אממ.. שלום?

Cocaine

New member
אממ.. שלום? ../images/Emo13.gif

קודם כל, גיליתי את הפורום הזה לפני כמה ימים ומאז הספקתי להיעזר בו המון. אני והמשפחה (אמאבא ושלוש בנות בגילאים 16, 12 ו-7) מתכננים לצאת לטיול בארה"ב באזור החגים (אוקטובר), למשך כשלושה שבועות. בכללי הרעיון הוא לנחות בניו יורק ולבלות שם כמה ימים. להמשיך בטיסה לסן פרנסיסקו. משם באוטו ליוסמיטי, כביש 1, לוס אנג'לס, סן דייגו ולסיים בלאס וגאס. אז למה אני פונה אליכם? בשביל המלצות, הערות, מקומות שאסור לפספס ומנגד- כאלה שאפשר לוותר עליהם.. אמנם יש כבר מסגרת כללית, אבל אם יש לכם הערות לגביה אני אשמח לשמוע גם. תודה מראש.
ויום נעים!
 

YHS

New member
כדאי לחפש בפורום כשבוע אחורה

היו כמה שרשורים בנושא. אשמח לעזור בהמשך. הערה קטנה: סן פרנציסקו-יוסמיטי-כביש 1 - זה אומר הלוך וחזור ליוסמיטי ואח"כ כביש 1 כבר אמרתי בעבר שאפשר לוותר על סן דייגו, לטובת דברים אחרים, כמו סן פרנציסקו או יוסמיטי. ב LA - יוניברסל, דיסני לנד. אם אוהבים הופעות - כדאי לנסות ב"הוליווד בואל" אולי יש שם משהו מיוחד. זה אמפיתיאטרון עם הופעות מיוחדות מפעם לפעם, לעיתים בליווי זיקוקים. לא להיבהל מהקונצרטים. אני הייתי עם הנוער והם מאד התלהבו. קבלת רכב בסן פרנציסקו והחחזרה בלאס ווגאס - זה אומר תוספת כסף. לכן אני תמיד ממליץ לנסות את המסלול המעגלי. (ראי בשרשורים הקודמים)
 

אלדד(מ)

New member
הערה קטנה

באופן יוצא מהכלל - אם לוקחים רכב בקליפורניה (סאן פאנסיסקו, לוס אנג'לס) ומחזירים בלאס וגאס (ולהיפך) אין דמי החזרה (Drop Off Charge). וגם אני בעד המסלול המעגלי- להתחיל ולסיים בלאס וגאס. אפשרות נוספת שאני אוהב היא לעשות את ניו יורק בסוף. למה? כי אנשים אוהבים לעשות קניות בניו יורק, ביחוד צעירים, ולמה להסחב עם כל הקניות כל הטיול? מבחינת הטיסות אין בעיה - את ההפסקה בניו יורק אפשר לעשות או בהתחלה או בסוף.
 

YHS

New member
וואלה

למדתי דבר חדש. מעבר לכך - מסכים עם כל מילה שלך.
 

Cocaine

New member
הסיבה..

שבגללה ויתרנו על המסלול המעגלי היא שזה מאריך את הנסיעה ברכב. מה בעצם יש לראות ולעשות במסלול הזה במיוחד? תודה על העצות בכל מקרה. נלקח בחשבון.. :]
 

YHS

New member
אני יכול רק להציע שוב

להביט בשני השירשורים האחרונים שהיו בפורום. הראשון והשני. באופן מפתיע, דווקא מסלול מעגלי חוסך דרך ולא מסלול שנוסעים בכיוון אחד ואחר כך חוזרים באותה דרך. אפשר להתחיל בלס ווגאס, להמשיך דרך עמק המוות ליוסמיטי, אח"כ סן פרנציסקו, כביש 1, לוס אנג'לס וחזרה ללאס ווגאס. אם רוצים, אפשר לשלב גם את סן דייגו בדרך, מ LA וחזרה.
 

Cocaine

New member
אם זה משנה משהו ../images/Emo8.gif

לא התכוונו לנסוע ולחזור באותה דרך. אלא לשהות בסן פרנסיסקו, לצאת ממנה צפונה, לעבור בסוסליטו ולהמשיך ליוסמיטי (בכביש 120, יכול להיות?). מיוסמיטי לצאת לכיוון מונטריי ושם לעלות על כביש 1.
 

אלדד(מ)

New member
מציאת המכנה המשותף.

