אם תחתמו באתר הזה המניקס יגיעו לארץ

  • פותח הנושא hq1
  • פורסם בתאריך

hq1

New member
אם תחתמו באתר הזה המניקס יגיעו לארץ

http://petition.manics.co.il/
 

slayer1

New member
אני מוכן לחתום על עצומה אחרת

שיישלחו אותם לעיראק מי צריך אותם בארץ?
 
למעלה