון לכוח...

האיזור לא מופר ברגע שכל הג´די נעלמים? איזון אומר שיש גם ג´די וגם סית´ בעולם. אבל בכל תקופת זמן יש רק מסדר אחד ששולט (למשל בפרקים 1-3 שולטים הג´די בפרקים 3-6 הסית´ ואחרי זה הג´די עוד פעם) אני היחיד שלא רואה את האיזון פה?
 

הייזל

New member
אבל...

לא כל הג´די נעלמים. אובי וואן קנובי ויודה(לפחות שני אלה) נשארים
 

ben kanobi

New member
האיזון

האיזון מגיע רק בסוף שיש ג´דיי אחד (לוק) ושלושה סית´ים (הקיסר ווידר ומרה ג´ייד) בסופו של דבר וויידר חוזר ללצד המואר של הכוח ומחסל את הקיסר במותו כך שנשאר רק ג´דיי אחד וסית´ אחד (למרות שאח"כ מרה מתחתנת עם לוק וכמובן שנוטשת את הדרק סייד)
 

on drugs orange

New member
לא מסתדר לי

קודם כל מי זאת מרה??? אחרי שאני אבין את זה אולי אני אבין גם את השאר :)
 

ben kanobi

New member
מרה היא

העוזרת ושומרת הראש האישית של הקיסר (היא דמות מהeu)
 

on drugs orange

New member
אההה

אבל חשבתי שיכולים להיות רק שתי סית´ בכל זמן נתון. איך יכול להיות שיש שלושה?
 
למעלה