גם אני "חוויתי אבעבועות בגיל מבוגר, 30,ועוד הייתי בהריון מתקדם... ממש לא נעים. מאוד מאוד מרגיע לעשות אמבטיות פושרות עם קורנפלור. וכל פעם שמגרד למרוח טונות של צינק, עדיף זה ללא הקלמין כי הוא יותר מרוכז. ודרך אגב, יש תרופה שאפשר לקחת אבל נותנים אותה רק במקרים חריגים של תנגודת גוף נמוכה. רפואה שלמה