נסיעה של 3 שבועות בהרכב של הורים ו 3 בנות בהפרשי גילים כמו שלכם עלול להפוך לסיוט (אני מגזים בכוונה) בנסיעות ארוכות כאשר 3 יושבים מאחור אפילו במכונית אמריקאית גדולה, חשוב מאד לשבת כולם ביחד ולתכנן את הטיול: כל אחד יגיד מה הוא רוצה לעשות ולראות ולהשתדל להגיע להסכמה על חלוקה שתוציא את כולם מרוצים- אבל מראש צריך לדעת שאי אפשר להשיג את כל מה שכל אחד רוצה. אם אתם כולכם חובבי טבע ונוף הטיול המעגלי שכולל גם את גרנד קניון, ברייס, ציון, יוסמיטי יהיה טוב לכולם - בהבנה שיש נסיעות ארוכות. אם יותר מעניין אותכם פארקי הרפתקאות ושעשועים חישבו על ויתור על יוסמיטי - התרכזו יותר בערים: לאס וגאס, לוס אנג'לס, סאן דייגו. אבל שלבו לפחות את גרנד קניון וברייס (סיבוב של 3-4 ימים) ולא לוותר על סאן פרנסיסקו וכביש 1. ולא לשכוח לקחת דיסקמן, דיסקים, MP3 שיעסיקו את הצעירות בנסיעות הארוכות.
 

YHS

New member
אם יורשה לי לתרום את חלקי

עשיתי משהו דומה במזרח, עם שלושה ילדים. לאחר שיקול מעמיק לקחנו ואן. זה עלה יותר מרכב רגיל (10 ימים) אבל בהחלט הצדיק את ההשקעה. המושב האחורי תמיד אפשר למישהו לנמנם, כל אחד ישב ליד חלון משלו, וגבוה, כך שהנוף היה זמין ובאמצע הרכב היה הסלון. אפשר לדבר יותר בנוחות, להכין ארוחה ואפילו להשתרע לאורך הרכב (כזה שבו שני כסאות מקדימה, שני כסאות באמצע, משני צידי הרכב ועוד מושב ארוך מאחור). אם השיקול הכספי פחות קריטי, הייתי מאד ממליץ, עם שלושה ילדים.
 

אלדד(מ)

New member
שאלה לגבי הואן

מצוין באמת למשפחה גדולה, אבל לפי מה שאני זוכר א. אין מקום להרבה מטען ב. המטען כולו גלוי, כך שיש בעיה להשאיר את המטען כשעוזבים את הרכב בחניה. האם אני טועה?
 

Forum User

New member
תלוי בדגם

אם מדובר על מיני-ואן, דוגמת קרייזלר וויאג'ר או דודג' קראוון, אז נכון שאין שם מקום למטען של 7 נוסעים, שזו קיבולת הרכב, אבל למטען ל-5 יש בד"כ די מקום, וגם אם לא - אפשר להניח תיקים במושב השלישי או בחלקו. כמו כן, בחלק מהמיניוואנים המטען אינו גלוי, אלא מכוסה כמו שמקובל ברכבי 5 דלתות (כאשר הדלת נסגרת יורד מעין כיסוי.
 

Cocaine

New member
ובכן

בעיית הנסיעות הארוכות מוכרת לנו, בגלל זה השתדלנו לקצר במידת האפשר את זמן השהייה ברכב, לחלק את הדרך הארוכה ולשלב הרבה אטרקציות ועניין בדרך. זו הסיבה שנורא מוזר לי שכולכם מעודדים את הצורה הזו של הטיול. המשמעות היא שנצטרך לנסוע מלאס וגאס לסן פרנסיסקו כשאין הרבה מה לעשות בדרך. אני חושבת שזה גם לא ייתאפשר מבחינת הזמן, אלא אם נוותר על יעדים אחרים. ואז מה עשינו? הורדנו פארקים ואתרים לילדים לטובת נסיעה לא קצרה שעיקרה נוף וטבע. גם בלי להכיר יותר מדי, אין לי ספק שזו דרך מדהימה, אבל למען שלום בית נראה לי שנוותר. [התגובה היא לכאן, אבל היא מכוונת למעשה לכל המגיבים. ותודה, אגב.]
 

אלדד(מ)

New member
למה לא להתחיל הטיול מסאן פרנסיסקו?

להזמין טיסה לסאן פרנסיסקו, לקחת שם את הרכב ואחרי טיול בעיר להתחיל לרדת דרומה, להגיע בסוף בסוף ללאס וגאס, משם לעשות טיול מעגלי של פארקים? אז תוותרו על יוסמיטי... אבל להגיד שאין מה לעשות בדרך מלאס וגאס לסאן פרנסיסקו? עמק המוות הנהדר? האגמים? יוסמיטי? גיחה לאגם טאהו? הכניסה ממזרח לסאן פרנסיסקו עם כל השבשבות שממלאות את כל האופק? אז נכון שהכל ענין של אילוצים וצריך תמיד לוותר על משהו - אבל לא לכתוב "כשאין הרבה מה לעשות בדרך".
 

Cocaine

New member
אוקיי,

עזרה שוב.. את הדרך מסן דייגו ללאס וגאס רצינו לחלק. לצאת מסן דייגו אחה"צ ולהגיע ללינה איפשהו באמצע הדרך. למחרת לקום ולעשות את שארית הדרך ללאס וגאס. בצורה הזו הנסיעה אמורה להיות הרבה יותר נוחה ולא נהיה לחוצים בזמן. זה גם מאפשר לנו לעצור במקומות בדרך.. אם ככה, השאלה שלי היא כזו, ישנם אתרים יפים בדרך (כביש 15, אם אני זוכרת נכון)? יש למישהו המלצה על לינה בנתיב המדובר?
 
למעלה