אמהות לבנים!!!

הוביטית

New member
תודה רבה לך

אני מוכנה לנסוע גם לראשון לציון בשביל זה .. (גרה במודיעין).
 

1ויוי

New member
בדלתא יצאו פיג'מות של דיסני

בפוקס יצאה פיג'מה מתוקה של מיקי .אני והילד מקפידים כל לילה שנינו ללכת לישון עם דיסני.(חבל שהבעל לא משתף פעולה , הורס לנו את הסט)
 
וולט דיסני וכו ניתן למצוא

בהנגר בראשון - הוא עבר למקום חדש ויפה ממש ליד קניון הזהב... ופתחו לידו בית קפה של מקס ברנר
בזברה - במתחם התחנה המרכזית החדשה של ראשון (מתחם שער העיר) המחירים סבירים והאיכות די טובה - אני קניתי חליפות של בוב הבנאי והן נשארות טובות גם לאחר כביסות רבות.
 
לכל האמהות לבנים

שלום לכולכן, סיפרו לי שמדברים עליי כאן בפורום, אז נכנסתי לראות.... שמי ענבל ואני האמא של המותג "בנים". כל הרעיון לעשות בגדים לבנים בלבד התחיל מאותה מצוקה שאתן מספרות עליה. לי עצמי יש שני בנים, ולשותפתי שלושה משל עצמה. באיזשהו שלב נמאס לנו לקטר והחלטנו לעשות. היא כבר שנים מכינה בגדים מדהימים לבנים שלה משאריות בדים ואני הרגשתי שהגיע הזמן לחלוק את יצירותיה עם עוד אמהות עידית היא מעצבת אופנה, כאמור, ואני מגיעה מעולם השיווק והרגשנו שעם הכוחות שלנו אפשר לעשות משהו שהוא גם כייף לנו וגם משרת אמהות אחרות. אין כוונה שהבגדים האלה יהיו לגן, (הרי בגדים כאלה כולנו קונות חמש במאה, לא?) אלא יותר בגדים שמתחשק איזה פינוק. אנחנו עושות כל מאמץ לעצב בגדים שהם גם ייחודיים, איכותיים, צבעוניים, נוחים ולא פחות חשוב במחירים סבירים. אשמח לשמוע את מחשבותיכן ולקבל פידבק ענבל www.bannim.co.il נ.ב. המלצה בעניין בגדי בייסיק זולים, אין כמו עמק עודפים ברחוב שלבים בת"א. הם מוכרים עודפים של גאפ, מיש מיש, קישקוש ועוד במחירים מגוכחים של בין 10-20 ש"ח. אמרו לי שלאחרונה נפתח עוד סניף בא.ת. שילת ליד מודיעין
 

the gooz

New member
איזה קטע

קניתי בגד שלכן והוא היה הצלחה היסטרית בחג. שיהיה לכן בהצלחה.
 
אבל העיצוב קצת משעמם..

הצבעים מאוד חיוורים ואין שום דבר מעניין. הכל נראה באותה צורה. טוב נו, אולי לא הטעם שלי. אבל אולי זה יעזור כביקורת בונה.
 
האמת דווקא גיליתי שיש בגדים

מהממים לבנים. אני מתה על הבגדים של קידס ושל לירם, אני קונה המון בגדים של לירם והם מתכבסים יפה ונשארים לי ל-2 עונות אני תמיד קונה קצת יותר גדול, והקטנציק שלי מאד רזה. אני גם קונה ברח' הרצל בחנות העודפים שלהם מכנסי שבת.
 

אלה 2

New member
מ-א-ו-ד אוהבת!!! ../images/Emo45.gif

גמני נכנסת לחנויות ומקנה באמהות לבנות- הכל במבחר צבעים, שלל דוגמאות ולבנים- ממש מאכזב וגם- מגיל אפס מתחילות הכתוביות המעצבנות על הבגדים. רווית- ממש אהבתי. קניתי חולצה מהסגנון הזה לרועי לראש השנה מקדס- גם שם יש בגדים משהו משהו אבל גם מחירים משו משו
 
תקנאי תקנאי...

זה ממש בסדר -היום קניתי בגדי בנות משגעים... (בת ,אם נדייק) תקנאי לך... ותשתדלי יותר להבא...
 
למעלה