אמממ

Dark Blue Sky

New member
אמממ

לא חושבת... לא יכולה
 

brain186

New member
:) מקסימה...../images/Emo24.gif

אמרתי לך שאני לא היחידי שחושב ככה זהה רק מוכיח שאני לא משקר =]
 

רמושקית

New member
אוי יפהיפיונתתתתתתת שלי.....

אתתתתתתתתתתתתתתתתת מדהימהההההההה בצורהההההההה שקשה לבטא בכתב!!!!!!! מירושששששששששששששששששש פצצונת,אוףףףףףףףףףףףףףףףףף את כול כך יפהההההה! טוב אנחנו מדברות כרגע באי סי אז את מה שיש לי להגיד לך אני אומרת לך(:) מתההההההה עלייךךךךךךךך,יפהפיההההההההההההההההההההההה......... מואההההההההההההההההההההההה טלי
 

Dark Blue Sky

New member
טלווווווווווששששש שלי ../images/Emo99.gif

אבל את יודעת שמה שלא יגידו לי, אני לא ארגיש ככה עם עצמי אני תמיד ירגיש שמנה ומכוערת
אבל טלוש גרמת לי קצת <הרבה< לחייך
וגם להסמיק
טלוש שלי אני בטוחה שאת יפיפיה אמיתית <לא כמוני> חולה עלייך ילדונת שלי
אחותך לנצח!!! אני
 
מהממת, חתיכה, יפה, את ממש ממש ממש

ממש ממש ממש יפה! מצטערת שאני מגיבה על זה רק עכשיו, פשוט ראיתי את כל השרשרת הזאת אחרי שסיימו לכתוב בה ולא חשבתי שזה שייך לפתוח, ופתאום קראתי את השרשרת ופתחתי את הקובץ, ולא האמנתי למה שראיתי... את מהממת!!!!!!!!!!!!!!!!!! זה עלה לי דיי לאט, פשוט המסך שלי לא רגיל לראות דמויות יפות כאלו... כי רוב היום יושבת מולו פרה מכוערת... ככה שזה היה דיי קשה לעיכול כל העיניין הזה... אבל הוא העלה אותך וכרגע את מופיעה לי על המסך...(בחלון בצד) יפההההההההההההההההההההההה הלוואי שהיה לי רבע ממה שיש לך.... אפילו השיער שלי מתחיל לנשור בגלל חוסר ויטמינים או משהו כזה... ועכשיו הנשירה דיי רצינית, אני סותמת את המקלחת פעמיים במקלחת... אבל זה לא משנה כי מכוערת תמיד אשאר, עם או בלי שיער... אז מירושקה שלי. תזכרי שאת מהממת!
!
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
מירי יקרה... ../images/Emo24.gif

נכון, חמודה הרבה זמן לא היית פה עצוב לשמוע שקשה לך אך מקווים שתצליחי מהר מאוד להרגיש פה שוב בבית זוכרים אותך ואוהבים אותך (((((((((מירי)))))))))
 
למעלה