אממ מישהו רוצה לעשות לי טובה?

אממ מישהו רוצה לעשות לי טובה?

אני רוצה לתרגם את השיר Your song של Elton John לעברית עכשיו לתרגם מילה במילה או משפטים זה לא ממש בעיה הבעיה היא לתרגם את זה כשיר
שאפשר יהיה לשיר אותו בעברית
אני רוצה לבקש ממי שיכול לתרגם את השיר לעברית ולשלוח לי למסרים את התרגום
אני אודה מאוד למסייעים
הנה מילות השיר המקורי באנגלית:
It´s a little bit funny this feeling inside I´m not one of those who can easily hide I don´t have much money but boy if I did I´d buy a big house where we both could live If I was a sculptor, but then again, no Or a man who makes potions in a travelling show I know it´s not much but it´s the best I can do My gift is my song and this one´s for you And you can tell everybody this is your song It may be quite simple but now that it´s done I hope you don´t mind I hope you don´t mind that I put down in words How wonderful life is while you´re in the world I sat on the roof and kicked off the moss Well a few of the verses well they´ve got me quite cross But the sun´s been quite kind while I wrote this song It´s for people like you that keep it turned on So excuse me forgetting but these things I do You see I´ve forgotten if they´re green or they´re blue Anyway the thing is what I really mean Yours are the sweetest eyes I´ve ever seen And you can tell everybody this is your song It may be quite simple but now that it´s done I hope you don´t mind I hope you don´t mind that I put down in words How wonderful life is while you´re in the world I hope you don´t mind I hope you don´t mind that I put down in words How wonderful life is while you´re in the world תודה רבה
 
יש אולי אתר לשירים מתורגמים?

זה יכול להיות יעיל
נקווה שאקו"ם לא ירגיזו על זה חחח נפתח פרויקט חדש לפורום
 

rn8

New member
קח את השיר מהפסקול של המולאן רוז

אחי בפסקול של הסרט הזה יש את אחד הביצועים הכי יפים ששמעתי לשיר הזה ולתרגם אותו זה ממש לא קשה אני בטוח שתסתדר אבל אם אתה צריך עזרה אני פה
 
כן כמובן יש לי את השיר מהפסקול ../images/Emo13.gif

ואני אשמח אם תעזור לי בתרגום שלו
ושוב הכוונה היא לא למילה במילה - משפט למשפט אלה שאפשר יהיה לשיר את אותו שיר בעברית
 
../images/Emo41.gifנ"ש../images/Emo41.gif (ניצול שרשור)

הוא תמים, מה, לא ננצל? אממ סימפול ל She Like The WInd מישהו מכיר? בתוספת מקצב במהירות בינונית
 

rn8

New member
תרגום מהסרט המעולה!!!!!

זה קצת מוזר התחושה הזאת בפנים אני לא אחד שמצליח להפנים אין לי כסף רב אבל לו היה לי הייתי קונה בית גדול שבו שנינו נוכל לגור לו הייתי פסל או שמא לא או אדם שמכין בקרקס נודד שיכויים בכל אופן אני יודע שזה לא הרבה אבל הטוב ביותר שאוכל לעשות השיר הוא מתנתי ולך הוא מוקדש ואת יכולה לספר לכולם שזה השיר שלך זה אולי נראה פשוט עכשיו שהוא מוכן אני מקווה שלא אכפת לך אני מקווה שלא אכפת לך שאומר לך במילים כמה נפלאים החיים כשאת בעולם ישבתי על הגג בעטתי בטחב חלק מהשורות בהרו בי כלהב אבל השמש היתה נדיבה כשכתבתי את השיר הרי בזכות אנשים כמוך היא עדין מאירה אז סלחי לי אם שכחתי אבל מה שאני עושה,הכל את מבינה כבר שכחתי אם זה ירוק או כחול בכל אופן העניין הוא מה שרציתי לומר לך הוא שעינייך הן היפות ביותר שראיתי מיימי ואת יכולה לספר לכולם שזה השיר שלך זה אולי נראה פשוט עכשיו שהוא מוכן אני מקווה שלא אכפת לך אני מקווה שלא אכפת לך שאומר לך במילים כמה נפלאים החיים כשאת בעולם תראה ככה האקדמיה תירגמה אני הייתי הופך את זה קצת יותר עממי ומתחיל מהשורה השיר הוא מתנתי ובהצלחה
 
המון המון המון המון תודה ../images/Emo13.gif

ממש המון עכשיו רק צריך לעבוד על החריזה שלו והוא מושלם
אז אם למישהו בא לעזור לי עם זה...
תודה רבה
 

rn8

New member
אני גם הולך להשתמש בו

אני יעשה את זה אבל יותר מאוחר אני עף
 
למעלה