אמאאאאאאאא עזרו ליייייי

אמאאאאאאאא עזרו ליייייי../images/Emo5.gif

מי שלא היה לו אבעבועות רוח יכול להדבק?
 

nightroll

New member
כן

אם לא היית חולה ולא קיבלת את החיסון, אז בהחלט כן.
 
../images/Emo4.gifכן אפשר להידבק

האמת היא שבגיל מבוגר יותר מקבלים את זה הרבה יותר קשה ... אוףף וזה מגרד..
 
אוי ואבוי לי ,,,,,,,,,,,,,../images/Emo5.gif

בעלי בגיל 30 פתאום כולו מלא בעבועות רוחחחחחח,,,,,, אוףףףףףףף כל היום הוא מגרד מסכןןןןןן תודה לכם על ההיענותתתתת
 
אמאאאאאאאאאאא,,,,,

האם זה מרמז,, שהוא ,, ו,,, הבת שלי,,??????
בואי,, נצרף אותו למאי,, שיגרדו האחד לשנייה,,,,,(את הגלדים כמובן,,,)
 
טיפול לאבעבועות....

גם אני "חוויתי אבעבועות בגיל מבוגר, 30,ועוד הייתי בהריון מתקדם... ממש לא נעים. מאוד מאוד מרגיע לעשות אמבטיות פושרות עם קורנפלור. וכל פעם שמגרד למרוח טונות של צינק, עדיף זה ללא הקלמין כי הוא יותר מרוכז. ודרך אגב, יש תרופה שאפשר לקחת אבל נותנים אותה רק במקרים חריגים של תנגודת גוף נמוכה. רפואה שלמה
 
למעלה