אמנם אני לא אוהבת את H&M....

אמנם אני לא אוהבת את H&M....

אבל גם שם לפעמים יש מציאות בלתי צפויות: לפני כמה שנים קניתי שם שתי חצאיות זהות (רק הצבעים היו שונים) שמשמשות אותי עד היום ואני מאדדדדדד מרוצה מהן. נסו להתעלם מזה שהחצאיות זקוקות לגיהוץ, הן משהו משהו כשהן מגוהצות. עם סנדלי/נעלי עקב, תיק קטן וגופיית מעטפת סקסית אבל צנועה הן פשוט תמיד מחמיאות!
 
אחותה התאומה הבהירה:

את החצאית הזו אני לובשת קצת פחות, כי אני הרי לבנה- תחת והצבעים הבהירים הללו לא תמיד מחמיאים ללובן רגליי, ובכל זאת, עם שילוב נכון של אביזרים החצאית הזו לא פחות יפה מאחותה התאומה השחורה:
 
לבנה תחת. הרגת אותי.. ../images/Emo6.gif

אני מאוד אוהבת את הסגנון הזה של החצאיות. ונראה לי שבגלל שההדפס מאוד דומיננטי על באמת שילוב של גופיה פשוטה חלקה זה מתכון מנצח! וכמה שאהבתי את הכהה. הבהירה מאוד מיוחדת.. אולי עם גופיה אפורה פשוטה וחלקה.. הייתי רוצה לראות בסוף מה הוספת להן..
 
פעם השאלתי את הבהירה לחברה במידות שלי ../images/Emo6.gif

שבאה לישון אצלי ולא היתה לה חצאית. היא לבשה את הבהירה ואני את השחורה והאמת שעליה זה נראה הרבה יותר טוב, כי היא בעלת גוון עור כהה משלי באיזה עשר דרגות... אבל היא לא רצתה את החצאית (נורא רציתי לתת לה אותה במתנה) כי היא לא טיפוס של חצאיות...
אפור לא מתאים פה, אם כבר אז מין חום בהיר שזה בדיוק הגוון של ה'פרחים' בהדפס. היתה לי פעם גופייה בגוון הזה, עם מחשוף סירה ללא שרוולים, וזה התאים בול עם סנדלים בגוון ניוד. הבעיה היא שמאז שהגופייה הלכה לעולמה אני מתקשה למצוא טופ מתאים לחצאית, והיא די נשארת בארון וזה חבל.
 
הפרחים נראים לי אפורים...../images/Emo9.gif

אז אם הם חומים בהירים את צודקת.. חום בהיר יהיה הכי טוב... אולי בזארה.. אני אהיה שם מחר אני אבדוק לך.. בחולצות בייסיק שלהם.
 
אני גרה במולדת ה'זארה'.../images/Emo13.gif

וכאן 'זארה' גם מאד זולה. באמת אקפוץ לשם מחר לחפש חולצה מתאימה.
 

DM fan

New member
מאוד יפות

איפה לעזאזל מוצאים חצאיות???? נורמליות?? לא כאלו שמלאות בכיווצים? אני צריכה חצאית A שתטשטש אגן ירכיים רחב, יש לך אולי המלצות?
 
וואו בספרד אין בעיה, יש מלא אפשרויות.

בישראל אני ממש לא מוצאת כלום... אבל אולי תנסי באזורים של אוכלוסיה דתית לאומית, כמו פתח תקווה למשל? הייתי קונה שם המון, גם כשהייתי דתיה וגם כשכבר לא. טוב, בישראל הרבה מאד אנשים חושבים שאני דוסית, כי רוב הזמן אני מתלבשת כמו דוסית.
 

Fun Fair

New member
אני מבינה אותך, אבל בבקשה לשרשר ../images/Emo13.gif

אחרת את פשוט מציפה את הפורום בהודעות בודדות ודוחקת שרשורים אחרים.... ולענייננו: זה בדיוק מה שאני מתכוונת לעשות בסופ"ש של יום כיפור: להוציא את כל הארון החוצה (שלי ושל הזוגי) ולהתחיל לנפות...
 
אם הייתי יכולה

הייתי זורקת לאנטוניו 3/4 מהבגדים, שכבר בלויים ממש. הבעיה שהאדון לובש אך ורק מותגים יקרים מצד אחד, ומצד שני אין לו עכשיו כסף לקנות בגדים חדשים (ואני כמובן לא אקנה לו כי אני לא מוכנה לממן גבר). אז... בינתיים אני זורקת רק דברים שלי. גם משהו.
 

Fun Fair

New member
לשמחתי, הזוגי אוהב להתלבש יפה. אבל אני

לא חושבת שלקנות לו משהו, זה "לממן" אותו (במערכת יחסים שיוויונית, כל אחד מהצדדים קונה מדי פעם משהו לצד השני, לא?). אני גם מניחה שברגע שמדובר על חשבונות משותפים, אז זה בכלל לא קיים..
 
בחיים לא יהיו לנו חשבונות משותפים.

אני לא מאמינה בזוגיות לנצח ולכל אהבה יש תאריך תפוגה. מתנות אני קונה לו רק ביום הולדת ובחג המולד.
 

vanilla coffee

New member
משפט עצוב...

אני מאמינה באהבה לנצח, מקווה שאזכה בכזו לעצמי, אבל בכל מקרה אני חושבת שאהבה נצחית קיימת ויתכן שסוג האהבה משתנה עם השנים והיא - פועמת.
 
מה שעצוב בעיניי

זה להמשיך ללעוס מסטיק שאיבד מזמן את מתיקותו, שזה מה שרוב האנשים סביבי מוכנים להתפשר עליו.
 
למעלה