אמממ...סקר יומעצמאות THING

topsoul 360 out

New member
אמממ...סקר יומעצמאות THING

שכל אחד יגיד מה הוא מתכנן ליום העצמאות!!! אני מתחיל רציתי ללכת לרוק עצמאות אבל ההורים לא מרשים כי הם פוחדים שיהיה פיגוע אז אני פשוט אעשה עם חברים שלי סשן הנדרייל בסקייטפארק מוצקין ואוכל הרבה
 
הממ..

אסע למרכז, אשתכר בפאבים איריים ואוכל חבוטה של בשר ממש טוב. וימותו מהתקף לב וסתימת כולסטרול הקנאים.
 

marxcore

New member
אין כמו פאבים איריים...

אבל אין הרבה טובים בארץ... בכל חיפה יש רק 3 פאבים עם גינס מהחבית... יותר מידי מרפי'ס!!!
 

marxcore

New member
אחחח... קטינים...

אין כמו גינס מהחבית (דגש על החבית כי מבקבוק זה סתם עוד בירה)... חוץ מבירות בלגיות שזה הבירות הכי טובות ללא ספק בכלל... הוגארד ולאף מהבקבוק משתווים כמעט למרפי'ס מהחבית... ודיקרי ומרגריטה זה ממש ממש זבל... אם את רוצה מה שנקרא "משקה של כוסיות" (כן כן סקסיזם יופי...) אז קוסמופוליטן או מחיטה... למרות שמחיטה זה לא כזה של כוסיות... אולי של רוסיות...
 

ShoShoveit

New member
אבל בגינס

הפלסטיק הזה בפנים הוא בשביל שתהיה בירה כמו "היישר מהחבית" זה עושה משו ביזארי עם הגזים... ודוגרי אין כמו גינס
 

marxcore

New member
לא!!!! הפלסטיק זה קרחחון לקירור...

זה פטנט מסריח שלא עובד... גינס קר זה כמו סטייק קפוא (אמר הצמחוני...) ובירות בלגיות עדיין יותר טובות...
 

yoni1187

New member
תיראה אין לכולם כסף לבלגי כל פעם...

כשאין כסף למשהו טוב אני קונה מילר או קורונה רק חבל שאין בארץ סם אדאמס זה בירה טובה אבל עדיין אין כמו גינס מחבית (אמר האירי)
 

marxcore

New member
תאמת רק ברצינו הקטנה זה יקר...

באירופה בירות טובות של ליטר וליטר וחצי עולות 2 יורו... "כשאין כסף למשהו טוב אני קונה מילר" עדיף מכבי אם אתה בקטע של שתן... (לא שאני מזלזל בשתן חס וחלילה... גדלתי עליו כמו כולם...) אבל זולות וטובות יש את 8.5% שהיא ממש זולה ומרטין פילס שזה סביר...
 

pigyy

New member
יש עכשיו את הבירה אם הזרעים של

הגראס זה אמור ליהיות משהו בסט
 

seen clever

New member
חחחחחחחחחחח, איזה רקוב.

רק היית צריך לדחוף שם קוסמופוליטן וזהו.
 

wise man

New member
סוף סוף מישהו שמבין

אין כמו גינס מהחבית ובבקבוק אין כמו לף אבל בראון
 

topsoul 360 out

New member
אמממ..

בעקבות מה שאת כתבת נזכרתי במשהו... זוכרת שאמרת לי לא לעשן
??? אז...אממממממ....נרגילה זה חלק מהתכניות שלי ליומעצמאות הזה...וגם אחה"צ הזה..נרגילה ורולר זה דברים חביבים
 
לא ממש אכפת לי מה אתה עושה

מצידי תהרוג את עצמך בעינויים סיניים. בתור אדם שכל שני וחמישי שומע שטיפת שכל נכונה על הנזקים שבעישון הייתי מצפה שבאמת תפנים את הדברים. כנראה שאתה לא בוגר מספיק כדי להמנע מהשטויות האלה. יום טוב.
 

alexkagn

New member
עישון זה מגניב. זה "מרגיע"

זה גם משתלם מאד מבחינה כספית ובריאותית. אני אומר: "לכו על זה!!!"
 
למעלה