אמא מעדכנת

יעלX3

New member
עדכון... והפתעה בסופו ../images/Emo77.gif

(כתבתי חלק מההודעה אתמול) אז אחרי שהעירו לי פה, התנצלתי בפני תינוקי על גזילת הנקת ערב אחת. למחרת הנקתי ערב רגיל ואמרתי לו שיפגש עם ציצי שוב לפנות בוקר. אז באחת בלילה קמנו. ותינוקי מהזה בכה, וצרח, ובעט וזרק את עצמו.. ליתר ביטחון, כי אולי הוא רעב, נתתי לו גמד באחת בלילה, תינוקי צורח ושורט ואני נותנת לו גמד...(הוא לא מוכן לשתות חלב או דיסה מבקבוק) אבל זה הרגיע אותו. ואז השכבתי אותו לידי במיטה ולקח המון זמן אבל הוא נרדם בסוף - עד 5 להנקה. אתמול הלילה התעוררתי למשמע בכי קמתי בבהלה כבר מוכנה לשלוף וא ראיתי את אבא שלו מנסה להרגיע אותו. זה לקח די הרבה זמן, הוא לא מוכן לקחת בקבוק גם מאבא שלו. אני שכבתי בנתיים במיטה עם כאב בטן ודופק עולה, מוכנה כל רגע לקום להרביץ לבעלי (מכירות את ההרגשה הזאת?) בסוף הוא נרדם. עד הבוקר. נראה איך יהיה הלילה הזה...(ומי יקום אל תינוקי) עוד משהו, אתמול והיום לקח לו הרבה זמן עד שהוא נרדם בערב, יכול להיות שהוא קצת חושש ממה שמצפה לו בלילה...(סימן שאלה? סימן קריאה?) ונבוקר.... הפתעה... התעוררתי בחמש בבוקר מופתעת מהשעה והבנתי שישנתי כל הלילה! וואו!!! זה לא קרה יותר משנה!!! חיכיתי 10 דקות ואז תינוקי התעורר. הנקתי אותו ועכשיו אנחנו כאן, אני ממש שמחה
מקווה שזה ימשיך ככה. ואסיים בשיר- לילה ראשון בלי אמא לה לה לה
 

odeia

New member
לא מצאתי לאן לשרשר וחייבת לשתף

אז כידוע, אני לא שואבת כמה זמן (למרות שניסיתי לפני כשבועיים, בשביתת היניקה). יש לי במקפיא כמה קיות (6-7 לא זוכרת כמה), רובן, אם לא כולן פגות תוקף. אין לנו מקום במקפיא, מפוצץ. כל פעם אני אומרת לבעלי לזרוק, כי אין מקום..... והוא אומר לי: לא, חבל, חבל על החלב שלנו, עד ששאבנו אותו. נשמור, אולי עוד יהיה לו שימוש והוא יהיה טוב. נראה לי שהסטוק ישאר עד לחפירות הארכיאולוגיות הבאות.
 
טוב לשמוע ו...

לדעתי וותרי על האוכל בלילה. זה רק ייצור התנייה חדשה והרגל לא טוב של לאכול באמצע הלילה. הוא מסוגל לחזור לישון גם בלי האוכל. כל טוב!
 

tashian

New member
תשחלי את החופרים גם אלי

ותגידי שיביאו הרבה ארגזים...
 

יעלX3

New member
כן...

זה היה רק בלילה הראשון. בגלל רגשי אשם שלי וחשש שהוא אולי בכל זאת רעב. אני מקווה שימשיך כמו הלילה...
 

Shellylove

New member
ואני מעדכנת ש...

אין לי זמן להיות פה ואין לי כל-כך זמן מחשב (כאילו דא? שמתן לב בטח). מתגעגעת לפעילות שוטפת, אולי בהמשך השבוע. חוץ מזה מרקיז, הכל בסדר והבנות טפו-טפו
 
../images/Emo24.gif

עושה רושם שמסתדרים כאן גם כששלושתינו כמעט לא נמצאות
. (אני קבורה בימים אלו תחת הר של בחינות לבדיקה) נשיקות
לבנות, ואני מקווה לראות אותן בקרוב!
 

maya100

New member
אנחנו מתגעגעות נורא אבל סולחות../images/Emo39.gif

ומשתדלות להיות ילדות טובות בינתיים
 

kby

New member
ברוכה הבאה שלילאב!

בתור חדשה, אני ממליצה לך לקרוא את המאמר על הנחיות כתיבה בפורום
שכחנו לגמרי שאת כאן בכלל
(יא פולניה איומה שכמוך. תפסיקי להתנצל. אנחנו אוהבות אותך המון ומי כמונו מבינות איך זה כשיש יונקת צעירה בבית. תני לעצמך קרדיט כמה שצריך ואנחנו נחכה בסבלנות).
 

kby

New member
האוזניים הפולניות שלי שמעו אחרת ../images/Emo8.gif

 

Shellylove

New member
עד שאני עובדת על רגשות האשם

שלי ומפרגנת לעצמי להיעדר בשל סיבות מוצדקות, את באה ודוחפת את שלך?
 

Shellylove

New member
ואם כבר מעדכנים

אני חייבת לספר שנפלאלה מצדיקה את שמה יותר ויותר. מי שזוכרת, מאחר ושלי היתה כזו תינוקת נוחה, פחדתי ש"אני אשלם" עם השניה וראה זה פלא? היא מתעלה. הילדה נרדמת על הציצי, עם מוצץ, לבד, על הידיים, במנשא, באוטו- בקיצור גמישה ומתאימה עצמה למצב! חולה עליה!
 
למעלה