אם רציתי להגיע מהקריון למרכזית המפרץ

  • פותח הנושא gen1
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

gen1

New member
אם רציתי להגיע מהקריון למרכזית המפרץ

אם רציתי להגיע מהקריון למרכזית המפרץ
שלום! אם רציתי להגיע מהקריון למרכזית המפרץ מציע לי אתר משרד התחבורה את הקווים : מטרונית קו 1 167 170 171 ו265 של נתיב אקספרס בכוון ההפוך בנוסף למטרונית קו 265 ,ובקיצור לא את 271 שמופעל ע"י אגד עדין לשני הכוונים ושיש לו תדירות גבוהה , ובאופן זה נתנו "פוש" רציני למטרונית .
 
בלי קשר למטרונית - קוים ארוכים

אם רציתי להגיע מהקריון למרכזית המפרץ
שלום! אם רציתי להגיע מהקריון למרכזית המפרץ מציע לי אתר משרד התחבורה את הקווים : מטרונית קו 1 167 170 171 ו265 של נתיב אקספרס בכוון ההפוך בנוסף למטרונית קו 265 ,ובקיצור לא את 271 שמופעל ע"י אגד עדין לשני הכוונים ושיש לו תדירות גבוהה , ובאופן זה נתנו "פוש" רציני למטרונית .
בלי קשר למטרונית - קוים ארוכים
לא מעלים ומורידים נוסעים לטווחים קצרים

אם כבר דוגמה - קו 136 לא מעלה נוסעים מלב המפרץ לקרית אתא, כדי לא להתחרות במטרונית. ולכן יש לו ול123 שבוטל בינתיים מספר נוסעים זעום בקטע.
 

olli3

New member
מנהל
זה לא נכון מבחינת הכסף.

בלי קשר למטרונית - קוים ארוכים
לא מעלים ומורידים נוסעים לטווחים קצרים

אם כבר דוגמה - קו 136 לא מעלה נוסעים מלב המפרץ לקרית אתא, כדי לא להתחרות במטרונית. ולכן יש לו ול123 שבוטל בינתיים מספר נוסעים זעום בקטע.
זה לא נכון מבחינת הכסף.
יש מסלקה שכל תפקידה זה לחלק את הכסף בין המפעילות השונות. כשאתה רוכש כרטיס מכל סוג שהוא, הכסף מתחלק בין המפעילות על פי עוגת חלוקה קבועה.
 

amit1270

New member
אני לא לגמרי בטוח שהמסלקה הזאת עובדת...

זה לא נכון מבחינת הכסף.
יש מסלקה שכל תפקידה זה לחלק את הכסף בין המפעילות השונות. כשאתה רוכש כרטיס מכל סוג שהוא, הכסף מתחלק בין המפעילות על פי עוגת חלוקה קבועה.
אני לא לגמרי בטוח שהמסלקה הזאת עובדת...
 

olli3

New member
מנהל
עובדת.

אני לא לגמרי בטוח שהמסלקה הזאת עובדת...
עובדת.
כמו שלפני הרפורמה בגוש דן, כאשר היה חופשי חודשי משולב אגד ודן - חלק מהכסף עבר לדן וחלק מהכסף עבר לאגד.

מאז הדברים השתכללו יותר, במהלך הרפרומה נקבע בכל קוד נסיעה כמה כסף הולך לכל מפעילה על פי אחוז הפעילות שלה באותו קוד איזור. כך למשל לדן יש אחוז קטן מאד בקווי השרון מכיוון שיש להם רק קו אחד - קו 24 שנוסע לאיזור השרון.

הדבר זהה גם במכרז חשמונאים למשל, ובכל מקום בו יש חופשי חודשי משולב של מספר חברות ואפילו משולב רכבת.

כמו כן, הערך הצבור שהפך להיות ארצי. החברות מטרופולין וקווים - מוכרות אך ורק ערך צבור (עד קוד 12 כולל) ומכבדות ערך צבור שנטען בכל חברה שהיא.

