הנזם הכחול
New member
אמנם אני לא אוהבת את H&M....
אבל גם שם לפעמים יש מציאות בלתי צפויות: לפני כמה שנים קניתי שם שתי חצאיות זהות (רק הצבעים היו שונים) שמשמשות אותי עד היום ואני מאדדדדדד מרוצה מהן. נסו להתעלם מזה שהחצאיות זקוקות לגיהוץ, הן משהו משהו כשהן מגוהצות. עם סנדלי/נעלי עקב, תיק קטן וגופיית מעטפת סקסית אבל צנועה הן פשוט תמיד מחמיאות!
אבל גם שם לפעמים יש מציאות בלתי צפויות: לפני כמה שנים קניתי שם שתי חצאיות זהות (רק הצבעים היו שונים) שמשמשות אותי עד היום ואני מאדדדדדד מרוצה מהן. נסו להתעלם מזה שהחצאיות זקוקות לגיהוץ, הן משהו משהו כשהן מגוהצות. עם סנדלי/נעלי עקב, תיק קטן וגופיית מעטפת סקסית אבל צנועה הן פשוט תמיד מחמיאות!