אמונה, רחמים חסד אמת

סנטיו

New member
אמונה, רחמים חסד אמת

עוד משחר ההיסטוריה האמונה באלוהים התפרסה לכל האנושות, התחילה באלים רבים שברכיבים את הטבע (גרעין האלוהות). ושם היו קבוצה שהאמינה באלוהות אחת שמרכיבה את הכל (ניצוץ שטמון בכל מקום, דומם חי ואדם. ואז התחילה השאלה מי הוא אותו האלוהים, של היהודים של הנוצרים או המוסלמים, הוא של כולם, אפילו של עובדי האלילים. אז למה כולנו עושים את זה, נותנים הגדרות, מחלקים את כולם לפי שפה, צבע, נטייה. כולנו ילדי אלוהים, והוא אבינו שמדריך אותנו (הוא רוצה שנאמין בו ובמי ששלך כדי לנקות את האנושות מחטאיה ודרך זאות לקבל את הרחמים החסד והבנת האמת שכל כך טוב באמונת האלוהים. בספר הבריתות מרכיב את כל מה שאדם צריך לדעת כידי להיות קרוב לאלוהים (התנ"ך והברית החדשה). הקוראן הוא דרך נביאות לטוב שבין האדם לאלוהים (דרך הגן עדן)
 

תמיר302

New member
כתבת שהאמונה באלוהים

"התפרסה לכל האנושות". מעניין לציין שבמזרח הרחוק האמונה באל אחד אף פעם לא ממש תפסה.
 

סנטיו

New member
כל המאמינים

עובדי האלילים ומאמיני האל האחד זה על אותו עיקרון, הם מאמינים בטבע (כל האלים שולטים במשהוא שקשור לטבע או להבנה), בדיוק כמו אלוהים (כל הטוב) לא חשוב במה אדם מאמין העיקר שהוא מאמין בטוב
 

masorti

New member
חשבתי שאתה נוצרי...

כנראה שטעיתי, כי הקביעה שלך אינה מתאימה לעיקרי האמונה הנוצריים. נוצרי טוב מאמין שרק מי שמקבל את ישו ייכנס למלכות השמיים. האם אני טועה?
 

סנטיו

New member
זה נכון

כל מי שמאמין שיושוע הוא המשיח ושהוא נצלב למען חטאי העולם, יכנס לממלכת שמיים. אני אומר רק שכל אחד מאמין, עם הוא עובד אלילים או יבודי או נוצרי או מוסלמי ויש עוד. מאמין בטוב, בטבע, אף מאמין לא אומר לעשות רע. העיקר תאמינו, ותיראו את הטוב, ועם תאמינו במסר ישוע תגיעו לגן העדן הרישמי.
 

masorti

New member
אז עובדי אלילים ומאמיני ישו...

אינם זהים. עובד אלילים שיהיה אפילו צדיק וישר במאה אחוזים - עדיין לא יזכה בשום אופן להיכנס למלכות השמיים רק בגלל שהאמין בזאוס או באלים הודיים ולא בישו.
 

סנטיו

New member
תיקון

כאשר אדם לא חשוב עם הוא האמין לפני זה באל אחר, כאשר הוא מאמין, ובאמת (נושא תפילה של אמונה בישוע ליפני אלוהים) ומיתוודה ליפני אלוהים על כל חטאיו, רק כך יוכל להכנס לממלכת שמיים. הא, כן המאמין האמיתי יבין דברים, ויהיה יותר טוב ומיתר המאמינים (לא חשוב במה)
 
יש לך הוכחה מדעית ?

יש הרבה מקורות היסטורים,ספרותיים וארכיאולוגים ולשוניים שאתה יכול לבסס את עמדתך. הפורום הוא פורום תיאולוגיה ואתה מוזמן לבסס את עמדתך על מקורות ולא על מה שנכתב באפוקליפסה שאולי טועה ואולי לא
 

סנטיו

New member
פרודיה על אלוהים

איזה תיאולוגיה, כל ההיסטוריה של הבנת באלוהים ממש הפכה לפרודיה מגעילה עד היום. האלים היו הראשונים שהאנושות חשבה שהבינה את האלוהים ועד שכבר היה די ברור הגיעה עם שאמר שיש אל אחד (כל זה רשום בתנ"ך) ושם גם חשבו שהכל ברור ואינה בא ישוע (כל זה רשום בברית החדשה) ושם זה לא הספיק כי הגיע מוחמד (קוראן). בעולם יש שלושה דתות ועוד כמה שעדין מאמינים באלים ועוד כמה שיצאו משלושת הדתות. אני אומר שהאנושות רוצה להבין את אלוהים אבל יצא להם שהם רוצים להגיע לרמה של אלוהים (מדע). אני קשור לאלה שבורחים מהרוע ורוצים להתקרב לטוב ורק לטוב, ואת זה אני מצאתי באמונה באלוהים דרך דיברי ישוע
 

מרסלו1

New member
מי אמר שיש רק שלוש דתות?

יש הרבה יותר והגיע הזמן שאתה וחבריך האתנוצנטרים, אלו שרואים בישו או בדתם האישית את חזות הכל ואת כל שאר הדתות בין נסבלות לבלתי לגיטימיות או דורשות המרת דת (לעיתים בכפיה), תבינו שבאובססיביות שלכם אתם מביאים המון רוע ואומללות לעולם, תלמדו לכבד את כולם.
 

סנטיו

New member
אני לא כמו כל חברי האתנוצנטרים

אני לא כופה או מנשא להראות מזה "זה". אני מקבל את כולם ומבין את הסבל האנושי. על זה שכולנו (כל האנושות) דפוקים על זה אין צורך להסביר, העולם הזה פשוט חרפה ותואווה, כל אדם מנשא להבין ולהגיע למשהו שרק אלה שמבינים את הסבל יבינו תאמת. בסל אנושי-ארבעת פרשי אפוקליפסה, מלחמה (לא רק בין מדינות ועל ידי נשק), מגפה(לא רק כמחלה), רעב(לא רק של אוכל), מוות (נטרלי כמו השטן, היבין את זה ידע את הסבל האנושי)
 

מרסלו1

New member
טוב.....

מקווה שארבעת הפרשים מאכילים כמו שצריך את הסוסים שלהם......
למרות שקודם דיברת על ישו כגואל ועכשיו אתה מתחיל להישמע כמו איש דארמה......מניח שאתה לא ממש סגור על עצמך ומצטט (במקרה שאתה לא ממציא) דברים ממקורות שונים בלי קשר למה שאתה מנסה להגיד......או שאולי אתה לא ממש יודע מה אתה רוצה להגיד.......
 

סנטיו

New member
העולום לא סגור

אני אומר את זה במשפט אחד, ראית פעם את העולם? הוא ודיברי אלוהים זה רחוק, אף אחד לא הולך לפי דרכו, בשום צורה ושום דרך (יש מעטים שהבינו)
 

pembencipolisi

New member
זה רק מראה כמה מצחיקות כל הדתות

יש מהן שטוענות שאלהים "זה" ויש הטוענות שאלהים "אחר" ואפילו הדתות ש"מסכימות" שיש אל "אחד" רבות על זהותו ומהותו
 

מרסלו1

New member
טענות די עלובות יש לך.....

"כולנו זהים, כולנו בבסיס מאמינים בדברים דומים אבל רק האל שלי, או למעשה הבן של האל שלי יוביל אתכם לתמורה בגין ה"שוויון" הזה"- נו באמת, אלוהים די רדוד לפי האמונה שלך.......על גבול הלא רציונלי.
 
למעלה