כמו כן, מכונות הכרטוס של חברת קווים באשכולות החדשים בהם היא פעילה, הם מכונות כרטוס זהות לאלו שמטרופולין עובדת איתן החל מכניסתה לאשכול השרון. אני מניח שגם לזה יש קשר.
 

amit1270

New member
עובדת חלקית


עובדת.
כמו שלפני הרפורמה בגוש דן, כאשר היה חופשי חודשי משולב אגד ודן - חלק מהכסף עבר לדן וחלק מהכסף עבר לאגד.

מאז הדברים השתכללו יותר, במהלך הרפרומה נקבע בכל קוד נסיעה כמה כסף הולך לכל מפעילה על פי אחוז הפעילות שלה באותו קוד איזור. כך למשל לדן יש אחוז קטן מאד בקווי השרון מכיוון שיש להם רק קו אחד - קו 24 שנוסע לאיזור השרון.

הדבר זהה גם במכרז חשמונאים למשל, ובכל מקום בו יש חופשי חודשי משולב של מספר חברות ואפילו משולב רכבת.

כמו כן, הערך הצבור שהפך להיות ארצי. החברות מטרופולין וקווים - מוכרות אך ורק ערך צבור (עד קוד 12 כולל) ומכבדות ערך צבור שנטען בכל חברה שהיא.

כמו כן, מכונות הכרטוס של חברת קווים באשכולות החדשים בהם היא פעילה, הם מכונות כרטוס זהות לאלו שמטרופולין עובדת איתן החל מכניסתה לאשכול השרון. אני מניח שגם לזה יש קשר.
עובדת חלקית
 
לפי רשיון קו 136, הוא כן אמור להעלות ולהוריד

בלי קשר למטרונית - קוים ארוכים
לא מעלים ומורידים נוסעים לטווחים קצרים

אם כבר דוגמה - קו 136 לא מעלה נוסעים מלב המפרץ לקרית אתא, כדי לא להתחרות במטרונית. ולכן יש לו ול123 שבוטל בינתיים מספר נוסעים זעום בקטע.
לפי רשיון קו 136, הוא כן אמור להעלות ולהוריד
נוסעים בתחנות בין מרכזית המפרץ לצומת קרית אתא (וכך גם 123).
 
יש 2 תחנות (מספרי תחנה שונים)

יש. שים לב שמרכזית המפרץ מופיעה בשתי שורות
בשניה יש איסוף והורדה.
יש 2 תחנות (מספרי תחנה שונים)
לאיסוף והורדה.
לכיוון צומת קרית אתא התחנה (הכפולה) נמצאת בפינת הרציף בסיבוב לפני רציפי המטרונית.
בנסיעות לחיפה יש לקווים 123, 136 רציפים 22, ו-24 בהתאמה.
 


בלי קשר למטרונית - קוים ארוכים
לא מעלים ומורידים נוסעים לטווחים קצרים

אם כבר דוגמה - קו 136 לא מעלה נוסעים מלב המפרץ לקרית אתא, כדי לא להתחרות במטרונית. ולכן יש לו ול123 שבוטל בינתיים מספר נוסעים זעום בקטע.

קו 136 בהגדרתו וכן קו 123 (בשעות הבוקר) יש להם איסוף והורדה
בכל התחנות שבין מרכזית המפרץ לצומת קרית אתא.
וכן בכיוון ההפוך מצומת קרית אתא למרכזית המפרץ.
 

MightyKnight

New member
וטוב שכך

אם רציתי להגיע מהקריון למרכזית המפרץ
שלום! אם רציתי להגיע מהקריון למרכזית המפרץ מציע לי אתר משרד התחבורה את הקווים : מטרונית קו 1 167 170 171 ו265 של נתיב אקספרס בכוון ההפוך בנוסף למטרונית קו 265 ,ובקיצור לא את 271 שמופעל ע"י אגד עדין לשני הכוונים ושיש לו תדירות גבוהה , ובאופן זה נתנו "פוש" רציני למטרונית .
וטוב שכך
הנוסעים מנהריה ועכו לא צריכים להתעכב עוד 10 דקות, כי כבודו לא רוצה לנסוע במטרונית. חוץ מזה, בכל שעות היום למטרונית תדירות גבוה יותר מלקווים 271 ו251 ביחד.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה