אמא לא מסכימה כלב בבית... מה עושים?

DjSkaTe

New member
אמא לא מסכימה כלב בבית... מה עושים?

קודם כל שלום לכולם... אני רוצה להגיד לכם שאני ממש חולה על כלבים, ואני מת שיהיה לי כלב בבית..ואני יודע שמתי שיהיה לי כלב אני יטפל בו ממש טוב.. אני גר בבית קרקע עם גינה, ויש לי אח אחד... אני בן 14.. אבא שלי ואח שלי לא מתנגדים לכלב.. אך ביקשתי מאימי כבר הרבה פעמים כלב והיא פשוט לא מסכימה.. היא חושבת שאני לא יטפל בכלב, ושאני לא ייצא איתו לטייל.. אך אני מנסה להסביר לה שכן.. מה עושים במצב כזה??? =|
 
תצום שבוע.

חחחח סתם. בעיקרון אין מה לעשות.. תנסה לשכנע אותה או לוידע אני איימתי שאני אפסיק ללמוד וזה עבד :$
 

ronchikit

New member
אתה צריך להסתכל על זה ככה...

מה יהיה עוד 4 שנים כשתלך לצבא, ולא תהיה בבית לטפל בכלב? מי יטפל בו אז? אמא? אתה יודע כלב זה לא לשנה שנתיים זה לכל החיים (13-12 שנה לפחות)
 
עוד 4 שנים לא נצטרך לעשות צבא!!

אמן
כן, ההורים שלו יטפלו בכלב.. אל תדאגי מספיק חודש כדי להתאהב בכלב.
 

mia01

New member
זו שטות גמורה! ש לי כלב בבית 5 שנים

ואם היום הייתי לפני גיוס, אבא שלי לא היה נוקף אצבע בשבילו! ככה זה, כלבים לא מדברים אליו! אני, אחי ואמא שלי מטפלים בו וכשאעבור דירה הוא יעבור איתי!
 
אם אמא לא מסכימה לא לוקחים כלב

אין מה לעשות כל זמן שאתה גר בבית אמא שלך היא זו שמחליטה ואי אפשר להכריח אותה, כלב חייב להיות אהוב על ידי כל בני הבית. בינתיים, מה שאתה יכול לעשות זה לתלות מודעות באזור שלך ולהציע את עצמך בתוך דוגי סיטר, יש הרבה אנשים שלא נמצאים בבית שעות רבות וצריכים מישהו שיוריד את הכלב לטיול ולעשיית צרכים, אז נכון שזה לא בדיוק אותו דבר אבל תהיה לך הזדמנות לטפל בכלב, לשחק איתו ולאהוב אותו גם אם הוא לא שלך ואני בטוחה שבעלי הכלב ישמחו אם תבוא לבקר אותו ולשחק אתו גם כשהם בבית. חכה בסבלנות עד שתתבגר ותוכל לאמץ כלב ולא תצטרך רשות מאף אחד.
 

A k a s h a

New member
אם הבעיה של אמא היא רק שלא תטפל

ולא בעיה אחרת... לדוגמא, הפן הכלכלי שהוא לא זול בכלל. הייתי מציאה אולי לנסות לבקש ממנה להיות בית אומן לכלב. אני מכירה את זה מהצד שלי, אבא שלי כל הזמן אמר שאני לא מספיק אחראית לטפל בכלב. ואם תשאלו אותו עכשיו אני "יותר מידי" אחראית... לפעמים ההורים סתם היסטריים כי הם מפחדים שזה יפול עליהם. ויכול להיות שאם תוכיח את עצמך כבית אומן טוב לכלב אז היא תסכים לכלב "לכל החיים". משהו באמת חשוב, זה מה עושים עם הכלב בתקופת הצבא. אם אח שלך ואבא שלך יסכימו לטפל בכלב כשאתה לא תהיה, אחלה. אם אח שלך ואבא שלך לא מתנגדים אבל גם לא ממש בעד, העניין יכול להוות בעיה. גם זה מנסיון. אח שלי אמנם לא מתנגד שיהיה לי כלב אבל הוא לא יסכים לעשות כלום בשביל הכלבה שלי. חוץ מלשחק איתה אם אני נמצאת שם בבית של ההורים שלי. אבל נגיד, אם אני אבקש ממנו להשגיח עליה לשעה או להוציא אותה לצרכים (שזה 5 דק' אני לא מדברת על טיול להוצאת אנרגיה) הוא לא יסכים...
 
למעלה